12volt aansluiting via handvatverwarmingaansluiting?

Van Garmin tot TomTom, en alles daar tussenin
Plaats reactie
Arthur

12volt aansluiting via handvatverwarmingaansluiting?

Bericht door Arthur »

Hallo allemaal,

Ik heb gelezen, dat het mogelijk is om een 12volt aansluiting voor de GPS af te tappen via een stekkertje, die zich achter de radiateur bevindt. Deze stekker zit daar voor een eventuele aansluiting voor een handvatverwarming. Ik heb deze stekker reeds gevonden. Aangezien ik de bestaande stekker wil gebruiken, ben ik op zoek naar een contrastekker voor deze aansluiting. Weet iemand waar ik deze los kan kopen. Ik heb al bij een suzukidealer geïnformeerd en ben ook al bij automateriaalzaken geweest. Heeft iemand ervaring hiermee. Ik wil nu niet direct de bestaande stekker er af knippen als dit niet echt noodzakelijk is.

Bij voorbaat dank.

Arthur
Blueberry

Bericht door Blueberry »

Goed idee, had ik ook al mee gelopen.

Zal er best wel zijn, ik heb ook contrastekkers kunnen kopen voor de knipperlichten.

Via Goedhardt Bodegraven toen geregeld, is een klein bedrijfje waar ze dit bij inkopen, weet niet welke.

Sukses / en hou ons op de hoogte.
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Het snoertje (bestelcode 36852-06G00) waarmee je het geheel wat makkelijker kan aansluiten:
Afbeelding
Dit is het snoertje dat ook wordt gebruikt voor aansluiting van de claxon. Men berekent er alleen wel een absurde prijs voor. Nu zal dat rond de 10 Euro zijn. Maar goed als je daarmee geholpen bent. Het past wel in één keer. Moet je wel zorgen dat je steekcontacten hebt aan de GPS voeding of je moet hem afknippen wat weer zonde is gezien de aanschafprijs. In elk geval is het dan wel een tussenverloopstekkertje geworden.

Suc6
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Gebruikersavatar
Steenarend
Berichten: 50
Lid geworden op: do 29-09-2005, 21:56
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 1000 van 2015
Woonplaats: Riel

stekkertje

Bericht door Steenarend »

Heb laatst mijn Zumo ook aan gesloten op dit stekkertje en het werkt prima alleen kost het enorm veel moeite en geduld om de stekkertjes aan elkaar te steken.
Heb de draad verlengt om zo onder het zadel uit te komen omdat je anders moeilijk bij de zekering van de Zumo kan komen, nu heb ik die onder het riempje van de accu geklemt zodat de zekering altijd makkelijk berijkbaar is. ( indien nodig )
Kosten kabeltje 10.30 euro bij de dealer

Frank
Diversion 600 - V-strom 650 k5 - Garmin steetpilot 2610 - V-strom 650 k7 abs nieuw geleverd in maart. 2008 - Garmin Zumo 550 - V-strom 650 A 2012 - Garmin Zumo 660 - V-strom 1000 A 2015 Garmin Zumo 396 LMT-S
Plaats reactie