Ik wil even laten weten dat de service en garantie perfect is bij Garmin/sailtron.
Ik had problemen met het touchscreen waarschijnlijk door een barstje of scheurtje in het scherm.
Krijg gewoon een nieuwe voor garantie nadat ik hem ter reparatie had aangeboden. Mijn zumo 550 is 14 maanden oud.
Ik vind het echt top!
Als het scherm van je telefonn kapot is bijvoorbeeld bij nokia na 3 maanden , wordt er gewoon gezegd {sorry valt niet onder de garantie}
Niet onbelangrijk toch een fabrikant die z'n klanten serieus neemt!
perfecte service garmin
Re: perfecte service garmin
Koester ze...ze worden steeds zeldzamer !LUCKY LUCK schreef:Niet onbelangrijk toch een fabrikant die z'n klanten serieus neemt!
service Garmin
Idd onlangs ook goede ervaring gehad met Garmin.
De auto-adaptor was gesneuveld. Al meer dan jaar in bezit.
Mail gemaakt naar Garmin met de vroeg wat nu.
Zonder enig bericht vooraf of toelichting achteraf lag er binnen 3 werkdagen een nieuwe op de deurmat... Keurig hoor!
De auto-adaptor was gesneuveld. Al meer dan jaar in bezit.
Mail gemaakt naar Garmin met de vroeg wat nu.
Zonder enig bericht vooraf of toelichting achteraf lag er binnen 3 werkdagen een nieuwe op de deurmat... Keurig hoor!