Streetpilot-3 stuurbevestiging?

Van Garmin tot TomTom, en alles daar tussenin
Plaats reactie
quincy

Streetpilot-3 stuurbevestiging?

Bericht door quincy »

Hoi,
Heb vandaag de str.pilot3 gekocht, en wil deze aan het stuur bevestigen
heeft iemand een foto, welke plek is optimaal, en 12v aansluiting gelijk van accu aftappen? Er zit geen bevestiging bij voor de motor vandaar.
Ben benieuwd.
Groeten
Alex
Gebruikersavatar
RvGS
EX- V-Strom berijder
Berichten: 798
Lid geworden op: do 25-08-2005, 09:06
Mijn motor is een: Previously CB500-CX500T-FJ1200-TDM850-DL1000GT'04-F800GS+A| Actual BMW
Woonplaats: Dé Liemers

Bericht door RvGS »


Quincy,
Kijk eens in dit Topic, bericht van MarcT Klikkerdeklik
Of de Gps site van Waypoint is ook één en ander te vinden Klikkerdeklik en Klikkerdekilk

Ik zelf heb voor de 12v aansluiting een separate beugel gemaakt en deze tussen de beugel van de gaskabels gemonteerd, de spanning komt van de aansluiting van Heatgrip, zie dit topic klikkerdeklik, en schakelt met contact zodat de spanning bij uitschakkelen van de motor ook direct de spanning van je gps is, zorg er wel voor dat je een zekering tussen het begin van de voeding en je gps zet. :idea: Je kunt ook de spanning bij de koplamp weg halen.
Afbeelding

Ik heb ook een Rammount beugel, zoals bij MarcT tussen ruitje en bevestiging aan de motor.
Afbeelding

Ik had eerst de Gps op/aan het stuur maar, zoals je zelf kan zien, nu boven de tellerpartij, hoef je niet steeds naar beneden te kijken :!: en je hebt geen last van de verkeerde hellings hoek (lees lichtval) zoals op het stuur (is en blijft een personlijke keuze)
Afbeelding

suc6
Groet, Robert |
Plaats reactie