TomTom Rider = End Of Life!?

Van Garmin tot TomTom, en alles daar tussenin
Plaats reactie
Moer60

TomTom Rider = End Of Life!?

Bericht door Moer60 »

Ik heb op een aantal websites de Benelux versie van de TTR gezien met de vermelding EOL (betekent End Of Life, dwz uit productie). Dat verklaart ook de prijsverlaging die recentelijk is doorgevoerd. Hopelijk komt er een nieuw (en verbeterd) model :roll:
Remakil

Bericht door Remakil »

Die komt er een heet Garmin Zumo... :twisted:
Hunter6
EX- V-Strom berijder
Berichten: 722
Lid geworden op: wo 26-10-2005, 19:42

Bericht door Hunter6 »

Ik denk dat het prijsverschil tussen de Benelux versie en de Europa versie langzamerhand zo klein wordt dat het handhaven van een "kleine" Tomtom Rider niet meer zinvol is.
Ik denk dat ze doorgaan met maar één toestel: de Europa versie.
Black Rhino

Re: TomTom Rider = End Of Life!?

Bericht door Black Rhino »

Moer60 schreef:Ik heb op een aantal websites de Benelux versie van de TTR gezien met de vermelding EOL (betekent End Of Life, dwz uit productie). Dat verklaart ook de prijsverlaging die recentelijk is doorgevoerd. Hopelijk komt er een nieuw (en verbeterd) model :roll:
Nu bij de ANWB winkel voor leden €399,00 incl. On Route en autohouder.
Krunck

Bericht door Krunck »

Mediamarkt antwerpen:
TomTom Rider Benelux = 399 maar daar krijg je dan gratis de Western Europe Maps bij...
stonden er vanmorgen nog 8 in stock min eentje die binnenkort op mijn Veronique gemonteerd zal worden dus nog 7 stuks voor gegadigden
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5101
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

Dat zijn mooie prijzen...... :shock: maar ja dat heb je als je niet wachten kan :roll:

Voor de Benelux Riders :arrow: Europa kan nu nog tot het eind van het jaar gedownload worden voor 79 € en wat centen....... op de TTsite
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Plaats reactie