Navigatiesteun

Van Garmin tot TomTom, en alles daar tussenin
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ceesberg
Berichten: 5
Lid geworden op: za 17-12-2016, 19:53
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 650 Touring

Navigatiesteun

Bericht door Ceesberg »

Ik heb vandaag de Pro Case telefoonhouder van Interphone/Cellularline aangeschaft (+/- 60 euro).
Ik wilde mijn iPhone 7 graag als navigatiesysteem gebruiken en ik zocht natuurlijk naar een waterdicht systeem. Hij was erg makkelijk aan het stuur te bevestigen en ik krijg ook het gevoel dat hij ook goed stevig zit. De eerste ervaringen zijn positief. De telefoon is door het beschermglas nog steeds goed bedienbaar en het zicht is goed.
Het schokken valt mij 100% mee. Ik ga hem nu volop gebruiken en zal na een tijdje weer even melden of hij dan nog steeds bevalt.

gr, Cees
Gebruikersavatar
Ceesberg
Berichten: 5
Lid geworden op: za 17-12-2016, 19:53
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 650 Touring

Re: Navigatiesteun

Bericht door Ceesberg »

Inmiddels een paar maanden in gebruik. Natuurlijk niet tijdens woon-werk maar wel in de weekeinden. Ik ben best tevreden met de Interphone procase. Route blijft goed te zien in alle omstandigheden.
Is in principe ook prima waterdicht. Het afdichtrubbertje onderop aan de oplaad kant was ik wel snel kwijt. Bij het openen van de case springt hij er gewoon uit en weg was hij. Dat is niet handig.
Zit nog steeds goed stevig. Niet geheel waterdicht meer dus, maar met een gewone bui blijft mijn telefoon ook droog.
Plaats reactie