Het gaat na omstandigheden redelijk. Vanwege een scheur in de meniscus, afgescheurde kniebanden, bloeding in de knieholte, zwelling en een breuk in het Tibiaplateau is motorrijden even 'Not Don'Sparky schreef: Het gaat toch nog wel goed met Peter?

Het gaat na omstandigheden redelijk. Vanwege een scheur in de meniscus, afgescheurde kniebanden, bloeding in de knieholte, zwelling en een breuk in het Tibiaplateau is motorrijden even 'Not Don'Sparky schreef: Het gaat toch nog wel goed met Peter?
Ga je ook mee Wim ?Wim schreef:morgen
wordt de route ook online gezet of is er 1 voorrijder
groet
Wim uit Meeden
Dan zouden ze dat wel erg vroeg moeten doenWim schreef:morgen wordt de route ook online gezet of is er 1 voorrijder
groet Wim uit Meeden
Ebrostrom schreef:Dan zouden ze dat wel erg vroeg moeten doenWim schreef:morgen wordt de route ook online gezet of is er 1 voorrijder
groet Wim uit Meedenik vertrek nl vanuit Limburg...gelukkig heb ik m al n m'n Garmin staan.
Geen dank, graag gedaan!The Peck schreef:...en persoon waar ik de naam niet van weet bedankt voor het lenen van de inbusset..
Deze keer volledig buiten zijn schuld.....De organisatie was niet helemaal bij de navigatie les [FACE WITH TEARS OF JOY]Daring Red Frank schreef:Haha.. Kees mist de lunch... ik had het voorspeld!
Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
Ik heb de eer met vlag en wimpel doorgegevenDaring Red Frank schreef:Haha.. Kees mist de lunch... ik had het voorspeld!
We zijn er om 13:00 precies met 30 km/h voorbij geredenH ten Hoor schreef:ook vanaf deze kant iedereen bedankt voor deze fijne dag.
ben blij dat iedereen weer veilig thuis is .
en kees het stokje heb ik weggegooid want ik wil het niet doorgeven
+1Bozobin schreef: McD ..... blerghhhhh ...... misschien tegen de tijd dat ik een week niet gegeten heb .....
Bozobin schreef:Sja, wij hadden om 19:30 gewoon een pizza maatje wagenwiel.
McD ..... blerghhhhh ...... misschien tegen de tijd dat ik een week niet gegeten heb .....
EgnieDaring Red Frank schreef: Ik sla ook liever een maaltijd over...
Ehm.. Wat heb ik gemist?Sparkle Black Peter schreef: Het gaat na omstandigheden redelijk. Vanwege een scheur in de meniscus, afgescheurde kniebanden, bloeding in de knieholte, zwelling en een breuk in het Tibiaplateau is motorrijden even 'Not Don'Vrijdag de 13de heb ik een operatie.
Misschien kom ik wel terug als Petra, je weet nooit op vrijdag de 13de
Maar revalidatie gaat nog wel even duren, zodoende de Harz geannuleerd. Evenals al die andere mooie toertochten en meetings. Maar ik ga ze allemaal inhalen.
Eikie schreef:En Hap
Graaf van Salland schreef:Peter, sterkte met het herstel.