Motortoertocht t.b.v. ROPARUN

Met wie is waar wat te doen?
Forumregels
  1. Om ritten fantastisch, leuk en vooral veilig te maken, gezien vaak een wisselend ervaringsniveau, is het wenselijk, voor de veiligheid en om de groep bij elkaar te houden, om je aan de volgende regeltjes te houden.
  2. Heb genoeg benzine in de tank om de rit uit te rijden zonder te tanken, en zorg dat je motor in goede staat is.
  3. De voorrijder heeft altijd gelijk; hij bepaalt de route, de stops, het tanken, etc.
  4. Voorrijder: zorg dat je weet wat je in je groep hebt, vraag daar naar.
  5. Eerste forumrit, meldt het bij je voorrijder.
  6. Minder ervaren voor in de groep, meer ervaren achterin.
  7. Tijdens een pauze/lunch kun je van groep wisselen indien gewenst (door jezelf of door de groep).
  8. Rij alsof alleen de voorrijder de route weet en we zonder navigatie rijden.
    1. Hou de persoon achter je in de gaten; zie je hem/haar niet dan stop je op de eerst volgende afslag!
    2. Afslag is waar je normaal je knippers aandoet, rotonde included dus.
    3. Rij je rechtdoor, dan hoef je niet te stoppen (behalve op een rotonde).
    4. Jouw voorligger let ook zo op jou.
  9. Stunten doe je maar in je eigen tijd.
  10. Inhalen binnen de groep in principe niet. Tenzij je bijvoorbeeld wilt filmen, maar maak dat van tevoren aan je groep duidelijk.
  11. Rij nooit naast iemand of in de dode hoek; als je zijn/haar ogen in zijn/haar spiegels kan zien, dan ziet hij/zij jou ook.
  12. Rij zoveel mogelijk in baksteenformatie; dat geeft meer zicht en remweg; de eerste ''steen'' rijdt linksvoor.
  13. Oh ja, en de voorrijder heeft altijd gelijk!!!
V-instructeur

Motortoertocht t.b.v. ROPARUN

Bericht door V-instructeur »

Beste (motor)vrienden,

Bij deze wil ik je uitnodigen voor een motortoertocht op zondag 25 mei 2014. Met deze tocht wil ik geld inzamelen voor stichting ROPARUN met als doel om mensen met kanker betere leefomstandigheden te geven. Voor dit goede doel, waar iedereen vroeg of laat, dichtbij of direct, mee te maken heeft ga ik de meelopen met de Roparun. Met ons team en met ons nog vele anderen gaan we met Pinksteren van Parijs of Hamburg naar Rotterdam hardlopen. Zie http://www.roparunteam150.nl
Wij gaan zorgen voor een leuke motortocht met onderweg een koffiestop en ’s middags een lunch. Bijdrage voor deze dag is 20 euro p.p. volledig voor stichting ROPARUN, daarbij is de koffiestop en lunch met consumpties inbegrepen!! Je maakt hierbij ook nog 2x kans om een diner en een overnachting met ontbijt te winnen.
Verzamelen vanaf Verkeersschool Tilburg aan de achterzijde P-plaats Trouwlaan t.h.v. nr. 15 om 8.30 uur en we zullen zorgen dat we voor 17.00 uur terug zijn in Tilburg. Zorg voor goed weer en een volle tank!

Welke v-strommer gaat mee? Ik ga met mijn 650 voorop.

Stort 20 euro p.p. zo spoedig mogelijk maar in elk geval vóór 11 mei.
Betalingsgegevens: Stichting Running Team 150
Rabobank rek. nr.: 1716.87.043
IBAN: NL38 RABO 0171 6870 43
BIC: RABONL2U
(k.v.k. Brabant 54477336)
O.v.v. : Motortocht en je naam
Stuur ook een mailtje terug met hoeveel personen je totaal mee gaat naar ericvandun@hotmail.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik weet zeker dat het een leuke tocht wordt en hoop dan ook op een grote opkomst zodat we samen een steentje kunnen bijdragen aan dit goede doel !!
Mocht je niet kunnen, helaas…Maar je mag natuurlijk wel altijd doneren!! :duim:

Groeten van het motorttoertochtorganisatieteamroparunteam150 en tot 25 mei,
Eric van Dun, rijinstructeur ABC Verkeersschool Tilburg.
Laatst gewijzigd door Frank op di 06-05-2014, 18:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Link aangepast, zet externe URL's aub tussen de [url]_link_[/url] code!!!
Plaats reactie