GPS

Van Garmin tot TomTom, en alles daar tussenin
Plaats reactie
Gebruikersavatar
RvGS
EX- V-Strom berijder
Berichten: 798
Lid geworden op: do 25-08-2005, 09:06
Mijn motor is een: Previously CB500-CX500T-FJ1200-TDM850-DL1000GT'04-F800GS+A| Actual BMW
Woonplaats: Dé Liemers

GPS

Bericht door RvGS »

Misschien heeft iemand van jullie interesse?? :P

"Verklaufe neuwertigen Streetpilot 2610 mit kompl. Zubehör :
2 GB Speicherkarte CityNavigator Europe v7
Gerät befindet sich im Bestzustand ohne Gebrauchsspuren.
Wurde nicht im Freien, sondern nur im Wohnmobil genutzt.
Kaufdatum 27. 05. 2005, als noch 16 Monate Gewährleistung
durch den Händler.Eine weitere zweite CF-Speicherkarte mit 512 MB ist im Liefer-umfang enthalten.Gesamtpreis Euro 690.--
Kontaktaufnahme über Hartmutrieger@myhymer.com"

Deze persoon woont in Chemnits is in de omgeving van Sachsen ca. 80km van Dresden.
Kijken kan je hier:
http://www.naviboard.de/index.php?showtopic=12355&hl=" onclick="window.open(this.href);return false;

Naar mijn mening is dit een hele goede aanbieding, je moet er wel snel bij zijn (denk ik). Leuk voor onder de kerstboom!

Groet, BlackstromNL
Groet, Robert |
Blackstrom

Bericht door Blackstrom »

WAARSCHUWING

Op dit moment worden er op E-bay tegen onwaarschijnlijk lage prijzen
navigatiesystemen aangeboden.
Voorbeeld : Nieuwe GARMIN 2720 voor EUR 70,--(bieden) / EUR 277,--(Direct Kopen) (winkelprijs in NL: EUR 1440,--)

Ga hier niet op in, je betaald en er wordt nooit iets geleverd. :cry:
(niet zelf ondervonden, maar werd tijdig gewaarschuwd door een Italiaan)

De aanbieding waar BlackstromNL het over heeft ziet er wel betrouwbaar
uit, maar is toch nog wel veel geld om even naar omgeving Dresden over
te maken en dan maar afwachten wat je binnenkrijgt.

gr.
Richard
Biker

Bericht door Biker »

Tja dan heb je ook wel een gaatje in je kop om te reageren op een advertentie waarin iets wordt aangeboden voor € 70,= als de winkelpirjs € 1440,= is. Op marktplaats staan ook Flat screens aangeboden voor € 19,95 dat spoorrt dus niet.

De aanbieden van de 2610 ziet er inderdaad vertrouwd uit maar dan dus ook oplichterij zijn en minder amateuristisch dan wanneer iets voor nog geen 10% van de winkelwaarde wordt aangeboden. Voorzichtigheid is dus zeker geboden!! In zo'n geval is het beste om te gaan kijken maar ja het is niet om de hoek. Als het een eerlijke advertentie is dan zal hij niet langer dan 2 dagen te koop staan. Trouwens een super apparaat die 2610 ik heb hem zelf ook en ben er zeer tevreden over. Op GPS.nl worden ook gebruikte apparaten aangeboden wellicht dat er nu ook wel enkele 2610 aangeboden gaan worden.
Hunter6
EX- V-Strom berijder
Berichten: 722
Lid geworden op: wo 26-10-2005, 19:42

Bericht door Hunter6 »

Op zich is dit een leuke aanbieding echter, grote kans dat er geen accesoires bijzijn voor gebruik op de motor. Het gaat dan om :Spannings kabel, motorsteun, oortje etc. reken hiervoor toch gauw een €150,- en dan zit je op €800,-
Dit mede gerekend valt de prijs nog wel mee. Bij Notter kost een kaal 2610 systeem voor op de motor €950,-
Dit is natuurlijk wel duurder, maar je hebt dan ook een nieuwe met de bekende goede service.
Pim

Bericht door Pim »

Even wat speurwerk: googlen op Hartmut Rieger... 't is in ieder geval een motorbezitter en geinteresseerd in gps zaken. Lijkt me geen oplichter, en er zijn manier om veilig te betalen, maar pas als je het product in huis hebt. Veel betalingen via Ebay worden zo afgehandeld.
Blackstrom

Bericht door Blackstrom »

Enige veilige manier om op het internet of Ebay te betalen is Paypal.
Als het product wat je hebt gekocht niet geleverd word kun je, binnen
60 dagen, reclameren en krijg je je geld terug. Het is dus een soort
van verzekerde koop.
Bij alle andere betalingvormen, die ik ken, ben je afhankelijk van de
betrouwbaarheid van de verkoper.
Het prijsverschil tussen winkel en Helmuth Rieger lijkt me trouwens te
klein om geen garantie te hebben op het apparaat zelf.

gr.
Richard
Toontje

Bericht door Toontje »

Voor de mensen, die op een tweedehands Garmin reageren, deze tip: Vraag altijd eerst of het toestel bij Garmin is geregistreerd.

Als dat nog niet is gebeurd, kun je gratis aan de nieuwe kaarten (versie 8) van 2006 komen. Anders zit je met een verouderde kaartversie, zodat een upgrade naar versie 8 je momenteel €75 kost (was altijd €150, maar is kort geleden voor 7 verlaagd (tijdelijk?)). Met versie 7 van 2005 valt nog wel te leven, maar een oudere loopt echt achter, vooral in Frankrijk, Italië en Spanje.
Pim

Bericht door Pim »

Je kunt overwegen om gebruik te maken van: https://www.tripledeal.com/es/com.tripl ... s.HomePage" onclick="window.open(this.href);return false;
Via een borg systeem kan je met de verkoper afspreken dat er door een derde instantie pas betaald wordt als het opject in goede staat is aangekomen bij de koper.
Biker

Bericht door Biker »

Toontje schreef:Voor de mensen, die op een tweedehands Garmin reageren, deze tip: Vraag altijd eerst of het toestel bij Garmin is geregistreerd.

Als dat nog niet is gebeurd, kun je gratis aan de nieuwe kaarten (versie 8) van 2006 komen. Anders zit je met een verouderde kaartversie, zodat een upgrade naar versie 8 je momenteel €75 kost (was altijd €150, maar is kort geleden voor 7 verlaagd (tijdelijk?)). Met versie 7 van 2005 valt nog wel te leven, maar een oudere loopt echt achter, vooral in Frankrijk, Italië en Spanje.
Volgens mij is versie 7 van 2004 en versie 8 van 2005 (city navigator)
Laatst gewijzigd door Gast op zo 18-12-2005, 11:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Toontje

Bericht door Toontje »

Van beide kaartensets City Select Europe en City Navigator Europe zijn we nu bij versie 7 (2005). 2004=6, 2003=5, enzotrug . . .
Nu per 2006 is er een verandering: City Select 7 en City Navigator 7 worden opgevolgd door City Navigator 8. Nieuwe toestellen met de nieuwe Sirf-chipset gaan werken met City Navigator 8 NT.

Voor wie alles wil weten: zie HIERO.
Biker

Bericht door Biker »

Toontje je hebt helemaal gelijk :!:
Ik dacht inderdaad een versie te ver. Heb jij enig idee wanneer versie 8 komt? Ik heb namelijk nog versie 6 maar heb nog niet geregistreerd dus dat heb ik nog tegoed.
Toontje

Bericht door Toontje »

biker schreef:Toontje je hebt helemaal gelijk :!:
Ik dacht inderdaad een versie te ver. Heb jij enig idee wanneer versie 8 komt? Ik heb namelijk nog versie 6 maar heb nog niet geregistreerd dus dat heb ik nog tegoed.
Tot nu toe steeds in januari van ieder jaar.
Plaats reactie