Hulpvragers vanuit Schotland.

Van Garmin tot TomTom, en alles daar tussenin
Plaats reactie
Jambo
DL650 berijder
Berichten: 118
Lid geworden op: wo 02-02-2005, 22:34
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 Adventure oktober 2014
Woonplaats: Wieringerwerf

Hulpvragers vanuit Schotland.

Bericht door Jambo »

Ik heb sinds kort een ter 410. Voor mijn vakantie in Schotland in mijn PC de routes van het
reisbureau overgezet met my route app. Daarna als track geladen in TT. Ook de hotels
als mijn plaatsen in de TT gezet.

Sinds afgelopen woensdag in Schotland en een kaart moeten kopen. De track en ook de hotels
worden niet weergegeven in de TT. De hotel staan er wel als sterretje, maar de TT geeft geen
route aan . Meerdere keren geprobeerd maar hij laat geen route/track zien.

Vandaag een rondje is land skye dus zonder TT gaat prima, maar ik baal ervan dat er iets???
misgaat. Wat heb ik verkeerd gedaan.

Ik heb een geheugenkaart met daarop de routes, hij vraagt dank routes upgraden, bij ja zie ik dan
de route er twee keer of drie keer in mijn routes staan.

Wat kan ik doen?
Hakuna Matata
Gebruikersavatar
Hans Vaessen
Berichten: 384
Lid geworden op: za 27-08-2011, 15:18
Mijn motor is een: V Strom DL650
Contacteer:

Re: Hulpvragers vanuit Schotland.

Bericht door Hans Vaessen »

Je omschrijving is niet superduidelijk, maar mogelijk dat je te maken hebt met een bugje dat inmiddels met een fw update is opgelost (zie http://www.mrgps.nl/nieuwe-firmware_tom ... er_16-102/" onclick="window.open(this.href);return false;)

Twee opties:
Als je een pc hebt met toegang tot internet: even via mydrive de firmware updates.

Kan dat niet, dan zou je even een reset van het toestel kunnen doen. Zie http://www.mrgps.nl/kennis/invoeren-adr ... tel-niets/" onclick="window.open(this.href);return false;
Jambo
DL650 berijder
Berichten: 118
Lid geworden op: wo 02-02-2005, 22:34
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 Adventure oktober 2014
Woonplaats: Wieringerwerf

Re: Hulpvragers vanuit Schotland.

Bericht door Jambo »

Mr. GPS,

Bedankt voor de snelle beantwoording. Ik ben over 2 dagen weer thuis en dan zal ik die truc van de "bug" uitproberen.

Groet,

Hans van Maanen
Hakuna Matata
Plaats reactie