Volume Zumo500

Van Garmin tot TomTom, en alles daar tussenin
Plaats reactie
quincy

Volume Zumo500

Bericht door quincy »

Hoi,
Volume van de Zumo valt erg tegen staat helemaal open, vanaf 100kmh nauwelijks hoorbaar, heb speakerset van garmin in helm geplaatst, maar teleurstellend.
Iemand ervaring?
Offffffffff doe ik iets verkeerd, Vol max. op zumo volume max.
Bvd
Alex.
The V

Bericht door The V »

Is idd zacht. Op het GPS-forum heeft iemand de geluidsbestanden aangepast. Hier staat hoe je deze aan kunt passen: http://forum.gps.nl/viewtopic.php?t=135 ... d2b23eab53" onclick="window.open(this.href);return false;
V2fun

Bericht door V2fun »

Ik heb het volume op 80% staan en is dit voor mij hard en duidelijk genoeg,sinds kort heb ik een geheugen kaartje van 2gb en kan ik nu veel muziek beluisteren,super :)
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5099
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

Het volume is echt afhankelijk van welk type helm je draagt..... na mijn integraal heb ik nu de systeemhelm van Shoei en mijn Bram is op de snelweg met 't geluid op 100% toch niet echt goed meer te verstaan.....
:arrow: dus niet alleen de Zumo heeft daar last van.... :roll:

Maar de extra luide versie van de stem heb ik nog niet uitgeprobeerd.
Goede tip ....nog niet aan gedacht..........ik heb het wel ergens voorbij zien komen op het jounav.nl.
Ik ga op zoek :!:
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Hunter6
EX- V-Strom berijder
Berichten: 722
Lid geworden op: wo 26-10-2005, 19:42

Bericht door Hunter6 »

De Zumo heeft 2 volume instellingen. Eentje via de onderste knop, en eentje in het menu (volume).
Staan ze allebei wel op maximaal?
Bij mij galmt het door de helm als ik ze beide op maximaal zet. Ik gebruik de standaard headset die door Notter geleverd word in een Schubert C2. Het is wel belangrijk dat de speakers precies voor je oren zitten.
quincy

Volume Zumo500

Bericht door quincy »

Dank voor de reacties, rij normaal met oordopjes, zou het een optie kunnen zijn, om goede walkman oordopjes te gebruiken oordopjes zijn dan niet meer nodig, volume regelingen staan max. heb Hjc symax systeemhelm.
Mvg
Alex
Hunter6
EX- V-Strom berijder
Berichten: 722
Lid geworden op: wo 26-10-2005, 19:42

Bericht door Hunter6 »

De walkman oordopjes gaan je binnen een half uur irriteren. De dopjes gaan in je oor drukken omdat de helm er tegen drukt.
Je weet zeker dat de speakertjes precies voor de oren zit?
Plaats reactie