Orginele bevestigingsplaat GPS

Van Garmin tot TomTom, en alles daar tussenin
Plaats reactie
Strommer Cock
DL650 berijder
Berichten: 20
Lid geworden op: ma 30-10-2006, 22:02
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL ****
Woonplaats: Zoeterwoude

Orginele bevestigingsplaat GPS

Bericht door Strommer Cock »


Hallo mede strommers.

Ik heb een vraagje betreft het plaatsen van een GPS op de V-strom. Ik heb enige tijd geleden op de site van Suzuki een speciale bevestigings plaat gezien voor achter het schermpje. Op deze manier zou de GPS erg netjes boven de tellers komen. Mijn vraag is of iemand hier ervaring mee heeft en mij eventueel een fotootje kan laten zien hoe dit er in de praktijk uit komt te zien. Als ik mij niet vergis is deze plaat wel speciaal voor de Garmin StreetPilot 2720 maar ik zou hem dan willen gebruiken voor de Quest.

Ik heb toch maar de orginele bevestigingsplaat van de Garmin voor de V-strom besteld. Zodra deze binnen is laat ik jullie weten van hoe of wat.

Voor diegene die gereageerd hebben bedankt voor de moeite en jullie horen gauw van mij. :wink:

Met vriendelijke groet,

Strommer Cock. :P
Laatst gewijzigd door Strommer Cock op zo 17-12-2006, 22:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
RvGS
EX- V-Strom berijder
Berichten: 798
Lid geworden op: do 25-08-2005, 09:06
Mijn motor is een: Previously CB500-CX500T-FJ1200-TDM850-DL1000GT'04-F800GS+A| Actual BMW
Woonplaats: Dé Liemers

Bericht door RvGS »

AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Product Information
This is a brand new product. The mounts are available now!

This GPS mount for your Suzuki VStrom puts your GPS where it belongs: just below your line of sight, just above the speedometer. When looking at your GPS, you don't take your eyes completely off the road, as you would with a handlebar mount. As you can still see what is going on in traffic, this is a much safer solution.
* with ONE 1" RAM ball, so you can mount any device with a RAM bracket
* possibilities with RAM mounts are nearly endless: mobile phones, mp3 players, radar detectors, cameras, ..
* the mount is bolted to windscreen mounting points by means of 4 bolts, very solid!
* leaves no trace when removed
* mounting takes about 10 minutes
Price: €90.00
http://www.migsel.com
Zojuist gespot .... best wel aan de prijs, voor 15 euri's heb je ook een betrouwbare rammount die tussen ruit en bevestingspunt past en bij de andere 3 bevestingspostitie's doe je een pasring. Zoek je rammounts dan moet je even hier kijken.... en die kan je dus weer bestellen bij Waypoint
Groet, Robert |
MarcT

Bericht door MarcT »

Inderdaad vrij duur, maar wel een hele goede oplossing. Ik heb hem nog niet, maar dat kan niet meer lang duren.
Ik ben er trouwens al voor naar Migsel geweest, maar die had hem niet. Ze bestonden nog niet zij hij.
Maar bij GSM Motorpaleis lagen ze gewoon in de vitrine....

http://www.gsm.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie