2-daagse Eifel op kaart

Routes (GPS of papier) in de avontuurlijke buitenlanden...
Plaats reactie
Brunkes

2-daagse Eifel op kaart

Bericht door Brunkes »

Hallo Strommers,

in 2005 hebben wij twee dagen in de Eifel rondgetourd. Wij verbleven in hotel Am Schimmbad in het Duitse Waxweiler. Onze motoren mochten er in de garage van de hoteleigenaar staan terwijl zijn eigen wagen daardoor buiten moest overnachten.
De eerste dag reden wij een rondje Eifel-Groot Hertogdom; de tweede dag een rondje Eifel-Moesel. De ritten zijn elk ongeveer 250 km lang.
Ik heb de door ons gereden ritten op kaartjes van Michelin staan. Elke kaart bevat een stuk van de gereden route van ongeveer 50 km zodat alles netjes leesbaar blijft in de kaarthouder van de tanktas.
Als er iemand interesse heeft in deze kaartjes wil ze altijd doormailen.

Met vriendelijke groet.
Brunkes
Roeleke

Bericht door Roeleke »

Ik heb wel interesse...

ipv 1 grote motorvakantie gaan het enkele kleintjes worden dit jaar dus dichtbij ritten zijn altijd leuk dan :D
Black Rhino

Re: 2-daagse Eifel op kaart

Bericht door Black Rhino »

Heb ook interesse en inmiddels een pb gestuurd.
Kermit

Re: 2-daagse Eifel op kaart

Bericht door Kermit »

Brunkes schreef:Hallo Strommers,

in 2005 hebben wij twee dagen in de Eifel rondgetourd. Wij verbleven in hotel Am Schimmbad in het Duitse Waxweiler. Onze motoren mochten er in de garage van de hoteleigenaar staan terwijl zijn eigen wagen daardoor buiten moest overnachten.
De eerste dag reden wij een rondje Eifel-Groot Hertogdom; de tweede dag een rondje Eifel-Moesel. De ritten zijn elk ongeveer 250 km lang.
Ik heb de door ons gereden ritten op kaartjes van Michelin staan. Elke kaart bevat een stuk van de gereden route van ongeveer 50 km zodat alles netjes leesbaar blijft in de kaarthouder van de tanktas.
Als er iemand interesse heeft in deze kaartjes wil ze altijd doormailen.

Met vriendelijke groet.
Brunkes
hoi brunkes,
ook geinteresseerd, zie pb voor email adres.
ps: ook interesse in friesland dit jaar? zie "meetings etc"
:mrgreen:
Brunkes

Friesland

Bericht door Brunkes »

Hallo Kermit,

oh jawel hoor, we zijn zeker nog te vinden voor een rondje Friesland. We hebben daar vorig jaar een prachtig weekend gehad met een geweldige rit in Friesland maar jammer genoeg moet ik werken. Volgende keer zijn we er hopelijk weer bij.
Ik stuur je de kaartjes.

Groetjes. Brunkes
Broekie

Graag !

Bericht door Broekie »

Goedemorgen Brunkes :)

Ook ik heb belngstelling voor je kaartje(s) :roll: :roll: :roll:

Uiteraard alvast bedankt voor je aanbod

Met vriendelijke groet en een pb aan jou adres, Hans :wink:
Dos Nijntjes

Bericht door Dos Nijntjes »

Môrge Brunkes,

Zou je de kaartjes ook naar mij kunnen mailen :?: :?:
Ik ga begin september die kant op en wil graag wat inspiratie opdoen voor mooie routes.

Ravian
Plaats reactie