Interphone Tribe

Van Garmin tot TomTom, en alles daar tussenin
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Patrick8888
Berichten: 200
Lid geworden op: za 04-07-2009, 19:31
Mijn motor is een: Zwarte DL 650 van 2004
Woonplaats: Sint Annaland

Interphone Tribe

Bericht door Patrick8888 »

Onlangs hebben we een interphone tribe gekocht en onderling, dus tussen de tribe en interphone headset, werkt het prima. Ook over grotere afstanden blijft de verbinding goed tot stand. Wat ons (nog) niet lukt is om er een ander merk bleutooth headset te verbinden. Als ik het goed gelezen heb moet het volgens de beschrijving gewoon kunnen. Iemand misschien ideeen?
All the things we seem to understand are like footprints in moving sand.
There's no teacher who can teach us anything new, he can only teach the things we already knew.
Gebruikersavatar
Patrick8888
Berichten: 200
Lid geworden op: za 04-07-2009, 19:31
Mijn motor is een: Zwarte DL 650 van 2004
Woonplaats: Sint Annaland

Re: Interphone Tribe

Bericht door Patrick8888 »

Nadat we de tribe in en om het huis getest hadden, hebben we deze de afgelopen dagen meegenomen in de praktijk. Meerdere headsets op 1 tribe kan dus niet, logisch ook wel. Het bereik van de tribe is erg goed, ook mooi dat de tribe niet merkafhankelijk is voor een headset.

Alleen hebben we nog 1 probleem. Het geluid is veel te zacht. Tot 50km/h is alles goed te verstaan, daar boven hoor je alleen wat geluid maar is het niet te verstaan wat iemand zegt. Het geluidsniveau van zowel de tribe als van de headset staan op maximaal. Halen we de tribe er tussen uit en gebruiken we alleen de headset dan is het geluid weer prima.
All the things we seem to understand are like footprints in moving sand.
There's no teacher who can teach us anything new, he can only teach the things we already knew.
Plaats reactie