Zumo 550 BLuetooth=MONO

Van Garmin tot TomTom, en alles daar tussenin
Plaats reactie
Peter C

Zumo 550 BLuetooth=MONO

Bericht door Peter C »

Wie o Wie..
heeft er ervaring hoe je of weet hoe het mogelijk is om de Zumo550 via bluetooth STEREO geluid voor mp3-tjes naar de helm door te sturen.
Nergens (ook niet bij het kopen) staat dat het geluid mono is !!!!
Via Kabel is het wel Stereo.
Welke techneut of computer freak weet er een oplossing. Besturingssysteem van de navigon blijkt geen Windowd te zijn maar iets van linux te zijn (?)

Graag geen oplossing als...... dan maar met een draaidje... of via extra bluetooth conector...
Kwakkel-BE
DL650 berijder
Berichten: 171
Lid geworden op: za 21-02-2009, 18:13
Mijn motor is een: DL650 L6
Woonplaats: 't Stad

Re: Zumo 550 BLuetooth=MONO

Bericht door Kwakkel-BE »

De BT van de 550 is enkel mono. De 660 heeft wel stereo BT als ik mij niet vergis.
Remko

Re: Zumo 550 BLuetooth=MONO

Bericht door Remko »

Kwakkel-BE schreef:De BT van de 550 is enkel mono. De 660 heeft wel stereo BT als ik mij niet vergis.
Yep, dat klopt, de 660 heeft het A2DP protocol en dat geeft wel de mogelijkheid tot stereo!

Wat je nu van de 550 verlangt zit er dus gewoon niet in en is ook niet op te waarderen!!

8)
jwaterink

Re: Zumo 550 BLuetooth=MONO

Bericht door jwaterink »

Er is een Bluetooth dongeltje van Jabra te koop de A120s. Dingetje laad je op met een thuisladertje en kan dan 12 uur spelen. Heeft een 3.5mm ingang en geeft dus een A2DP signaal af. Je kunt hierop dus wel een A2DP motorheadset aansluiten voor stereo muziek. Bellen is hiermee onmogelijk.
Remko

Re: Zumo 550 BLuetooth=MONO

Bericht door Remko »

jwaterink schreef:Er is een Bluetooth dongeltje van Jabra te koop de A120s. Dingetje laad je op met een thuisladertje en kan dan 12 uur spelen. Heeft een 3.5mm ingang en geeft dus een A2DP signaal af. Je kunt hierop dus wel een A2DP motorheadset aansluiten voor stereo muziek. Bellen is hiermee onmogelijk.

Goeie tip!!!


En bellen kan je natuurlijk wel via de Zumo!!


(als je gek genoeg bent om om de brommer te willen bellen tenminste)


8)
Peter C

Re: Zumo 550 BLuetooth=MONO

Bericht door Peter C »

A120s ????

Is helaas niet meer leverbaar ....
volgens internet... pda shop etc
Gebruikersavatar
DutchHornet
Berichten: 83
Lid geworden op: wo 06-06-2007, 19:39
Mijn motor is een: BMW RNine T Scrambler
Woonplaats: Papecity

Re: Zumo 550 BLuetooth=MONO

Bericht door DutchHornet »

In onderstaand topic van GPS expert forum vind je wat alternatieven voor de jabra

http://forum.gps-expert.nl/viewtopic.php?t=93
Plaats reactie