8 januari 2006: nieuwjaarstreffen in wegrestaurant De Meern.

Met wie is waar wat te doen?
Forumregels
  1. Om ritten fantastisch, leuk en vooral veilig te maken, gezien vaak een wisselend ervaringsniveau, is het wenselijk, voor de veiligheid en om de groep bij elkaar te houden, om je aan de volgende regeltjes te houden.
  2. Heb genoeg benzine in de tank om de rit uit te rijden zonder te tanken, en zorg dat je motor in goede staat is.
  3. De voorrijder heeft altijd gelijk; hij bepaalt de route, de stops, het tanken, etc.
  4. Voorrijder: zorg dat je weet wat je in je groep hebt, vraag daar naar.
  5. Eerste forumrit, meldt het bij je voorrijder.
  6. Minder ervaren voor in de groep, meer ervaren achterin.
  7. Tijdens een pauze/lunch kun je van groep wisselen indien gewenst (door jezelf of door de groep).
  8. Rij alsof alleen de voorrijder de route weet en we zonder navigatie rijden.
    1. Hou de persoon achter je in de gaten; zie je hem/haar niet dan stop je op de eerst volgende afslag!
    2. Afslag is waar je normaal je knippers aandoet, rotonde included dus.
    3. Rij je rechtdoor, dan hoef je niet te stoppen (behalve op een rotonde).
    4. Jouw voorligger let ook zo op jou.
  9. Stunten doe je maar in je eigen tijd.
  10. Inhalen binnen de groep in principe niet. Tenzij je bijvoorbeeld wilt filmen, maar maak dat van tevoren aan je groep duidelijk.
  11. Rij nooit naast iemand of in de dode hoek; als je zijn/haar ogen in zijn/haar spiegels kan zien, dan ziet hij/zij jou ook.
  12. Rij zoveel mogelijk in baksteenformatie; dat geeft meer zicht en remweg; de eerste ''steen'' rijdt linksvoor.
  13. Oh ja, en de voorrijder heeft altijd gelijk!!!
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5099
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

Yep...... tot morgen!!! :lol: :lol:
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Bleustrom

Bericht door Bleustrom »

De lijst maybe word al weer kleiner gelukkig ,welkom medestrommers. :lol:


roeten Maarten
Crazychris

Bericht door Crazychris »

UPDATE

Iron Horse-zoetemeer
Strommie-Utrecht
kermit-Opeinde (frl)
wilco-De Meern
woopy2-amsterdam
nojevive-???
Robbedous-Colijnsplaat
Black Rhino-Leidschendam
The V-Den Haag
crazychris-Rotterdam
MaxZeiler-SOEST
bandit-Hellevoetsluis
Rhino-De Meern
Pink- Soesterberg
Stroom2 & Stroompje-Lunteren
Bleustrom-Heerjansdam

mischien
Be-Outside-Amsterdam
Vynka-Spijkenisse
V-rider-Huizen
Vynka

Ben er bij

Bericht door Vynka »

Hey all,
Net nog even overlegd en ik kom morgen ook even naar de Meern.
Ik kom weliswaar niet uit de regio Rotterdam deze keer, (maar uit Heemstede). Kan ik eindelijk jullie handen weer eens drukken.

Tot morgen !
duchessindutch

Bericht door duchessindutch »

:D :D ik probeer het morgen ook te vinden.........rik moet werken, dus ik ga eerst ff langs in utrecht ....daarna probeer ik de meern ook nog te vinden.........en dat alles op de strom ipv de bandit

:oops: bandits remmen zitten een beetje vast.......ik zit te wachten op remcupjes?? geen idee wat dat zijn maar ik wacht erop :D

dus als alles meezit, tot morgen
grtz peet (dit keer op een vstrom dus)
Crazychris

Bericht door Crazychris »

duchessindutch schreef::D :D ik probeer het morgen ook te vinden.........rik moet werken, dus ik ga eerst ff langs in utrecht ....daarna probeer ik de meern ook nog te vinden.........en dat alles op de strom ipv de bandit

:oops: bandits remmen zitten een beetje vast.......ik zit te wachten op remcupjes?? geen idee wat dat zijn maar ik wacht erop :D

dus als alles meezit, tot morgen
grtz peet (dit keer op een vstrom dus)
T IS HEEL SIMPEL
het is afslag nr 15 op de a 12 De Meern
als je die afslag heb ben je heel erg in de buurt !!!


UPDATE

Iron Horse-zoetemeer
Strommie-Utrecht
kermit-Opeinde (frl)
wilco-De Meern
woopy2-amsterdam
nojevive-???
Robbedous-Colijnsplaat
Black Rhino-Leidschendam
The V-Den Haag
crazychris-Rotterdam
MaxZeiler-SOEST
bandit-Hellevoetsluis
Rhino-De Meern
Pink- Soesterberg
Stroom2 & Stroompje-Lunteren
Bleustrom-Heerjansdam
Vynka-Spijkenisse
duchessindutch-Elburg


mischien
Be-Outside-Amsterdam
V-rider-Huizen

tot zondag zou ik maar zeggen

jij ook vynca tot zondag
Strommie

Bericht door Strommie »

Opdat het niet een al te grote 'schok' zal zijn (voor 'insiders'):wink: : Ik kom inderdaad ook langs .... op een twee-wielig-motor-voertuig 8) (... meer verklap ik niet!)

Tot vanmiddag.

Groet, Strommie (Rinus)
Bandit

Bericht door Bandit »

Strommie schreef:Opdat het niet een al te grote 'schok' zal zijn (voor 'insiders'):wink: : Ik kom inderdaad ook langs .... op een twee-wielig-motor-voertuig 8) (... meer verklap ik niet!)

Tot vanmiddag.

Groet, Strommie (Rinus)
Volverwachting klopt mijn hart :roll:

Maar nog een uurtje en............. dan gaan we sturen :-)}

Tot aan de koffie.
Mick

Tot straks

Bericht door Mick »

't is mooi weer, dus... tot straks

Groeten,
Michel
Prof

Bericht door Prof »

Kom toch maar even aanwaaien. Tot straks.

Simon
The V

Bericht door The V »

Moet i.v.m ziekte van collega's toch werken :cry:

Maar ik zorg dat ik er om 13 uur ben, moet dan alleen om 14 uur alweer weg :!:

Dus zet het koffie-infuus maar vast klaar :idea:
Moose

Bericht door Moose »

Ik kom ook ! :lol:

Gr.
Vic
Jan1966
Berichten: 144
Lid geworden op: ma 30-08-2004, 16:15
Mijn motor is een: Suzuki Vstrom DL 1000 (2014)
Woonplaats: gemeente Hollands Kroon

Bericht door Jan1966 »

Ik kom ook.
Tot zo.

Groeten van Jan uit Hoofddorp
Be-Outside

Bericht door Be-Outside »

Ik ook :D
Bleustrom

leuk

Bericht door Bleustrom »

Het is weer eens een gezellige drukke meating geweest,medestrommers hartelijk dank namens mij voor jullie komst,wat zou het fantastisch zijn als we met zo een grote opkomst bij de nu helaas afwezige kermitten aan komen.

We hebben jullie gemist en henk heb ik je over het hoofd gezien of was je er ook niet ,oké 22 April beter dan ben ik benieuwd naar de opkomst en of ik er zelf bij ben.


Alsnog de afwezigen een heel gelukkig 2006 en veel gezondheid gewenst.


Groeten Maarten

p.s. een verzoekje van medestrommer Vynka: plaats een foto als avator dan weet je met wie je stromt :lol: :lol:
duchessindutch

Bericht door duchessindutch »

Ook ik ben inmiddels weer thuis aangekomen. Onderweg toch maar even gestopt om mijn vingers te warmen aan een warm koppie leut en om een nieuw paar plastic benzinepomp handschoenen te scoren. (dit keer een paar zonder stomme gaatjes erin, dat helpt iets meer)
Leuk om iedereen weer eens te zien. En deze gelegenheid was voor mij de ideale manier om de strom eens uit te proberen. Ik moet zeggen, geweldige motor. Nu ik dat weet krijgt rik nog een probleem, mag hij zijn eigen strom reserveren
:wink:
grtz. Petra
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5099
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

Hi allemaal,

een gezellige 'Meet & Greet'..... maar oh wat is het toch een crime om bij al die nieuwe gezichten de naam te onthouden :oops: :oops:

Ik zie dat Maarten/Bluestrom het goede voorbeeld al geeft..... zijn koppie in de avater :!: :lol: :!:
:arrow: Dasssss toch wel erg handig :P (hoewel ik die van jou nu na een paar onmoetingen wel ken :wink: )

21 V-strom's geteld en dat na vertrek van de eerste die weer ging...... (wie dat was weet ik dus niet meer :roll: :roll:) + nog een paar vreemde eendjes ertussen.... :!: :!:
En Petra die vreemd ging op de Strom van Rik :arrow: fijne fiets hè :!: :!: Dat wordt inruilen die Bandit, niet meer laten maken :!: :wink:
Tot de volgende keer!!!!
klik hier voor onze foto's......van jullie :wink:

Heleen.
Laatst gewijzigd door Stroompje op zo 08-01-2006, 17:22, 2 keer totaal gewijzigd.
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Crazychris

Bericht door Crazychris »

ik ben ook weer thuis
was weer reuze gezellig
zit alleen hier met n verschrikkelijk verkouden neus
brrrrrrrr pokke kou
maar gelukkig heb ik nog een
Afbeelding
gegroet iedereen

owja
waar was onze uber uber vstrommer nou ????
ijzere paard ik heb je niet gezien waar was je ???
:evil:
Rhino

Bericht door Rhino »

Op verzoek ook smoelwerk aangepast. Wij vonden de meeting heel gezellig, maar wel beetje kort :? . Zal wel door de kou komen. De meesten van jullie zijn inmiddels heelhuids thuisgekomen.
Tot volgende keer,

Rinus en Anky
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

@ Chris,

Tsja, als je kinderen hebt dan kunnen de plannen zomaar moeten worden aangepast. Ik moest als chauffeur dienen en die rit ging ook via de A12 dus ik heb op de heenweg nog wel even een draai over het parkeerterrein gemaakt. Het stond toen lekker vol. Maar op de terugweg was er niet veel meer dus ben ik maar doorgereden. Volgende keer beter en waarschijnlijk ook weer op de Strom. Tot op heden nog niet gereden, maar mijn hand is al redelijk herstellende.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Moose

Bericht door Moose »

Héél Gezellig ! ... maar op een enkeling na was iedereen best wel weer snel vertrokken ! :wink:
Groet,
Vic
Robbedous

de meern

Bericht door Robbedous »

Hallo vstrommers, wij Bert en Brigit vonden het leuk,gezellig en voor herhaling vatbaar. Het is mooi om zo een enthousiaste groep Vstrommers bij elkaar te zien en te horen.
Volgende keer zijn wij indien mogelijk ook weer van de partij. :lol: :P :D

Groetjes uut Zeeland


Robbedoes, Bert en Birgit

P.S. voor iedereen die er niet was volgende keer beter.
Wilco

Bericht door Wilco »

Ook ik vond het erg leuk om wat gezichten bij de Stroms te zien, ondanks de thuiswedstrijd en ik het ook had kunnen lopen, toch blij dat ik de Strom even van stal gehaald heb. Ik heb er gelijk maar even wat kilometertjes aan geknoopt.

Tot een volgende keer !

Wilco.
Black Rhino

Bericht door Black Rhino »

Was leuk al die medestrommers en indrukwekkend al die mooie machines op een rij. Tot een volgende keer maar weer. Ben toen ik thuiskwam nog even met vechtgenote naar Rotterdam geweest dus nu net even boven de 300 km op de teller.
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5099
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

Foto's van Toon/Bandit toegevoegd : Klik hier....... :!:

Wilco je koppie staat er op (op je avator) maar wel errug incognito..... :lol: :wink: :arrow: wie o wie was je alweer....... :oops:

@ Vic/Moose,
je hebt helemaal gelijk :arrow: te snel uit elkaar.......ook ik had nog wel wat langer willen/kunnen genieten van dat mooie stel bij elkaar!!!!

Lang niet met iedereen een V-Strom babbel kunnen maken......en zo leer ik nooit al die gezichten onthouden...... :roll:
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Gebruikersavatar
Stroom2
EX- V-Strom berijder
Berichten: 124
Lid geworden op: do 28-10-2004, 19:19
Woonplaats: Lunteren

nw. avater.....

Bericht door Stroom2 »

Zo..... zijn kop staat erop :wink:
Weet ie dus niks van....... :lol: :lol:
Je hebt mooie foto's gemaakt :o) :!:
Heleen. :bye:
Groeten Barry/Stroom2.
Bubba

Bericht door Bubba »

Ook wij vonden het gezellig.

:lol: Jammer dat we, omdat we ons niet aangemeld hadden, zelf onze koffie moesten betalen :lol:

Groetjes,
Jan & Annelies

ps. Leuke foto's.
Pink

Bericht door Pink »

Bubba schreef:Ook wij vonden het gezellig.

:lol: Jammer dat we, omdat we ons niet aangemeld hadden, zelf onze koffie moesten betalen :lol:

Groetjes,
Jan & Annelies

ps. Leuke foto's.
Was de koffie betaald dan?? Ik ben na afloop naar de kassa gelopen en heb mijn bakkie betaald. Het bedrag werd zonder morren aangenomen. Evengoed gezellig.
Bubba

Bericht door Bubba »

Pink schreef: Was de koffie betaald dan?? Ik ben na afloop naar de kassa gelopen en heb mijn bakkie betaald. Het bedrag werd zonder morren aangenomen. Evengoed gezellig.
Was maar een geintje Pink :lol:
MaxZeiler

all4one + one4all

Bericht door MaxZeiler »

best veel v- strom tuig, leuk om al die koppen eens te zien. stoer ook die vrouwen die een v-strom kunnen "bemannen"! heleen bedankt voor de foto's, ik herkende je meteen aan je blauwe handschrift!

jammer dat r geen vlaming bij was, het lag toch niet aan de makkelijk te bereiken locatie. en iron rob... nota bene jouw initiatief en dan je kinderen de schuld geven! stoer ook de duogup van 10-12 jaar, in een puik pak gehesen en lekker met pa op stap! houden zo!

zelf noodgedwongen in de vierwielkoets, m'n meissie d'r dreads passen in geen enkele helm meer... en we hadden nog wat visites met de hond aan de kust- dus was toch wel comfie zo. koffies verkeerd ook zelf betaald - maar kregen natuurlijk wel een v-strom wijntje bij de uitgang omdat we ons hadden aangemeld! dat leek me ook best normaal nu de contributie zo omhoog is gegaan!

van the-v gehoord dat ook zijn tomtom rider goed bevalt, we hebben allebei nog wel zoiets dat de microfoon in de helm beter geplaatst moet worden. nog even verder pionieren.

kennis gemaakt met mick uit naarden - die (hehe!) ook zeilt! nou mike, stap eens op als 'ie straks weer in 't water ligt!

enne... van enig gebits op de site (itempjes op slot enzo) was er in deze all4one + one4all atmosfeer gelukkig nix te merken- kom op grote pubers- begraaf de strijdbijltjes! (rinus=> mooie oldtimer man! en leuk dat je meissie ook nog op haar eigen "fiets" langskwam!)

allemaal groets uit soets

joop
@MaxZeiler
duchessindutch

Bericht door duchessindutch »

Stroompje schreef:
En Petra die vreemd ging op de Strom van Rik :arrow: fijne fiets hè :!: :!: Dat wordt inruilen die Bandit, niet meer laten maken :!: :wink:


Heleen.
:wink: Bandit gaat er niet uit, het is en blijft een fun motor (vooral bij wat hogere temperaturen, ut blijft windhappen op een naked enne ik moet toegeven dat ik dat stukkie plastic voor me toch wel een verademing vind met dit weer)
Deze maand krijgt de Bandit een andere uitlaat en tailraisers en als het een beetje meezit een ander kleurtje!
:oops: Moet ik alleen nog maar hopen en bidden dat die vriend van een vriend van een vriend eindelijk die remcupjes binnen heeft. (was meteen de laatste keer dat ik iets via via via aan de Bandit laat doen)
Maar nogmaals, het was een genot om op de strom te rijden en ik zal hem/haar zeker vaker inpikken :D :D

grtz Petra
Crazychris

Bericht door Crazychris »

zeilen ???
wat wie waar ????
heb ik jaren met mn pa gedaan
vroegahhhhh
Mick

Bericht door Mick »

Erg leuk om al die stroms met hun berijders te ontmoeten. Enne... Joop, ik neem je aanbod om een keer het asfalt voor het water te verruilen zeker aan. :)

Groeten,
Mick
The V

Re: leuk

Bericht door The V »

Bleustrom schreef:p.s. een verzoekje van medestrommer Vynka: plaats een foto als avator dan weet je met wie je stromt :lol: :lol:
Ben nog even op zoek naar een foto van mezelf... weet alleen uit ervaring dat ik niet zo goed hou op fotopapier... uhhh... ik bedoel in JPG-formaat :idea:
Crazychris

Re: leuk

Bericht door Crazychris »

Bleustrom schreef: p.s. een verzoekje van medestrommer Vynka: plaats een foto als avator dan weet je met wie je stromt :lol: :lol:
kunnen natuurlijk ook n page maken met de koppen er op en de namen er onder
bij mijn avatar zien ze wel tijdens t rijden wie ik ben
Rhino

Re: leuk

Bericht door Rhino »

crazychris schreef:
Bleustrom schreef: p.s. een verzoekje van medestrommer Vynka: plaats een foto als avator dan weet je met wie je stromt :lol: :lol:
kunnen natuurlijk ook n page maken met de koppen er op en de namen er onder
bij mijn avatar zien ze wel tijdens t rijden wie ik ben
Beetje verlegen Chris?? :lol:

ps: filmpje van Muntz goed aangekomen???
Crazychris

Bericht door Crazychris »

hahahaha
dat filmje is echt gruwelijk

verlegen ben ik nie anders had ik wel thuis gebleven gister
maar ik vind mn avatar zo mooi
:oops:
Real Biker

Bericht door Real Biker »

Het was zondag leuk om iedereen (weer) eens te zien.
Het weer viel niet tegen, alleen m'n zoontje vond dat hij op de terugweg toch wel kouwe tenen kreeg. :cry:
Tot de volgende keer :lol:

Grt, Peter
Strommie

Bericht door Strommie »

Heb er geen spijt van, dat ik toch geweest ben; Vond het erg gezellig, weer leuke (nieuwe) vriendelijke gezichten gezien, en m'n 'semi-old-timer' BMW reed ook erg lekker :lol:
Heb zojuist nog even met 'mijn vriendin' (die van de 'fiets' MaxZeiler :wink:) de leuke foto's bekeken, zodat we nog even konden nagenieten 8)

Groet, Rinus
MaxZeiler

oldtimer -semi old timer - all timer

Bericht door MaxZeiler »

okee, "all-timer"was een betere bewoording geweest wellicht.
Jan1966
Berichten: 144
Lid geworden op: ma 30-08-2004, 16:15
Mijn motor is een: Suzuki Vstrom DL 1000 (2014)
Woonplaats: gemeente Hollands Kroon

Bericht door Jan1966 »

Ik vond het ook leuk.
Dit was mijn eerste meeting en heb nu wat v-strom rijders live kunnen mee maken.

Ben zojuist een tijdje bezig geweest met mijn avatar. Ik hoop dat het gelukt is.

Groeten van Jan uit Hoofddorp.
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5099
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

Yep,
hoewel hij in het zwart/wit is....... herken ik je nu!!! :lol:
Nu nog onthouden.... :roll: .......en dat gaat gemakkelijker als je wat vaker je gezicht laat zien :arrow: in levende lijve dan wel te verstaan :wink:
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Crazychris

Bericht door Crazychris »

ik hoef mn avatar niet te veranderen iedereen herkent me toch zo
:lol:
Biker

Bericht door Biker »

crazychris schreef:ik hoef mn avatar niet te veranderen iedereen herkent me toch zo
:lol:
Jij lijkt wel op Chris....
Vynka

Err.

Bericht door Vynka »

Ik weet niet op dat nou wel een compliment is... :wink:
Plaats reactie