Tripy Roadmaster

Van Garmin tot TomTom, en alles daar tussenin
Plaats reactie
Blackbird

Tripy Roadmaster

Bericht door Blackbird »

Ik ben sinds september bezitter van 'n Tripy Roadmaster, en ik vind dit persoonlijk DE oplossing voor motards die regelmatig trips plannen.Waar ik voorheen over m'n kaarten gebogen zat, en zo 'n route uitstippelde-(ook plezant)-stippel ik nu de route uit op m'n pc, waypoints invoegen, in m'n roadmaster laden, en gewoon bolleke-pijl volgen,geweldig, geen zoeken op kaart en gewoon genieten van de omgeving, de roadmaster vertelt me wel waar ik naartoe moet. Het systeem werkt met GPS-technologie, maar is géén GPS die je van punt A naar B leidt, elk klein weggetje(dikwijls de mooiste) kan je volgen. Wegonderbreking,werken,verboden doorgang?? De roadmaster brengt je naar het volgende waypoint waar je de route gewoon verderzet. Je kan ook een route "opnemen" terwijl je rijdt, of een route downloaden van de website : http://www.Tripy.be" onclick="window.open(this.href);return false;. Voorlopig zijn er enkel kaarten van Benelux en Frankrijk beschikbaar, vanaf Januari ook Duitsland, Oostenrijk ,Zwitserland , Italië en Groot- Brittanië. Dit is een aanrader.Ik zou zeggen: kijk 'ns op de website!
Grtz,
Alex
Biker

Bericht door Biker »

Dit is voor mij een nieuw produkt en heb hier dan ook niet eerder van gehoord. Dus als ik het goed begrijp geeft het scherm alleen bolletje pijltje weer. Zit er ook spraak bij? Zoals je schrijft kun je er mooie routes voor maken op de PC maar kun je ook een plaatsnaam ingeven in het apparaat voor navigatie van A naar B? En dan de onbeleefde vraag, wat kost zo'n apparaat? Wellicht kun je een foto plaatsen
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7552
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

@ Biker,

kijk maar eens hier, dan zul je zien dat je aan geheugenverlies lijdt..... :lol:
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Blackbird

Bericht door Blackbird »

Iron Horse schreef:@ Biker,

kijk maar eens hier, dan zul je zien dat je aan geheugenverlies lijdt..... :lol:
:roll: Tx Rob!
Grtz,
BB
Plaats reactie