Het blauwe lijntje (triplog) van Garmin op een TomTom?

Van Garmin tot TomTom, en alles daar tussenin
Gebruikersavatar
RedStrom
DL650 berijder
Berichten: 4862
Lid geworden op: di 22-06-2010, 23:19
Mijn motor is een: DL650 en Tenere 700

Het blauwe lijntje (triplog) van Garmin op een TomTom?

Bericht door RedStrom »

Ik, en met mij meerderen, hechten aan het blauwe lijntje op de Garmin.
Anderen vinden het niks. Dat mag.
Dat lijntje, triplog, kun je aan en uitzetten. Niet per rit, maar als algemene instelling.
TomTom kent dat niet.
En omdat TT verder hele mooie toestellen maakt deze dagen, en regelmatig via firmware-updates nieuwe functies toevoegd, heb ik hun gevraagd of zij ook van plan zijn om het blauwe lijntje toe tevoegen.
Voor wie het niet weet, dat lijntje laat zien waar je gereden hebt. Voor orientatie en op de bonnefooi rijden errug handig.
Die triplog kun je als track van je toestel halen en dat is voor verslagen, herrineringen, routecorrecties, best leuk.
Opnemen kan de TT wel. Dat zet je per rit aan en uit. Maar je ziet niet een lijntje in beeld.

TT heeft netjes gereageerd, en best snel. Maar helaas, het staat niet op de agenda. Jammer :?

Geachte heer .,

Hartelijk bedankt voor uw contact met onze afdeling Customer Care. Het referentienummer voor uw vraag is 180417-001036.

Het blauwe lijntje wat u bedoelt wordt niet ondersteunt door onze TomTom Rider. Voor zover ik weet is er nog geen ontwikkeling op dit gebied. İk zal uw vragen wel toesturen naar onze ontwikkelaars, wie weet wat de toekomst ons brengt.

Ik hoop dat ik u hiermee voldoende heb geïnformeerd. Mocht u aanvullende vragen of suggesties hebben, reageert u dan op deze e-mail zoals onder de stippellijn staat uitgelegd. Wij helpen u graag verder.

Met vriendelijke groeten,
Eerst rijden, dan oordelen. :-)}
DL650 2006 (2010-2015), DL1000 2014 (2015-2021), Tenere 700 2021 (2022-...)
+ DL650 2011 (2023-...)
Plaats reactie