ActievandeDag - Slipcursus voor 35 euro

Met wie is waar wat te doen?
Forumregels
  1. Om ritten fantastisch, leuk en vooral veilig te maken, gezien vaak een wisselend ervaringsniveau, is het wenselijk, voor de veiligheid en om de groep bij elkaar te houden, om je aan de volgende regeltjes te houden.
  2. Heb genoeg benzine in de tank om de rit uit te rijden zonder te tanken, en zorg dat je motor in goede staat is.
  3. De voorrijder heeft altijd gelijk; hij bepaalt de route, de stops, het tanken, etc.
  4. Voorrijder: zorg dat je weet wat je in je groep hebt, vraag daar naar.
  5. Eerste forumrit, meldt het bij je voorrijder.
  6. Minder ervaren voor in de groep, meer ervaren achterin.
  7. Tijdens een pauze/lunch kun je van groep wisselen indien gewenst (door jezelf of door de groep).
  8. Rij alsof alleen de voorrijder de route weet en we zonder navigatie rijden.
    1. Hou de persoon achter je in de gaten; zie je hem/haar niet dan stop je op de eerst volgende afslag!
    2. Afslag is waar je normaal je knippers aandoet, rotonde included dus.
    3. Rij je rechtdoor, dan hoef je niet te stoppen (behalve op een rotonde).
    4. Jouw voorligger let ook zo op jou.
  9. Stunten doe je maar in je eigen tijd.
  10. Inhalen binnen de groep in principe niet. Tenzij je bijvoorbeeld wilt filmen, maar maak dat van tevoren aan je groep duidelijk.
  11. Rij nooit naast iemand of in de dode hoek; als je zijn/haar ogen in zijn/haar spiegels kan zien, dan ziet hij/zij jou ook.
  12. Rij zoveel mogelijk in baksteenformatie; dat geeft meer zicht en remweg; de eerste ''steen'' rijdt linksvoor.
  13. Oh ja, en de voorrijder heeft altijd gelijk!!!
Gebruikersavatar
Miggel
DL650 berijder
Berichten: 10
Lid geworden op: zo 06-01-2013, 12:57
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 (2009)
Woonplaats: Hengelo (Ov.)

Re: ActievandeDag - Slipcursus voor 35 euro

Bericht door Miggel »

Ook hun mail ontvangen waarin ze me vragen 25€ te betalen.
Kopie van betaling toe gezonden,
Maar weer ff afwachten.
Groet Miggel
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4211
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: ActievandeDag - Slipcursus voor 35 euro

Bericht door Frank »

Wanneer ga je, Michael?
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
Gebruikersavatar
Ebrostrom
DL650 berijder
Berichten: 2853
Lid geworden op: do 10-03-2011, 15:40
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL650A
Woonplaats: Maasbree

Re: ActievandeDag - Slipcursus voor 35 euro

Bericht door Ebrostrom »

Heeft er iemand al reactie op een boze mail?


Tapatalk via mijn  iPad
Groeten Erik
DL650A K9 | Zilvergrijs | Topkoffer | Valbeugels | Carterbeschermer | GIpro | ER6N | Handkappen | HVV | Witte knippers | Fork brace | Hyperpro | Footpeg & Control lowering kit | Kloontje & airflow | TTR 450 | A40 | Xenon
Gebruikersavatar
Sjakie
DL650 berijder
Berichten: 634
Lid geworden op: do 04-08-2011, 10:10
Mijn motor is een: Vstrom 650 XTA 2017 Zwart
Woonplaats: Kamerik (buiten)

Re: ActievandeDag - Slipcursus voor 35 euro

Bericht door Sjakie »

Misschien een beetje voorbarig maar als aktievandedag heel erg moeilijk gaat doen kunnen we altijd nog een forumritje organiseren naar de Spaklerweg 52, in Amsterdam. :twisted: Hier is Emesa Nederland B.V.gevestigd waar aktievandedag ondedeel van is. Altijd gezelig, toch? :-)}
Het leven bestaat uit keuzes maken, Vstrom rijden is er daar 1 van.
Gebruikersavatar
RedStrom
DL650 berijder
Berichten: 4865
Lid geworden op: di 22-06-2010, 23:19
Mijn motor is een: DL650 en Tenere 700

Re: ActievandeDag - Slipcursus voor 35 euro

Bericht door RedStrom »

Reactie van Traffic Control via email vandaag. Het begin is er. Geen extra 5,- en zaterdag voor hetzelfde geld. Wanneer zal ik eens gaan?

Geachte heer ... ,

Bedankt voor uw snelle reactie.

Wij kunnen nog geen inschrijving achterhalen met uw bonnen van Actie van de Dag.
Als u de inschrijving maakt, kan ook telefonisch met de klantenservice, dan zullen wij de extra kosten laten vervallen.
Dus de kosten voor een zaterdag of reserveringskosten hoeft u niet te betalen.

Wenst u de afspraak te maken op èèn van de beschikbare data vernemen wij dit graag telefonisch.
Dit omdat wij u sneller van dienst kunnen zijn.

Nogmaals ons excuus voor het ongemak, helaas waren wij niet op de hoogte van de situatie.
Dit hebben wij inmiddels al doorgestuurd naar onze kwaliteit afdeling.
Eerst rijden, dan oordelen. :-)}
DL650 2006 (2010-2015), DL1000 2014 (2015-2021), Tenere 700 2021 (2022-...)
+ DL650 2011 (2023-...)
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4211
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: ActievandeDag - Slipcursus voor 35 euro

Bericht door Frank »

Vaag allemaal.. ben ik dan de enige waar het gewoon in één keer goed is gegaan? Ik heb ook de extra 5 euro reserveringskosten niet betaald...
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
ANdeBruijn

Re: ActievandeDag - Slipcursus voor 35 euro

Bericht door ANdeBruijn »

Vandaag de afwijzing voor de 14de ontvangen en een reactie op mijn mail waarin staat dat er een fout gemaakt is. Wat een &@@&&" bedrijf. Nu al geen zin meer om dit via hun te doen.

Geachte Dhr. Arno de Bruijn,

Helaas moeten wij u mededelen dat wij uw inschrijving niet hebben kunnen verwerken.
Wij hebben voor deze datum 14-10-2013 en locatie meer aanmeldingen ontvangen als dat wij plaatsen beschikbaar hebben.

Wij hebben uw inschrijving omgezet in een ticket waarmee u op een later tijdstip een nieuwe inschrijving kunt maken.
Uw ticketnummer is xxx. Dit ticket is geldig t/m 26-03-2014. Met dit ticket kunt u via http://www.trafficcontrol.nl/ticket een nieuwe inschrijving maken. Al onze data en locaties kunt u tevens terug vinden op onze evenementenagenda: http://www.trafficcontrol.nl/data. Kijk voor meer informatie ook eens op onze website,http://www.trafficcontrol.nl/faq

Met vriendelijke groet,

Traffic Control B.V.

Klantenservice

Contactgegevens
Traffic Control BV
Postbus 279
1270 AG Huizen
Tel: 0031 (0)35 5235300
Fax: 084 2219206
KVK: 32091897
E-mail: support@trafficcontrol.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Website:http://www.trafficcontrol.nl | http://www.spectaculairkado.nl
Gebruikersavatar
RedStrom
DL650 berijder
Berichten: 4865
Lid geworden op: di 22-06-2010, 23:19
Mijn motor is een: DL650 en Tenere 700

Re: ActievandeDag - Slipcursus voor 35 euro

Bericht door RedStrom »

Reactie van Actievandaag. Let op de geslachtsoperatie die ik ondertussen ondergaan heb.
Traffic zegt mij te bellen, kan ook op zaterdag, naar 035-5235300.

Beste mevrouw ...,

Hartelijk dank voor uw bericht.
Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent met uw aangekochte arrangement.

Teveel betaalde boekingskosten worden echter op vertoon van het betalingsbewijs door Traffic Control teruggestort. Er zijn voldoende beschikbare datums om van uw arrangement gebruik te maken, u kunt contact op nemen met Traffic Control om een datum te kiezen. Helaas kunnen wij u geen geld terugstorten.

Wat betreft de betere aanbiedingen, heeft u daar een link van? Zelf konden wij dit niet vinden. Wij gaan dit graag voor u na.
Wij vertrouwen erop u zo voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Imke

Klantenservice Actievandedag.nl
Eerst rijden, dan oordelen. :-)}
DL650 2006 (2010-2015), DL1000 2014 (2015-2021), Tenere 700 2021 (2022-...)
+ DL650 2011 (2023-...)
Gebruikersavatar
Tulipan
DL650 berijder
Berichten: 2961
Lid geworden op: wo 18-11-2009, 17:25
Mijn motor is een: DL 650 K9 Grijs "La Burra"
Woonplaats: Tenerife

Re: ActievandeDag - Slipcursus voor 35 euro

Bericht door Tulipan »

Mijn intuïtie zegt me dat er iets raars is met dat bedrijf 8)
Hasta luego
Tulipan ( Niks mogen vond ik als kind al illegaal )
Alle Toeters en Bellen
" Your studies can guide you, but experience is what teaches you "
Gebruikersavatar
SN0Wman
DL650 berijder
Berichten: 143
Lid geworden op: za 24-08-2013, 14:29
Mijn motor is een: was een Suzuki V-Strom DL 650
Woonplaats: Nijmegen

Re: ActievandeDag - Slipcursus voor 35 euro

Bericht door SN0Wman »

Ook hier de afzegging per mail voor de 14e. Maandag ga ik ze eens bellen, ben dr helemaal klaar mee. Boekingskosten dubbel (inmiddels wel kwijtgescholden), vage mail mbt 25 euro (storing in hun systeem... :-S) en nou dit weer. Tis @@#$^*>$>} een online boekingssysteem, kan die nou echt geen tellertje bijhouden.... Mijn gevoel zegt dat er gewoon een (bedrijfs)uitje tussen is gekomen waar ze meer aan kunnen verdienen. In ieder geval ben ik dr klaar mee en wil dr nik meer mee te maken hebben, geld terug graag
Groeten,
Rudy
ANdeBruijn

Re: ActievandeDag - Slipcursus voor 35 euro

Bericht door ANdeBruijn »

Wellicht een idee om dit collectief op te pakken? Dan sta je immers het sterkst. Wil dit best op me nemen. Ben vanaf dinsdag een paar dagen in de gelegenheid om me hier intensiever mee bezig te houden.


Sent from my iPad using Tapatalk - now Free
Gebruikersavatar
RedStrom
DL650 berijder
Berichten: 4865
Lid geworden op: di 22-06-2010, 23:19
Mijn motor is een: DL650 en Tenere 700

Re: ActievandeDag - Slipcursus voor 35 euro

Bericht door RedStrom »

Goed plan. :duim:
Ik heb je een email gestuurd.
Eerst rijden, dan oordelen. :-)}
DL650 2006 (2010-2015), DL1000 2014 (2015-2021), Tenere 700 2021 (2022-...)
+ DL650 2011 (2023-...)
ANdeBruijn

Re: ActievandeDag - Slipcursus voor 35 euro

Bericht door ANdeBruijn »

Als er nog meer reacties zijn mogen deze gestuurd worden naar bumblebike[at]icloud.com. Dinsdag ga ik er mee aan de slag.


Sent from my iPad using Tapatalk - now Free
Gebruikersavatar
Ebrostrom
DL650 berijder
Berichten: 2853
Lid geworden op: do 10-03-2011, 15:40
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL650A
Woonplaats: Maasbree

Re: ActievandeDag - Slipcursus voor 35 euro

Bericht door Ebrostrom »

Wat wil je gaan doen? Geld terug, beklag doen, verhaal halen of dergelijke?


Tapatalk via mijn  iPhone
Groeten Erik
DL650A K9 | Zilvergrijs | Topkoffer | Valbeugels | Carterbeschermer | GIpro | ER6N | Handkappen | HVV | Witte knippers | Fork brace | Hyperpro | Footpeg & Control lowering kit | Kloontje & airflow | TTR 450 | A40 | Xenon
ANdeBruijn

Re: ActievandeDag - Slipcursus voor 35 euro

Bericht door ANdeBruijn »

In ieder geval gelijke monniken gelijke kappen, dus teveel betaalde terug, mogelijkheid weekend zonder bijkomende kosten en afspraak is afspraak. Geld terug wordt lastig, omdat actievandedag de partij is waar we aan betaald hebben.
Ik zal ook eerst even de voorwaarden lezen om te kijken waar de mogelijkheden zijn. Een en ander is ook afhankelijk van wat een ieder wil. Wel moet duidelijk zijn dat het een groep betreft die gedupeerd is en daarmee sta je sterker dan verschillende individuen.
Dus eerst wil ik reacties en wensen verzamelen en dan een plan van actie bepalen.
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4211
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: ActievandeDag - Slipcursus voor 35 euro

Bericht door Frank »

14 oktober gaat gewoon door. . In de eerste mail staat toch dat je eerst een bevestiging moet krijgen? Die kreeg ik keurig een paar dagen later. Jullie waren gewoon te laat en dan krijg je een afwijzing. Toen JW wilde boeken was 14 oktober zelfs van de site. In de bevestigingsmail staat dat de precieze tijden 5 dagen voor de cursus komen. De 5 euro extra boekingskosten kon ik uitvinken en dus niet betaald. En toen ik mailde om samen met mijn maatje te kunnen (had beide vouchers los geboekt) had ik binnen een uur uitsluitsel dat de boekingen gekoppeld waren.
Hier niets dan lof voor trafficcontrol.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk 4
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
ANdeBruijn

Re: ActievandeDag - Slipcursus voor 35 euro

Bericht door ANdeBruijn »

Fijn dat het bij jou wel lukte. Voor de rest lees ik toch een aantal zaken die niet kloppen en daar heeft de rest dan mee te maken.
Gebruikersavatar
Ebrostrom
DL650 berijder
Berichten: 2853
Lid geworden op: do 10-03-2011, 15:40
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL650A
Woonplaats: Maasbree

Re: ActievandeDag - Slipcursus voor 35 euro

Bericht door Ebrostrom »

Ik heb nog niet geboekt, maar had wel de mail met 25 nog te betalen ontvangen. Ik ga komende week eens n dagje proberen te boeken in weert. Eindhoven ging volgens mij niet.


Tapatalk via mijn  iPhone
Groeten Erik
DL650A K9 | Zilvergrijs | Topkoffer | Valbeugels | Carterbeschermer | GIpro | ER6N | Handkappen | HVV | Witte knippers | Fork brace | Hyperpro | Footpeg & Control lowering kit | Kloontje & airflow | TTR 450 | A40 | Xenon
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7552
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Re: ActievandeDag - Slipcursus voor 35 euro

Bericht door Iron Horse »

Ik ben er ook al helemaal klaar mee en heb er eigenlijk geen trek meer in. Maar betaald is betaald. Het is echter wel erg moeilijk een datum te vinden waar ik in Gouda een keertje terecht kan volgens hun schema/planning en ik hoef niet in december of januari of het moet toevallig mooi weer zijn. Ik hoef niet zo nodig ergens 100 km verderop voor 2 uurtjes gedeeld motoronderricht. Ook ik heb die 25 euro mail ontvangen. Wel geantwoord, maar ik weet niet zeker of dat goed is gegaan omdat ik op vakantie was en je dan met het smpt mailserveradres te maken hebt waardoor ze niet worden verstuurd en ik het uiteindelijk via m'n gmail account heb gedaan en daar nu geen bericht meer in verzonden berichten kan terugvinden.

Ik zie wel welke actie er wordt ondernomen. Als het niks wordt neem ik m'n verlies maar, 40 euro kom ik nog wel overheen. De topicstarter kan daar niks aan doen, we zijn zelf verantwoordelijk voor waar we iets boeken.

Ik wacht het verloop met interesse af.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Gebruikersavatar
SN0Wman
DL650 berijder
Berichten: 143
Lid geworden op: za 24-08-2013, 14:29
Mijn motor is een: was een Suzuki V-Strom DL 650
Woonplaats: Nijmegen

Re: ActievandeDag - Slipcursus voor 35 euro

Bericht door SN0Wman »

Iron Horse schreef:....
De topicstarter kan daar niks aan doen, we zijn zelf verantwoordelijk voor waar we iets boeken.

Ik wacht het verloop met interesse af.
En toch voelt het wel lullig, dacht jullie te tippen op een leuke actie en dan levert het zoveel gezeik op met TrafficControl. Gelukkig heb ik zelf ook geboekt, scheelt weer iets in het schuldgevoel ;) :P
Groeten,
Rudy
ANdeBruijn

Bericht door ANdeBruijn »

Ha Snowman, kan nog steeds leuk worden. Heb niet de illusie dat we de enige zijn die hier gebruik van maken. Dat er opstartproblemen zijn verbaast me niet, want nergens gaat iets in een keer meer goed. Dat maak ik dagelijks mee. Ik ben blij met dit soort info en blijf attenderen op leuke acties. Wordt gewaardeerd.
Jij hoeft je geenszins lullig te voelen. Dat laten we Traffic Control wel doen ;-)
ANdeBruijn

Re: ActievandeDag - Slipcursus voor 35 euro

Bericht door ANdeBruijn »

Hallo allemaal.

Vanmiddag gebeld met trafficcontrol over de mogelijkheden en onmogelijkheden betreffende actievandedag.nl.

Allereerst aangegeven dat een en ander best knullig gaat en ze gaven ook toe dat dit zo was. Ook is er in de communicatie tussen actievandedag en traffic control een en ander niet goed verlopen, maar dat is nog een evaluatepuntje vanuit traffic control.

Wat NIET mogelijk is is geld terug. Dit heeft te maken met het feit dat de contractant in dit geval actievandedag is en niet traffic control.

Wat is wel mogelijk?
Als er geen plaats was op de voorkeursdag en je hebt een ticket ontvangen, dan kan deze worden ingewisseld van maandag tot en met zaterdag, zonder dat er voor de zaterdag extra betaald hoeft te worden. Als je voor een zaterdag besteld hebt en een bijbetaling hebt gedaan van EUR 20,= en naar een weekdag wil, dan kan de extra EUR 20,= terugbetaald worden. Telefonisch reserveren is aanbevolen.

Als je reserveert voor een andere dag, is het ook niet zeker dat er ook daadwerkelijk op die gereden wordt, want ze willen een minimumaantal deelnemers hebben.

Ik snap dat het geld terug verhaal voor een aantal gewenst was, maar dat kan helaas niet en ik ben zelf van mening dat ze met bovenstaand aanbod zeer redelijk zijn.

Ik heb gelijk maar gebruik gemaakt van het aanbod voor de zaterdagen en 2 november Gouda geboekt.

Ik hoop een ieder hiermee naar behoren te hebben geïnformeerd.
Gebruikersavatar
Ebrostrom
DL650 berijder
Berichten: 2853
Lid geworden op: do 10-03-2011, 15:40
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL650A
Woonplaats: Maasbree

Re: ActievandeDag - Slipcursus voor 35 euro

Bericht door Ebrostrom »

Waar ik benieuwd naar ben is of je ook rechtstreeks voor n zaterdag kunt gaan zonder € 20. Dat maak ik niet op uit t verhaal.


Tapatalk via mijn  iPhone
Groeten Erik
DL650A K9 | Zilvergrijs | Topkoffer | Valbeugels | Carterbeschermer | GIpro | ER6N | Handkappen | HVV | Witte knippers | Fork brace | Hyperpro | Footpeg & Control lowering kit | Kloontje & airflow | TTR 450 | A40 | Xenon
ANdeBruijn

Re: ActievandeDag - Slipcursus voor 35 euro

Bericht door ANdeBruijn »

In principe niet, maar als ik zou het gewoon vragen en melden dat je op het forum las dat verschillende forumleden dit ook konden. Niet gewaagd....
Gebruikersavatar
Ebrostrom
DL650 berijder
Berichten: 2853
Lid geworden op: do 10-03-2011, 15:40
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL650A
Woonplaats: Maasbree

Re: ActievandeDag - Slipcursus voor 35 euro

Bericht door Ebrostrom »

Prima. Ga ik zeker eens proberen. Voor n boeking zou ik dus eigenlijk even moeten bellen en geen gebruik maken van de toegestuurde link?
Het telefoonnummer van trafficcontrol in de mail met de cadeaubon is het juiste nummer. Toch?


Tapatalk via mijn  iPad
Groeten Erik
DL650A K9 | Zilvergrijs | Topkoffer | Valbeugels | Carterbeschermer | GIpro | ER6N | Handkappen | HVV | Witte knippers | Fork brace | Hyperpro | Footpeg & Control lowering kit | Kloontje & airflow | TTR 450 | A40 | Xenon
Gebruikersavatar
RedStrom
DL650 berijder
Berichten: 4865
Lid geworden op: di 22-06-2010, 23:19
Mijn motor is een: DL650 en Tenere 700

Re: ActievandeDag - Slipcursus voor 35 euro

Bericht door RedStrom »

Ebrostrom schreef:Waar ik benieuwd naar ben is of je ook rechtstreeks voor n zaterdag kunt gaan zonder € 20. Dat maak ik niet op uit t verhaal.


Tapatalk via mijn  iPhone
Ja, bovenstaande is mij ook verteld en inderdaad ook dat een zaterdag kan zonder meerprijs. Zonder dat je eerst een andere dag gekozen hebt.
Zie een bericht ergens hierboven.

Zelf wacht ik tot na 14/10 op de reacties. Daarna zie ik wel.
Eerst rijden, dan oordelen. :-)}
DL650 2006 (2010-2015), DL1000 2014 (2015-2021), Tenere 700 2021 (2022-...)
+ DL650 2011 (2023-...)
ANdeBruijn

Re: ActievandeDag - Slipcursus voor 35 euro

Bericht door ANdeBruijn »

@ Erik het 035-nummer is het correcte nummer. Bij verbinding 1 kiezen voor de klantenservice.
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4211
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: ActievandeDag - Slipcursus voor 35 euro

Bericht door Frank »

Zo, ik heb mijn bevestiging voor 14 oktober binnen en mag van 12.30 tot 14.30 slippen... :D
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4211
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: ActievandeDag - Slipcursus voor 35 euro

Bericht door Frank »

Ik dacht het niet gekker kon. Maar zojuist een telefoontje gehad met de mededeling dat de instructeur ziek is en mijn tijd van 12.30 niet door kon gaan. Alternatief was 's morgens om 8 uur of een voucher voor een andere keer.

Ik heb voor het laatste gekozen omdat ik anders midden in de nacht moet opstaan. Dus ik ben weer terug bij af. . :-(

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk 4
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4211
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: ActievandeDag - Slipcursus voor 35 euro

Bericht door Frank »

Ok.. poging nummer 2 geboekt... 1 november, wederom in Gouda/Moordrecht... wachten op bevestiging...
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4211
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: ActievandeDag - Slipcursus voor 35 euro

Bericht door Frank »

Bevestiging weer binnen.. precieze tijden komen weer ongeveer 5 dagen van te voren.

Wat is het stil hier... zijn er geen ontwikkelingen? Ben ik de enige die gaat?

Chiel? Was het leuk? Foto's?
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
Gebruikersavatar
Cplegt
DL650 én DL1000 berijder
Berichten: 1391
Lid geworden op: zo 17-04-2011, 18:01
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL1000 & 650
Woonplaats: Enschede

Re: ActievandeDag - Slipcursus voor 35 euro

Bericht door Cplegt »

Had al wat gepost in een ander topic :).

Geen foto's, wel leerzaam, niet spectaculair, zijwieltjes niet nodig gehad, wel makkelijk, hoef je je voeten niet aan de rond te zetten tijdens het wachten :o)
Eerst wat theorie over remmen, met en zonder abs, weersomstandigheden, staat van het voertuig, en de staat van jezelf.En hoe en perfecte noodstop er eigenlijk uitziet als je deze niet kunt voorkomen.
Dan naar buiten en remmen maar. We hadden het geluk dat alles nat was, maakt het extra spannend.
De motoren heben abs, en je rijd er twee sessies op, 1 op normaal asfalt en 1 op een natte super gladde ondergrond.
Belangrijkste punten, recht vooruit blijven kijken, proberen te remmen tot voor het blokkeerpunt, daar ligt je maximale remdruk, beide remmen gebruiken, (sommige rij instructeurs schijnen te verkondigen dat je achterrem niet bijdraagd aan een kortere remweg?!) en ook gelijk je koppelingshendel intrekken en terugschakelen naar de eerste versnelling. Kun je evt snel weg voor achterop komend verkeer.
Heeft je motor abs? Probeer voor het ingrijpen van de abs remmen omdat de abs je remweg verlengt.

Al met al, goed om een keer te doen :).
Gr. Chiel
Gebruikersavatar
Sjakie
DL650 berijder
Berichten: 634
Lid geworden op: do 04-08-2011, 10:10
Mijn motor is een: Vstrom 650 XTA 2017 Zwart
Woonplaats: Kamerik (buiten)

Re: ActievandeDag - Slipcursus voor 35 euro

Bericht door Sjakie »

Leuk dat je de hele curcus hebt samengevat :duim: Heb ik €25, betaald ga jij een beetje veraden wat ik die dag (2 uur) ga mee maken. :shock: Bedankt hoor :schater:

Ik ga volgende week vrijdag :o)
Het leven bestaat uit keuzes maken, Vstrom rijden is er daar 1 van.
ANdeBruijn

Re: ActievandeDag - Slipcursus voor 35 euro

Bericht door ANdeBruijn »

@ Frank. Na 2 november weet ik hopelijk meer. ;-)
Gebruikersavatar
Cplegt
DL650 én DL1000 berijder
Berichten: 1391
Lid geworden op: zo 17-04-2011, 18:01
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL1000 & 650
Woonplaats: Enschede

Re: ActievandeDag - Slipcursus voor 35 euro

Bericht door Cplegt »

@Sjakie, Frank vroeg er om. En je hoeft niet alles te lezen als je t niet wilt :o) .
Gr. Chiel
Gebruikersavatar
Sjakie
DL650 berijder
Berichten: 634
Lid geworden op: do 04-08-2011, 10:10
Mijn motor is een: Vstrom 650 XTA 2017 Zwart
Woonplaats: Kamerik (buiten)

Re: ActievandeDag - Slipcursus voor 35 euro

Bericht door Sjakie »

Frank vroeg alleen maar of het leuk was. Een simpel ja of nee is dan ook een antwoord. :lol:
Het leven bestaat uit keuzes maken, Vstrom rijden is er daar 1 van.
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4211
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: ActievandeDag - Slipcursus voor 35 euro

Bericht door Frank »

LOL

Ik ga een 'vind ik leuk' / 'like' knopje maken. .

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
Gebruikersavatar
Sjakie
DL650 berijder
Berichten: 634
Lid geworden op: do 04-08-2011, 10:10
Mijn motor is een: Vstrom 650 XTA 2017 Zwart
Woonplaats: Kamerik (buiten)

Re: ActievandeDag - Slipcursus voor 35 euro

Bericht door Sjakie »

Vrijdag 15 Oktober om 16:00 uur ben ik aan de beurt in Gouda / Moordrecht. Gisteren de bevestigings mail binnen gekregen. :-)}
Het leven bestaat uit keuzes maken, Vstrom rijden is er daar 1 van.
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7552
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Re: ActievandeDag - Slipcursus voor 35 euro

Bericht door Iron Horse »

Sjakie schreef:Vrijdag 15 Oktober om 16:00 uur ben ik aan de beurt .....
Dan ben je al geweest of je bent te laat of je gaat in 2014 :lol:
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Gebruikersavatar
Sjakie
DL650 berijder
Berichten: 634
Lid geworden op: do 04-08-2011, 10:10
Mijn motor is een: Vstrom 650 XTA 2017 Zwart
Woonplaats: Kamerik (buiten)

Re: ActievandeDag - Slipcursus voor 35 euro

Bericht door Sjakie »

Wie heeft die 2 in een 1 veranderd :twisted: a,s, vrijdag 25 oktober ben ik aan de beurt :-)}
Het leven bestaat uit keuzes maken, Vstrom rijden is er daar 1 van.
Edward

Re: ActievandeDag - Slipcursus voor 35 euro

Bericht door Edward »

Frank schreef:
Ik ga een 'vind ik leuk' / 'like' knopje
Vind ik leuk / like :duim:
Gebruikersavatar
Bozobin †
DL650 berijder
Berichten: 2175
Lid geworden op: do 27-01-2011, 15:13
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 L0
Woonplaats: Delft
Contacteer:

Re: ActievandeDag - Slipcursus voor 35 euro

Bericht door Bozobin † »

Mag er dan ook een 'vind ik niet leuk' knopje bij ?
--
Suzuki DL650 V-Strom 2011 (Strompel)

Honda Accord 1.8 Vtec 2002
Burstner Club 1986

(Licht)beschadigde delen DL650 V-Strom L0 te koop
http://www.facebook.com/kees.vanleeuwen ... 407&type=3
ANdeBruijn

Re: ActievandeDag - Slipcursus voor 35 euro

Bericht door ANdeBruijn »

Onderweg naar Moordrecht voor de slipcursus. Ben benieuwd......
Gebruikersavatar
RedStrom
DL650 berijder
Berichten: 4865
Lid geworden op: di 22-06-2010, 23:19
Mijn motor is een: DL650 en Tenere 700

Re: ActievandeDag - Slipcursus voor 35 euro

Bericht door RedStrom »

Mijn voucher is nog te koop. Nog maar 25,- euri. Hebben?
Eerst rijden, dan oordelen. :-)}
DL650 2006 (2010-2015), DL1000 2014 (2015-2021), Tenere 700 2021 (2022-...)
+ DL650 2011 (2023-...)
ANdeBruijn

Re: ActievandeDag - Slipcursus voor 35 euro

Bericht door ANdeBruijn »

Het was erg leuk. Verschillende manieren van remmen werden behandeld. Eerst een uurtje theorie. Het leukste is natuurlijk "glijden" op de epoxybaan.

Er was een zeer vriendelijke instructeur, die ook op een Strom rijdt. Hij gaat het forum ook bezoeken.

Zelf gaf hij ook aan dat de instructeurs vaan op 1-0 achterstand komen te staan door de gebrekkige administratieve afhandeling.

Het heeft de pret niet mogen drukken. Ik vond het een zeer leuke ochtend.
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4211
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: ActievandeDag - Slipcursus voor 35 euro

Bericht door Frank »

Ik ben gisteren met Peter geweest. Het is best interessant om eens te doen. Je krijgt tips waarvan er één het belangrijkste is. Namelijk: KIJKEN! Wat er ook gebeurt, vooruit blijven kijken, waar je naar toe wilt. Zo gauw je dat niet meer doet en bijvoorbeeld naar beneden kijkt wat de motor gaat doen, gaat het mis.

Verrassend is hoe je de remweg op glad wegdek aanzienlijk kunt verkorten door niet vol in de ankers te gaan, maar om tegen het rempunt aan te remmen, zodat de ABS net niet aanslaat. Dat scheelt echt meters.

Over de prijskwaliteit verhouding kan ik zeggen dat de cursus met de 35 euro wel betaald is. De normale prijs van 149 euro is belachelijk. Zeker omdat je met 10 leerlingen (bij ons waren het er 7, omdat er 3 gewoon niet kwamen opdagen) op één instructeur 'les' krijgt. In de twee uur krijg je eerst een half uurtje theorie, waarvan eerst 10 minuten een 'voorstelrondje'. Zonde van de tijd. Wat interesseert het mij dat mijn medeleerling een Yamaha rijdt. Maar goed, het was wel even fun om te doen en heb er wel iets van geleerd.

De theorie:
Afbeelding

De instructeur en de fietsen (Suzuki Gladius):
Afbeelding

Heb ook nog twee filmpjes, misschien volgen die nog... :D
Afbeelding

Vreemde snuiter op een Beemer:
Afbeelding
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
Gebruikersavatar
Sparkle Black Peter
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5038
Lid geworden op: ma 24-07-2006, 01:24
Mijn motor is een: V-Strom 1000A L5 Black Rhino
Woonplaats: Bij Tilburg

Re: ActievandeDag - Slipcursus voor 35 euro

Bericht door Sparkle Black Peter »

Ik zou ook niet herkenbaar in beeld willen bij deze motor. O:-)
HOU 'M RECHT EN NIET OP HET ASFALT, WANT WEET JE WEL HOE HÁRD AS-VALT?
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4211
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: ActievandeDag - Slipcursus voor 35 euro

Bericht door Frank »

Mogen we hem ritueel in de fik steken als je de DL1000 hebt? :P
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
Gebruikersavatar
Cplegt
DL650 én DL1000 berijder
Berichten: 1391
Lid geworden op: zo 17-04-2011, 18:01
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL1000 & 650
Woonplaats: Enschede

Re: ActievandeDag - Slipcursus voor 35 euro

Bericht door Cplegt »

Ik wil hem wel overnemen voor een appeltaart (zelf gebakken en aan huis of adres naar keuze persoonlijk afgeleverd binnn de benelux) daar heb je meer aan dan aan een brandende bmw :mrgreen: .
Gr. Chiel
Gebruikersavatar
Sparkle Black Peter
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5038
Lid geworden op: ma 24-07-2006, 01:24
Mijn motor is een: V-Strom 1000A L5 Black Rhino
Woonplaats: Bij Tilburg

Re: ActievandeDag - Slipcursus voor 35 euro

Bericht door Sparkle Black Peter »

Kun je wel je appeltaart op bakken :idea:

Verstuurd van mijn GT-I9070 met Tapatalk
HOU 'M RECHT EN NIET OP HET ASFALT, WANT WEET JE WEL HOE HÁRD AS-VALT?
Plaats reactie