Zumo 660 firmware update probleem

Van Garmin tot TomTom, en alles daar tussenin
Plaats reactie
Gebruikersavatar
AJS
EX- V-Strom berijder
Berichten: 16
Lid geworden op: di 13-10-2009, 09:41
Mijn motor is een: KTM 1190 Adv
Woonplaats: Uithoorn

Zumo 660 firmware update probleem

Bericht door AJS »

Goedemorgen!

Vanmorgen kreeg ik een melding van Garmin Express dat er een nieuwe firmware update voor mij klaar stond voor de Zumo 660. Mijn huidige versie is 4.8. Ik braaf de nieuwe firmware gedownload, de zumo 660 losgekoppeld volgens de instructies en opnieuw opgestart. Vervolgens geeft de Zumo de melding "Software-update is beschadigd. Download opnieuw een update van internet". Als ik dan op ok druk, start hij verder gewoon op. Als ik de zumo opnieuw op de Garmin Express aansluit geeft deze aan dat alle updates geïnstalleerd zijn...

Vervolgens start ik My Dashboard op op mijngarmin en die geeft wel weer aan dat er een firmware update klaar staat. Die download ik dan, maar bij opnieuw opstarten van de Zumo geeft hij nog steeds dezelfde melding dat de update beschadigd is. Als ik de zumo weer aansluit, geeft my dashboard weer aan dat er een firmware update beschikbaar is en begint het overnieuw.

Ik heb een harde reset gedaan maar dat heeft niet geholpen.

Weet iemand hoe ik het corrupte installatie bestandje op mijn zumo kan verwijderen of overschrijven met een goede? Oftwel: weet iemand hoe nu verder?

alvast bedankt!!

groet
Annejan
ik zweer het je, als de zon schijnt knipoogt ie ....

gr Annejan
Gebruikersavatar
Hans Vaessen
Berichten: 384
Lid geworden op: za 27-08-2011, 15:18
Mijn motor is een: V Strom DL650
Contacteer:

Re: Zumo 660 firmware update probleem

Bericht door Hans Vaessen »

Aiai, lastig. Ik meen dat het wel kan, maar weet ff niet hoe. Advies: stel je vraag even op http://forum.gps.nl/viewforum.php?f=79
Laatst gewijzigd door Frank op zo 14-04-2013, 13:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Link aangepast, zet externe URL's aub tussen de [url]_link_[/url] code
Plaats reactie