Route voor Thuringerwald

Routes (GPS of papier) in de avontuurlijke buitenlanden...
Plaats reactie
Waalstrom

Route voor Thuringerwald

Bericht door Waalstrom »

Gisteren een Zumo 550 gekocht en dankzijn dit forum erg goedkoop gemonteerd... Geen steun van E90,- maar ff de hoge ruit er af en met 2 slotboutjes op de ruitsteun gezet. Perfect!!! Kabeltje netjes wegwerken, net origineel.
Maar nu ff concreet: wie heeft er een paar leuke route's voor de zumo vanuit Oberhof/Thuringen. Ik ga hier medio mei naar toe (ok is een beetje vroeg nu, maar je wilt je toch voorbereiden...) Ook route's er naartoe (binnendoor!!!) in 2 dagen zijn van harte welkom.
Verder alle ervaringen in dit gebied zijn ook welkom.Ik ga naar appartotel Oberhof, schijnt best ok te zijn...
Polder-Strom

Re: Route voor Thuringerwald

Bericht door Polder-Strom »

Hallo Waalstrom

ik heb misschien een leuke route voor je. Via deze link zou je er moeten komen:
http://www.tourenfahrer.de/index.php?id ... sword_list" onclick="window.open(this.href);return false;[0]=th%C3%BCringen

Zo te zien loopt de route vrij dicht langs Oberhof

Helaas kost de GPS-versie geld, maar aan de hand van de kaart kan je de route wellicht ook zelf in MapSource invoeren. Levert gelijk alweer wat voorpret en oefening met het programma op.
Op die site staan trouwens nog meer routes, soms met GPS-gegevens. Voor het geval je nog eens dichter in de buurt zou willen blijven.

succes en hoop dat je er wat aan hebt.

Jos
Plaats reactie