TT 410 verbindings probleem icm Iphone en S10U

Van Garmin tot TomTom, en alles daar tussenin
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Marian
Berichten: 598
Lid geworden op: zo 29-03-2015, 12:23
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL650 zwart 2016

TT 410 verbindings probleem icm Iphone en S10U

Bericht door Marian »

Ik heb een Tt410 en een Sena 10u. Als ik de TT 410 verbind met mijn Sena en vervolgens mijn TT verbind met mijn iPhone om zo de bel optie en de file info te gebruiken dan is dat iets te veel van het goede en verbreekt TT de verbinding iedere 2 seconden met beide apparaten. Wat doe ik fout of zit er nog een bug of iets in de TT :?:
Ik kan wel 1 iphone Koppelen aan mijn sena en een andere iPhone aan mijn TT dan blijven alle verbindingen wel actief. Maar het lijkt mij dat het met 1 toestel moet kunnen werken toch? Anders wel beetje jammer want dan is het niet zo dat je alle features tegelijk kunt gebruiken terwijl je dat toch wel mag verwachten.

Is er iemand die een oplossing weet?
Gebruikersavatar
David
DL1000 berijder
Berichten: 20
Lid geworden op: zo 14-06-2015, 21:54
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 1000 L6
Woonplaats: Julianadorp

Re: TT 410 verbindings probleem icm Iphone en S10U

Bericht door David »

Ook ik heb last van de combi tussen sena 10u en TT400.
Als ik eerst de sena aanzet en daarna pas de TT loopt dit vast. Waarbij continu verbinding verbroken en verbinding in beeld komt te staan.
Wat uiteindelijk de oplossing bied is eerst TT en daarna pas de sena aanzetten.
Dan kun je alles tegelijk gebruiken ook in combinatie met mijn Iphone.
Gebruikersavatar
Hans Vaessen
Berichten: 384
Lid geworden op: za 27-08-2011, 15:18
Mijn motor is een: V Strom DL650
Contacteer:

Re: TT 410 verbindings probleem icm Iphone en S10U

Bericht door Hans Vaessen »

Ik hoor dit wel vaker. Als er om de paar seconden geswitcht wordt komt dat meestal doordat twee verschillende apparaten alsmaar dezelfde verbinding op willen bouwen. Bijvoorbeeld doordat je je telefoon zowel aan de rider als aan de Sena hebt gekoppeld. Koppeling aan de Sena zal dan alleen zijn voor muziek; maar daarvoor moet je, meen ik, in de sena een ander protocol kiezen (zoek in de handleiding naar A2DP). Heb zelf deze combi niet, maar ik zou het ergens in die richting zoeken.
Volgorde van inschakelen, zoals david noemt, kan ook van invloed zijn.
Gebruikersavatar
Marian
Berichten: 598
Lid geworden op: zo 29-03-2015, 12:23
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL650 zwart 2016

Re: TT 410 verbindings probleem icm Iphone en S10U

Bericht door Marian »

Dank je David! Het werkt nu inderdaad.

En Hans ook bedankt voor je advies, ik moet mij nog verder orienteren op het A2DP verhaal. Ik heb nu de Iphone op de sena als media apparaat en de rest loopt via de TT naar de sena. ;)
Plaats reactie