GPS MOUNT KLONEN!!

Van Garmin tot TomTom, en alles daar tussenin
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Sparkle Black Peter
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5044
Lid geworden op: ma 24-07-2006, 01:24
Mijn motor is een: V-Strom 1000A L5 Black Rhino
Woonplaats: Bij Tilburg

GPS MOUNT KLONEN!!

Bericht door Sparkle Black Peter »

Ik wil kijken of er animo is voor een gekloonde GPS-Mount (Migsel) voor de DL650-DL1000. Dit omdat de orginele erg duur is. Maar om te kijken wat "KLOON 2" moet gaat kosten, heb ik een orgineel nodig. Vraagje: Wie is bereid om zijn GPS Mount uit te lenen. Tijdens de Frieslandtoer was er iemand die daartoe wel bereid was, maar ik weet niet meer wie?? Kun je je GPS Mount even missen, stuur me dan even een mailtje. UW GOEDHEID ZAL BELOOND WORDEN :lol: Ook gaan we kijken welke aanpassingen nodig zijn i.c.m. "Kloontje".

Afbeelding Afbeelding (Met dank aan KillerRooster voor de foto's)

HouDoe :bye:

Peter
Laatst gewijzigd door Sparkle Black Peter op zo 19-08-2007, 23:31, 1 keer totaal gewijzigd.
HOU 'M RECHT EN NIET OP HET ASFALT, WANT WEET JE WEL HOE HÁRD AS-VALT?
Loxos

Bericht door Loxos »

Als alternatief kan je ook dit model namaken (navihalter). In Duitsland (zie forum) heeft er dit al iemand gedaan, en zijn foto's + schema online gezet.

http://vforum.wireless-life.de/index.ph ... der=&st=72

Ik was ook al van plan om deze te laten nabouwen. :D
Gebruikersavatar
Sparkle Black Peter
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5044
Lid geworden op: ma 24-07-2006, 01:24
Mijn motor is een: V-Strom 1000A L5 Black Rhino
Woonplaats: Bij Tilburg

Bericht door Sparkle Black Peter »

loxos schreef:Als alternatief kan je ook dit model namaken (navihalter). In Duitsland (zie forum) heeft er dit al iemand gedaan, en zijn foto's + schema online gezet.

http://vforum.wireless-life.de/index.ph ... der=&st=72

Ik was ook al van plan om deze te laten nabouwen. :D
Leuk alternatief, maar ik denk dat deze meer geschikt is voor TomTom dan voor de Zumo. Aangezien Zumo werkt met een zgn RAM Kogel.
HOU 'M RECHT EN NIET OP HET ASFALT, WANT WEET JE WEL HOE HÁRD AS-VALT?
Remakil

Bericht door Remakil »

Voor 69 euro heeft Suzuki dit orginele gevalletje voor de Strom... geen idee of't wat is eejjj... maar het staat op de site van Suus... ;)

Afbeelding
Loxos

Bericht door Loxos »

Rhino VStrom schreef:
loxos schreef:Als alternatief kan je ook dit model namaken (navihalter). In Duitsland (zie forum) heeft er dit al iemand gedaan, en zijn foto's + schema online gezet.

http://vforum.wireless-life.de/index.ph ... der=&st=72

Ik was ook al van plan om deze te laten nabouwen. :D
Leuk alternatief, maar ik denk dat deze meer geschikt is voor TomTom dan voor de Zumo. Aangezien Zumo werkt met een zgn RAM Kogel.
Inderdaad, maar je kan toch ook direct de gps houder zonder de ram kogel, op het plaatje monteren. Of wat ook kan is om de houder een beetje bij te werken zodat wel met een kogel gewerkt kan worden. Ben maar luidop aan het denk hé. :D
Gebruikersavatar
RvGS
EX- V-Strom berijder
Berichten: 798
Lid geworden op: do 25-08-2005, 09:06
Mijn motor is een: Previously CB500-CX500T-FJ1200-TDM850-DL1000GT'04-F800GS+A| Actual BMW
Woonplaats: Dé Liemers

Bericht door RvGS »

Remakil schreef:Voor 69 euro heeft Suzuki dit orginele gevalletje voor de Strom... geen idee of't wat is eejjj... maar het staat op de site van Suus... ;)
Remakil,
:idea: Deze montagesteun is enkel t.b.v het Garmin 2600 en 2700 navigatiesysteem.

Rhino (Peter),
Eén klant kun je al op je lijstje zetten...moi :D
Groet, Robert |
Loxos

Bericht door Loxos »

Ben je al bezig met het 'kloontje'? Heb namelijk ook interesse. :D
Gebruikersavatar
Sparkle Black Peter
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5044
Lid geworden op: ma 24-07-2006, 01:24
Mijn motor is een: V-Strom 1000A L5 Black Rhino
Woonplaats: Bij Tilburg

Bericht door Sparkle Black Peter »

loxos schreef:Ben je al bezig met het 'kloontje'? Heb namelijk ook interesse. :D
Ik ben druk bezig om een orginele Migsel te bemachtigen. Daar wordt aan gewerkt. Zodra we een prijs hebben voor "KLOON 2" komt het hier te staan. Nog even geduld :cry:


Peter
HOU 'M RECHT EN NIET OP HET ASFALT, WANT WEET JE WEL HOE HÁRD AS-VALT?
Plaats reactie