Garmin Zumo 220 getest (release april 2010)

Van Garmin tot TomTom, en alles daar tussenin
Plaats reactie
Gebruikersavatar
RvGS
EX- V-Strom berijder
Berichten: 798
Lid geworden op: do 25-08-2005, 09:06
Mijn motor is een: Previously CB500-CX500T-FJ1200-TDM850-DL1000GT'04-F800GS+A| Actual BMW
Woonplaats: Dé Liemers

Garmin Zumo 220 getest (release april 2010)

Bericht door RvGS »

DE PVDK FILES is een website waar Philippe Vandekerckhove, freelance motorjournalist blogt over motorfietsen en toebehoren. Verder vind je er reis- en toerverhalen met foto's en GPS data en een motorlogboek.

Deze keer viel de beurt aan de "kleine" Zumo 220, en ik dacht misschien is dit interessant op ons V-strom forum, waar ook liefhebbers van navigatie aanwezig zijn of voor de aspirant kopers van een navigatie toestel. Persoonlijk vind ik dit een leuk toestel voor op de motor, geen poespas of gadgets die niets met motorrijden te maken hebben, gewoon een recht toe recht aan navigatie apparaat. Wens jullie dan ook veel lees plezier :wink:
PvdK.BE schreef:De algemene indruk van de Zumo 220 is heel goed. Heel budgettair kan je dit apparaat niet noemen. Er bestaan ondertussen GPS-toestellen die onder de kaap van de 100 euro duiken. Maar je krijgt voor de prijs van 449 euro wel een volwaardige 'echte' motornavigatie in een schokbestendige en stof- en waterdichte behuizing. Voorzien van de meest belangrijke functies en perfect inzetbaar zowel op als naast de motor is de Zumo 220 de uitgelezen keuze voor de motorrijder die eerder functioneel denkt en het financieel plaatje beperkt wil houden. Ik ben er van overtuigd dat de Zumo 220 een goed gepositioneerde uitbreiding is in het Garmin aanbod van motornavigatie. En gezien er niet meteen concurrentie op de markt is die een waardige offensief plant, maakt dat Garmin nog maar eens een deel van de consumentenmarkt op weet te eisen door het aanbieden van een degelijk product
PVDK gehele test verslag
Reactie's WP forum

Genoemde advies €449,- en daar krijg je het volgende voor:
Afbeelding
Groet, Robert |
Gebruikersavatar
Loanster
Berichten: 43
Lid geworden op: ma 23-02-2009, 20:59
Mijn motor is een: honda crf 1000 dct
Woonplaats: boelensloane

Re: Garmin Zumo 220 getest (release april 2010)

Bericht door Loanster »

hallo ik heb van de week een 660 gekocht bij de saturn in groningen voor 499 en deze is van de week nog in de aanbieding en dat is ook inclusief de getoonde bevestigings materialen enz.
groetenloanster.
Gebruikersavatar
PDvD
DL1000 berijder
Berichten: 1476
Lid geworden op: wo 25-11-2009, 14:35
Mijn motor is een: Suzuki DL 1000 V-Strom
Woonplaats: Oosterhout (NB)
Contacteer:

Re: Garmin Zumo 220 getest (release april 2010)

Bericht door PDvD »

Even wachten tot stunters zoals pixmania deze in het assortiment hebben... daar heb je immers een 550 al voor 379!
http://www.motorvision.nl
I love the smell of burning rubber in the morning
Plaats reactie