26 en 27 november: suzuki show Aalsmeer (Vd Ende Studio's)

Met wie is waar wat te doen?
Forumregels
  1. Om ritten fantastisch, leuk en vooral veilig te maken, gezien vaak een wisselend ervaringsniveau, is het wenselijk, voor de veiligheid en om de groep bij elkaar te houden, om je aan de volgende regeltjes te houden.
  2. Heb genoeg benzine in de tank om de rit uit te rijden zonder te tanken, en zorg dat je motor in goede staat is.
  3. De voorrijder heeft altijd gelijk; hij bepaalt de route, de stops, het tanken, etc.
  4. Voorrijder: zorg dat je weet wat je in je groep hebt, vraag daar naar.
  5. Eerste forumrit, meldt het bij je voorrijder.
  6. Minder ervaren voor in de groep, meer ervaren achterin.
  7. Tijdens een pauze/lunch kun je van groep wisselen indien gewenst (door jezelf of door de groep).
  8. Rij alsof alleen de voorrijder de route weet en we zonder navigatie rijden.
    1. Hou de persoon achter je in de gaten; zie je hem/haar niet dan stop je op de eerst volgende afslag!
    2. Afslag is waar je normaal je knippers aandoet, rotonde included dus.
    3. Rij je rechtdoor, dan hoef je niet te stoppen (behalve op een rotonde).
    4. Jouw voorligger let ook zo op jou.
  9. Stunten doe je maar in je eigen tijd.
  10. Inhalen binnen de groep in principe niet. Tenzij je bijvoorbeeld wilt filmen, maar maak dat van tevoren aan je groep duidelijk.
  11. Rij nooit naast iemand of in de dode hoek; als je zijn/haar ogen in zijn/haar spiegels kan zien, dan ziet hij/zij jou ook.
  12. Rij zoveel mogelijk in baksteenformatie; dat geeft meer zicht en remweg; de eerste ''steen'' rijdt linksvoor.
  13. Oh ja, en de voorrijder heeft altijd gelijk!!!
Plaats reactie
Tuke

26 en 27 november: suzuki show Aalsmeer (Vd Ende Studio's)

Bericht door Tuke »

Suzuki motorshow in Aalsmeer
Bron: suzuki

Suzuki NIEUWS 2006 op 26 & 27 november bij Joop van de Ende Studio’s in Aalsmeer.

Suzuki gaat knallen in 2006! In 2005 het grootste motormerk, in 2006 de meeste nieuwe modellen. Maarliefst 10 nieuwe modellen worden in alle kleuren aan het publiek gepresenteerd.

Suzuki Nederland heeft in het rijtje van de internationale shows, kans gezien om alle primeurs “tijdelijk” naar Nederland te krijgen. Op zaterdag 26 en zondag 27 november worden ze voor het eerst aan het publiek gepresenteerd. Voor deze speciale gelegenheid heeft Joop van de Ende zijn Studio’s (Event Centre Aalsmeer) beschikbaar gesteld en is heel motorminnend Nederland uitgenodigd. Mis het niet!

De aanwezige primeurs zijn onder andere:

• De nieuwe GSX-R600
• De nieuwe GSX-R750
• De nieuwe GSR
• De nieuwe GSF1200S/A
• De nieuwe Intruder M1800R
• De nieuwe LT-R450 Quadracer
• De nieuwe GSX-R1000 Yoshimura
• De nieuwe V-Strom Black Rhino :worship:
Afbeelding
• De nieuwe GSX1400 Yoshimura
• De nieuwe SV650S Laser X-treme

Naast bovenstaande primeurs zullen ook de vernieuwde modellen en 2006 kleuren worden gepresenteerd. In de indrukwekkende studio’s is ook plaats gemaakt voor het Team Suzuki Nederland. De Motorsport liefhebbers kunnen hier al hun vragen kwijt bij Barry Veneman. Het wordt een fantastische gelegenheid om alle Suzuki primeurs “live” mee te maken. De toegang en parkeren zijn uiteraard geheel gratis!

Locatie: Event Centre Aalsmeer
Van Cleefkade 15
1431 BA Aalsmeer

Openingstijden
Zaterdag 26 November van 10:00 uur t/m 22:00 uur
Zondag 27 November van 10:00 uur t/m 18:00 uur

Plan je route via [deze link]

Afbeelding[/img]
Laatst gewijzigd door Tuke op vr 16-12-2005, 19:33, 2 keer totaal gewijzigd.
Dutchchef

Bericht door Dutchchef »

en deze ook??

http://www.motorfreaks.nl/index.php/news/2723" onclick="window.open(this.href);return false;
Tuke

Bericht door Tuke »

staat niet echt in het lijstje heh 8) zullen er ook weinig van rondrijden in 2006! :wink:
Bleustrom

kijken

Bericht door Bleustrom »

Zijn er nog strommers die naar deze dag(en) toe gaan????


Groet Bleustrom
Crazychris

Bericht door Crazychris »

ik ga zaterdag
Dutchchef

Bericht door Dutchchef »

Het was leuk maar of het nu een Vipkaart was je kon ze ook krijgen bij de ingang. :?

De V-Strom Black Rhino is toch anders dan op de bovenstaande foto (meer aangekleed).

De nieuwe GSX-R1000 Yoshimura had maar 215pk :shock:
Deze werd verloot onder de aanwezige bezoekers, en ik kreeg hem.............. nee was het maar waar :schater:

De nieuwe GSR 600 is even duur als de V-stron 650, ik vond hem te klein (ben 189 cm) de link;
http://www.globalsuzuki.com/gsr/index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatst gewijzigd door Dutchchef op za 26-11-2005, 16:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Tuke

Bericht door Tuke »

Zo'n vipavond is wel leuk... gratis drankje, een formeel praatje en een opzwepend muziekje. Die nieuwe GSR ziet er wel leuk uit.

en de black rhino? Wie heeft het in z'n hoofd gehaald om een matzwarte black rhino te voorzien van glimmend zwarte achterpanelen? :shock: Ik mag toch hopen dat dit een soort noodoplossing was van Nimag... Geen pan...

Het hitteschild van de uitlaat zag er wel goed uit (alleen jammer dat die koffers het zicht ontnemen). matzwart, iets smaller en met gleuven er in.
Laatst gewijzigd door Tuke op za 26-11-2005, 12:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Toontje

Bericht door Toontje »

Dutchchef schreef:De nieuwe GSX-R600 is even duur als de V-stron 650, ik vond hem te klein (ben 189 cm) de link;
http://www.globalsuzuki.com/gsr/index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Lettertje teveel?
Dutchchef

Bericht door Dutchchef »

Toontje schreef:
Dutchchef schreef:De nieuwe GSX-R600 is even duur als de V-stron 650, ik vond hem te klein (ben 189 cm) de link;
http://www.globalsuzuki.com/gsr/index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Lettertje teveel?
Je heb gelijk, ook V-Strom fout geschreven.
T 'Was een lange dag gisteren...
Strommie

Bericht door Strommie »

n.v.t.
Laatst gewijzigd door Strommie op vr 17-02-2006, 09:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Bleustrom

corrosie

Bericht door Bleustrom »

Hoi,strommie heb je met nimag gesproken ,(in jou woorden )voordat je erop ging zitten of ie soms al verroest was en of het verantwoord was hem aan te raken voor het geval hij in zou stortten??????


Of heb je niks gezegd en ben je er snel op gaan zitten en met de hoop dat het goed zou gaan.

Nu ik ben zeer fraai benaderd bij mij kan de strom nu zeker niet meer kapot..

Maarten
Strommie

Bericht door Strommie »

Ik heb mij voorgesteld als ......... 'Sinterklaas' ........ écht niet als 'Strommie' ('de verschrikkelijke' :schater:) ..... en het woordje 'roest' heb ik daar niet durven uit te spreken.
Er stonden werkelijk een paar 'klerenkasten' als 'body-guards' .... ze waren kennelijk op de hoogte van mijn (Strommie-) komst ....... WOEHAA 8)

Voordat de twijfel toe zou kunnen slaan, was ik al vertrokken ....... op m'n schimmel :lol:
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5101
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

Strommie schreef: Wat mij gelijk opviel, was de lagere zithoogte, want ik heb eigenlijk vanaf het begin al een DL 1000 zadel (2 cm. hoger) erop.
Dat die 2 cm. zó merkbaar waren .....: Ik 'voel' met je mee Heleen :lol:
Rinus, dasssss al lang over hoor......bedankt voor het 'mede-leven' :wink:
Nu zit ik weer heeeeeeerlijk :lol: :lol: :lol:

@Strombert,
Is het je nog gelukt om Aalsmeer te bereiken vanuit A'doorn met je VIP kaart?
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Gebruikersavatar
Strombert
Berichten: 64
Lid geworden op: wo 14-09-2005, 18:55
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 1000 GT K5
Woonplaats: Apeldoorn

Bericht door Strombert »

Nee,al had ik in Aalsmeer kunnen komen, ik had nooit terug kunnen komen. Ik rijd bij de BBA, een collega is om 6 uur in de ochtend begonnen, en kwam 10 over 12 in de nacht binnen. Je moet er geweest zijn om het te geloven. Ik heb zelf ook gewerkt, dit scheelde mij weer een snipperdag. Ik heb 1 stadsritje gereden, als een van de laatsten. Ik had na nog geen 3km. al een vertraging van 80 min. Vanaf 17 uur hebben we 2 bussen op het plein gezet met draaiende motor en de kachels aan om de reizigers op te vangen ,die uit de enkele trein die nog reed kwamen. Er zijn in de buurt van Apeldoorn meer dan 1000 mensen blijven steken.Toen ik om 00.15 naar huis ging waren er nog 4 bussen onderweg,de laatste van deze 4 was rond 15.00 vertrokken. Vanochtend om 05.00 kwamen er nog gasten binnen bij de Miggelenberg (Landall),mijn vrouw werkt daar en mocht vrijdag avond niet naar huis,ze is toch gegaan, en deed 3 uur over 11 km.Er zijn daar meer dan 200 gasten blijven steken. :wink:
fly with the EAGLE or scratch with the CHICKEN
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5101
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

Werkelijk bijzondere verhalen ........en dat op 35km afstand!
Ik ben opgegroeid in A'doorn en kom er nog wekelijks...... 't is haast niet te bevatten......hier in L'teren is alles gewoon groen gebleven op wat witte daken na.... :!:
Raar..... :? :?
Jammer van je vip status.... :wink:
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Gebruikersavatar
Strombert
Berichten: 64
Lid geworden op: wo 14-09-2005, 18:55
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 1000 GT K5
Woonplaats: Apeldoorn

Bericht door Strombert »

Familie in Kampen konden het ook niet geloven :shock: , die waren op vrijdag in de tuin bezig,dit is ong. 50km :? . Eigenlijk heb ik nu wel weer genoeg winter gehad :x . En wat die Vip status betreft ,dat was niet goed voor mij, ik ging naast mijn schoenen lopen,verkeerde vrienden :twisted: ,veel champagne, dikke sigaren, Monaco :shock: :?: ,sorry ,ik sla op hol, maar zo ver was ik al in mijn fantasie :wink: :wink: :!:
fly with the EAGLE or scratch with the CHICKEN
Black Rhino

Foto's suzuki show Aalsmeer (Vd Ende Studio's)

Bericht door Black Rhino »

Op de site van Suzuki staan foto's van het evenement te Aalsmeer.

http://www.suzuki.nl/suzuki?nav=rgkkxCsHcPvMrJKqBxB
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5101
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

Gespot:
Afbeelding
:lol: :lol: :lol:

Heeee wat is dit nu........ :roll: :
Afbeelding
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Plaats reactie