Activiteitenprofiel en herbereken

Van Garmin tot TomTom, en alles daar tussenin
Plaats reactie
Gert-JanD
Berichten: 488
Lid geworden op: vr 14-08-2015, 22:45
Mijn motor is een: 650 XTA van 2023
Woonplaats: Boreft (Bodegraven)

Activiteitenprofiel en herbereken

Bericht door Gert-JanD »

Hallo allen,

Ik heb een vraagje, als je in basecamp, via bewerken, opties, het activiteiten profiel aan gaat passen dan gaat basecamp al je routes herberekenen. Ik heb niet opgelet en de instelling stond op JA. Toen begon basecamp al mijn routes te herberekenen. Ik heb alle keren op annuleren gedrukt en het lijkt erop dat al de routes nog goed zijn.

Mijn vraag is nu wat zou er gebeurd zijn als ik dit niet had gedaan en het herberekenen door had laten gaan.

Ik zie wel dat de pictogrammen in basecamp zijn gewijzigd er stond eerst een motor nu een poppetje?

De routes zijn voor de komende twee weken in het Zwarte Woud en Tirol, dus ik hoop dat ik de boel niet verprutst heb.

Gr. Gert-Jan

Afbeelding

Afbeelding
Als er één V-strom over de dam is, volgen er meer :-)}
Gert-JanD
Berichten: 488
Lid geworden op: vr 14-08-2015, 22:45
Mijn motor is een: 650 XTA van 2023
Woonplaats: Boreft (Bodegraven)

Re: Activiteitenprofiel en herbereken

Bericht door Gert-JanD »

Weet echt niemand hier iets over??? :( :( Vertrek morgen richting zwarte Woud :bye: .
Als er één V-strom over de dam is, volgen er meer :-)}
Gebruikersavatar
Eikie
EX- V-Strom berijder
Berichten: 7810
Lid geworden op: zo 25-11-2012, 23:12
Mijn motor is een: Honda CRF1000A dè Africa Twin
Woonplaats: Oud Beijerland

Re: Activiteitenprofiel en herbereken

Bericht door Eikie »

Hans Vaessen kom er eens in :worship:
Groeten, René
It was only when I bought a motorbike that I found out that adrenaline is brown.
V-Strom 2011 DL650A GS Honda CRF1000A dè Africa Twin
Gebruikersavatar
Ebrostrom
DL650 berijder
Berichten: 2853
Lid geworden op: do 10-03-2011, 15:40
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL650A
Woonplaats: Maasbree

Re: Activiteitenprofiel en herbereken

Bericht door Ebrostrom »

Gert-Jan...ik heb altijd geleerd om geen update te draaien en grote wijzigingen te maken voordat ik op vakantie ga of iets anders belangrijks voor de deur staat. Kun je de wijzigingen niet terugdraaien / terugzetten?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Groeten Erik
DL650A K9 | Zilvergrijs | Topkoffer | Valbeugels | Carterbeschermer | GIpro | ER6N | Handkappen | HVV | Witte knippers | Fork brace | Hyperpro | Footpeg & Control lowering kit | Kloontje & airflow | TTR 450 | A40 | Xenon
Gebruikersavatar
Eikie
EX- V-Strom berijder
Berichten: 7810
Lid geworden op: zo 25-11-2012, 23:12
Mijn motor is een: Honda CRF1000A dè Africa Twin
Woonplaats: Oud Beijerland

Re: Activiteitenprofiel en herbereken

Bericht door Eikie »

Fijne vakantie Gert-Jan. Niet verdwalen hè en op tijd weer naar huis.
Groeten, René
It was only when I bought a motorbike that I found out that adrenaline is brown.
V-Strom 2011 DL650A GS Honda CRF1000A dè Africa Twin
Gert-JanD
Berichten: 488
Lid geworden op: vr 14-08-2015, 22:45
Mijn motor is een: 650 XTA van 2023
Woonplaats: Boreft (Bodegraven)

Re: Activiteitenprofiel en herbereken

Bericht door Gert-JanD »

Ebrostrom schreef: vr 16-06-2017, 15:38 Gert-Jan...ik heb altijd geleerd om geen update te draaien en grote wijzigingen te maken voordat ik op vakantie ga of iets anders belangrijks voor de deur staat. Kun je de wijzigingen niet terugdraaien / terugzetten?
Ha die Erik,

Dat wijzigen was inderdaad niet handig vlak voor vakantie. Ik kan echter niet zien wat er gewijzigd is, alleen de pictogrammen in basecamp zijn anders de routes zien er nog prima uit.
Ben al driftig op zoek naar een 10 inch minilaptop voor weinig die ik dan mee kan nemen voortaan op vakantie, lijkt mij wel handig.

Gr. GJ
Als er één V-strom over de dam is, volgen er meer :-)}
Gebruikersavatar
Ebrostrom
DL650 berijder
Berichten: 2853
Lid geworden op: do 10-03-2011, 15:40
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL650A
Woonplaats: Maasbree

Re: Activiteitenprofiel en herbereken

Bericht door Ebrostrom »

Nou, toch veel plezier en je moet maar zo denken met wat extra kms zit ik lekker langer op de motor...


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Groeten Erik
DL650A K9 | Zilvergrijs | Topkoffer | Valbeugels | Carterbeschermer | GIpro | ER6N | Handkappen | HVV | Witte knippers | Fork brace | Hyperpro | Footpeg & Control lowering kit | Kloontje & airflow | TTR 450 | A40 | Xenon
Gebruikersavatar
RedStrom
DL650 berijder
Berichten: 4862
Lid geworden op: di 22-06-2010, 23:19
Mijn motor is een: DL650 en Tenere 700

Re: Activiteitenprofiel en herbereken

Bericht door RedStrom »

Gert-JanD schreef: vr 16-06-2017, 17:26
Ebrostrom schreef: vr 16-06-2017, 15:38 Gert-Jan...ik heb altijd geleerd om geen update te draaien en grote wijzigingen te maken voordat ik op vakantie ga of iets anders belangrijks voor de deur staat. Kun je de wijzigingen niet terugdraaien / terugzetten?
Ha die Erik,

Dat wijzigen was inderdaad niet handig vlak voor vakantie. Ik kan echter niet zien wat er gewijzigd is, alleen de pictogrammen in basecamp zijn anders de routes zien er nog prima uit.
Ben al driftig op zoek naar een 10 inch minilaptop voor weinig die ik dan mee kan nemen voortaan op vakantie, lijkt mij wel handig.

Gr. GJ
Asus T100, 350,- euri. Ik heb hem net in mijn tanktas gedaan. Windows 10, basecamp en al die programma's draaien er mooi op. Wel muisje meenemen. Touchscreen en basecamp gaat niet zo lekker.

Als je een profiel verandert wil basecamp je hele bestand aanpassen. Op zich heel aardig, maar je krijgt een vraag of je dat wil. Kies dan nee en er niks aan de hand.
Kies je ja dan kun je voor verrassingen komen te staan met je andere routes als je die weer rijdt.
Als je je profiel in je toestel op herberekenen uit hebt staan maakt niet zoveel uit wat je in basecamp hebt staan.
Wees zuinig met profielen en verander er niet te vaak iets aan.

En Zwarte Woud, Eifel, etc. Als er asfalt ligt is de route vaak erg mooi. Ik zou me niet zo druk maken om precies een bepaalde route te willen rijden in die gebieden.
Een keer afwijken van het gebaande pad levert vaak juist de leuke verrassingen op.
En ja, als je echt zo'n routevolger volgens het lijntje bent, dan geldt dit ook voor je sexleven. Doe eens wat anders.
Nee, je vrouw hoeft me niet te bedanken.
Braaf, braaf. :twisted:
Eerst rijden, dan oordelen. :-)}
DL650 2006 (2010-2015), DL1000 2014 (2015-2021), Tenere 700 2021 (2022-...)
+ DL650 2011 (2023-...)
Gert-JanD
Berichten: 488
Lid geworden op: vr 14-08-2015, 22:45
Mijn motor is een: 650 XTA van 2023
Woonplaats: Boreft (Bodegraven)

Re: Activiteitenprofiel en herbereken

Bericht door Gert-JanD »

Hey Redstrom,

Het lijkt er op dat de routes nog goed zijn, dus zal wel goed gaan. Kan altijd op de garmin LM390 bochtige wegen, vermijden van auto en snelwegen aanzetten dan kom je ook op niet verwachtte plaatsen. Heb ik een keertje in de Ardennen gedaan, en dat ging ook perfect. Morgenochtend vertrekken we richting Wittlich(Eiffel), zondag naar Freudenstadt (Zwarte woud) en na weekje Zwarte woud een weekje naar de Plansee in Oostenrijk. Het zal best wel loslopen met de route maar je schrikt je toch rot. Het is er vandaag niet van gekomen om nog een minilaptop te komen maar die ga ik zeker aanschaffen. Ander tip zal ik ook eens uitproberen :mrgreen:

Gr. Gert-Jan
Als er één V-strom over de dam is, volgen er meer :-)}
Gert-JanD
Berichten: 488
Lid geworden op: vr 14-08-2015, 22:45
Mijn motor is een: 650 XTA van 2023
Woonplaats: Boreft (Bodegraven)

Re: Activiteitenprofiel en herbereken

Bericht door Gert-JanD »

Hallo,

Vandaag een deel van de route gereden van Aken naar Wittlich een hele mooie rit, gelukkig helemaal goed gekomen. Alleen de pictogrammen zijn gewijzigd dus en niet de routes. Liggen nu in de tuin van een schitterend hotel. Morgen verder naar het zwarte woud.


Groetjes Gert-Jan en Marianne
Als er één V-strom over de dam is, volgen er meer :-)}
Plaats reactie