iemand ervaring met.....

Van Garmin tot TomTom, en alles daar tussenin
Plaats reactie
P2U

iemand ervaring met.....

Bericht door P2U »

http://www.tripy.be" onclick="window.open(this.href);return false;


reacties welkom
Strommax

Bericht door Strommax »

Nope - heb het ook al bestudeerd en over gelezen, maar ik vind de prijs nogal heftig :cry:
Blackbird

Bericht door Blackbird »

Ja, ik rij er al sinds september '05 mee,en ben zeer tevreden over het gebruiksgemak. Stukje van de taart om een mooie rit te plannen. Komt binnenkort weer een update zodat je om het even waar je een computer met internet ter beschikking hebt kunt inloggen op Tripy.eu, en je rit kan aanpassen naar believen. Voorlopig niet over te klagen.Ik heb hier trouwens al eens wat gepost over Tripy.
Als je meer specifieke info wil stuur dan maar een PBtje.

Grtz, Alex
Hunter6
EX- V-Strom berijder
Berichten: 722
Lid geworden op: wo 26-10-2005, 19:42

Bericht door Hunter6 »

In mijn ogen niet echt een verstandige aankoop aangezien de volwaardige GPS systemen met digitale kaart voor nagenoeg dezelfde prijs (€575,-) aangeboden worden.
P2U

Bericht door P2U »

Hunter,

ik moet je helaas teleurstellen: ik kon kiezen tussen een Tripy en een GPS-toestel van Garmin, allebei voor dezelfde prijs. Ik heb na zeer wijs beraad voor de Tripy gekozen.
Hunter6
EX- V-Strom berijder
Berichten: 722
Lid geworden op: wo 26-10-2005, 19:42

Bericht door Hunter6 »

Je stelt mij er niet mee teleur hoor :lol:
Veel plezier ermee :wink:
Blackbird

Bericht door Blackbird »

P2U schreef:Hunter,

ik moet je helaas teleurstellen: ik kon kiezen tussen een Tripy en een GPS-toestel van Garmin, allebei voor dezelfde prijs. Ik heb na zeer wijs beraad voor de Tripy gekozen.

Daar gaat ge geen spijt van hebben :D
P2U

Bericht door P2U »

Blackbird schreef:
P2U schreef:Hunter,

ik moet je helaas teleurstellen: ik kon kiezen tussen een Tripy en een GPS-toestel van Garmin, allebei voor dezelfde prijs. Ik heb na zeer wijs beraad voor de Tripy gekozen.

Daar gaat ge geen spijt van hebben :D
van de prijs in ieder geval niet :D
Plaats reactie