Refurbished Zumo 550 uit UK voor weinig?

Van Garmin tot TomTom, en alles daar tussenin
Plaats reactie
TT-Strom
EX- V-Strom berijder
Berichten: 1247
Lid geworden op: vr 07-12-2007, 20:32
Mijn motor is een: BMW R1200GS Adventure
Woonplaats: Assen

Refurbished Zumo 550 uit UK voor weinig?

Bericht door TT-Strom »

Zou dit wat zijn?

Garmin Zumo 550 Europe (White Boxed)
Product Code: Zumo550R
Description: Garmin Zumo 550 Europ Whiteboxed unit. All the components of the new retail unit, Full European mapping, full 12 month warrantee by Garmin!

Save a packet by buying a White boxed (refurbished by Garmin) unit at this fantastic price whilst stock is still available!

All the contents of the new retail box version at a HUGE discount! It simply doesn't make sense not to buy this!
Price: £389.99
Wie altijd met beide benen op de grond staat, komt nooit een stap verder.
Demous

Re: Refurbished Zumo 550 uit UK voor weinig?

Bericht door Demous »

BerkRod schreef:Zou dit wat zijn?

Garmin Zumo 550 Europe (White Boxed)
Product Code: Zumo550R
Description: Garmin Zumo 550 Europ Whiteboxed unit. All the components of the new retail unit, Full European mapping, full 12 month warrantee by Garmin!

Save a packet by buying a White boxed (refurbished by Garmin) unit at this fantastic price whilst stock is still available!

All the contents of the new retail box version at a HUGE discount! It simply doesn't make sense not to buy this!
Price: £389.99
Mocht het niets zijn rij ik al sinds half januari met een kat in de zak :wink: O:-)
TT-Strom
EX- V-Strom berijder
Berichten: 1247
Lid geworden op: vr 07-12-2007, 20:32
Mijn motor is een: BMW R1200GS Adventure
Woonplaats: Assen

Re: Refurbished Zumo 550 uit UK voor weinig?

Bericht door TT-Strom »

ah! dus jij hebt deze ook in the uk besteld?

en verder goed dus?
Wie altijd met beide benen op de grond staat, komt nooit een stap verder.
Demous

Re: Refurbished Zumo 550 uit UK voor weinig?

Bericht door Demous »

BerkRod schreef:ah! dus jij hebt deze ook in the uk besteld?

en verder goed dus?
Ff afkloppen,maar ik heb tot nog toe inderdaad geen klachten,ding is gewoon nieuw met alle kabeltjes beugels en houders erbij.De op dat moment nieuwste software geinstalleerd en een jaar garantie bij Garmin zelf.Zover ik weet zijn de gerefurbished dingen om de meest uiteenlopende redenen teruggestuurd naar de fabriek,dit kan dus een software probleem zijn maar ook een missend beugeltje/schroefje/kabeltje.Ik ben er zelf maar vanuit gegaan dat Garmin het voor hun naam niet kan maken om troep op de markt te gooien en dus deze apparaten tot in den treure hebben getest,komt bij dat ik het prijs verschil van toen ongeveer 150 euro groot genoeg vond om de stap te wagen :D
FireTaz

Re: Refurbished Zumo 550 uit UK voor weinig?

Bericht door FireTaz »

de zumo kost omgerekend 435 euro, wat zijn de bijkomende kosten dan? zoals verzendkosten/ invoerrechten eventueel?
TT-Strom
EX- V-Strom berijder
Berichten: 1247
Lid geworden op: vr 07-12-2007, 20:32
Mijn motor is een: BMW R1200GS Adventure
Woonplaats: Assen

Re: Refurbished Zumo 550 uit UK voor weinig?

Bericht door TT-Strom »

Ik kom omgerekend op EUR 399 bij GWK voor 389 britse pond......

Shipping geen idee.
Heb gister bij dezelfde toko ook Grip Puppies besteld, daarvan waren de verzendkosten naar NL Postage = 3.49 pond.

Dus dat valt wel mee.
Wie altijd met beide benen op de grond staat, komt nooit een stap verder.
Demous

Re: Refurbished Zumo 550 uit UK voor weinig?

Bericht door Demous »

De mijne was destijds 365 pond en 6 pond shipping kwam toen neer op ongeveer 420 euro totaal.Ik heb hem via ebay gekocht bij lemon digital ltd.Nu moet ik erbij zeggen dat ik "mazzel" gehad heb,op dat moment was de waarde van de pond vrij laag (€1,10) en de zumo in de aanbieding.
Plaats reactie