Engeland/schotland: TTR route Nw Castle - Ambleside

Routes (GPS of papier) in de avontuurlijke buitenlanden...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5093
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Engeland/schotland: TTR route Nw Castle - Ambleside

Bericht door Stroompje »

Ja ja het werkte perfekt!!
Voor de TTR..............Via mail verkrijgbaar :!: :!:
Foto's van onderweg kan je bekijken via de link op mijn website.
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Backdraught

Bericht door Backdraught »

Hoi Heleen en Barry,

Zo te zien weer een mooie trip gehad... jammer van de tom-tom-route, wij hebben net (met een heleboel korting) een StreetPilot 2610 gekocht. Kun je die in die duitse software ook ombouwen naar een Garmin-route?

Mooie foto's, sommige uit de losse hand tijdens het rijden lijkt het?

Leo
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5093
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

Hoi Leo,

ja klopt, tijdens het rijden.......je moet toch wat als je je verveelt..... :wink:


En nee, helaas heeft de Motorrad Tourenplaner Groot Brittanie er niet in zitten..... maar jij heb nu dan toch ook Mapsource voor het maken van route's op je PC.

Op papier heb ik hem ook..... mischien heb je er wat aan!
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Backdraught

Bericht door Backdraught »

Zoals al eerder aangegeven: alle info is welkom

Leo
DL1K5GT

Bericht door DL1K5GT »

Een flinke tocht gemaakt Stroompje! En mooie foto's ook nog - alleen zag ik toch af en toe Engelse regen - maar goed dat mag de pret niet drukken. Hoe waren je ervaringen met TTR? Ik heb namelijk veertien dagen geleden zelf met mijn vrouw een tocht naar Duitsland - Oostenrijk gemaakt (Schagen-Rothenburg-Fussen-Berchtesgaden-Tauberbishofsheim-Schagen.ca. 2500km) Overigens prachtig weer, maar ik had de gehele route gepland met Motorradtouren programma en daarna gebruikt op m'n pda met TT5. Ideaal - zeker ook grote delen van de voorgestelde routes gebruikt - en deze delen waren dan ook erg mooi. Soms heb je geen idee meer waar je naar toe gaat, maar het gaat gewoon allemaal goed! Wel heb ik 2-3 keer meegemaakt dat de gemarkeerde waypoint op een weg er net naast lagen, waardoor je wat verward raakt, echter door aan te geven dat je het waypoint al bezocht hebt gaat alles gewoon weer goed.

Ik overweeg nog om de nieuwe TTR europa te kopen met TT Home, maar ik ben benieuwd naar de ervaringen van TTR gebruikers.

Wim
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5093
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

Hi Wim,
't is voor mij een openbaring om perfekt door Bram overal heen gestuurd te worden.....zowel de door mijzelf gemaakte route als op de terugweg de door "Bram' voorgestelde route!
Zeker Nw Castle was altijd een crime :x Het links rijden is opzich al ff wennen en dan direct -tig flinke grote rotondes :roll: :roll: .... maar nu ging dat direkt in de juiste baan.....perfekt vanaf de boot eruit en op de terugweg ook weer stress loos naar de haven...:lol: :lol: :!: (3309km :!: )

Alleen de door mijzelf gemaakte route door Glasgow/Paisley naar de Erskine bridge week af van de bewegwijzering.......door Bram af en toe te negeren.....gaat hij supersnel aan het werk om een alternatief te bedenken.... dat geeft hem ook wat te doen :wink:
Dit is toch echt een + van de TTR :arrow: zijn reken-snelheid :!: (en het feit dat je geen commentaar krijgt op een paar keer na:'Probeer om te draaien '..... 8) )

Over 4 weken mogen we naar de Dolo's....en daar heb ik de komende weken de tijd voor om een paar mooie route's met passen te maken....
Mmmmmmm weer samen met Bram en Barry opstap :wink: :lol:
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Backdraught

Bericht door Backdraught »

Hé Heleen, beetje tekenend dat Bram al als eerste op dat rijtje komt :shock:

Leo
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5093
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

Backdraught schreef:Hé Heleen, beetje tekenend dat Bram al als eerste op dat rijtje komt :shock:

Leo

:schater: Tja.....eeeh.....hij rijdt voorop...... :-)}
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
FastLoe

Re: Engeland/schotland: TTR route Nw Castle - Ambleside

Bericht door FastLoe »

Stroompje schreef:Ja ja het werkte perfekt!!
Voor de TTR..............Via mail verkrijgbaar :!: :!:
Foto's van onderweg kan je bekijken via de link op mijn website.
Tja, dan wordt ik wel benieuwd naar die fotootjes, heb geen flauw idee welke website je bedoeld, zal wel voor insiders bedoeld zijn, maar sinds mijn laatste trekocht door Schotland, op een Honda :oops: ben ik altijd benieuwd of ik wat gemist heb
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5093
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Re: Engeland/schotland: TTR route Nw Castle - Ambleside

Bericht door Stroompje »

Hi FastLoe,

........zucht.......zucht.....net terug van New Castle-IJmuiden en nog aan het "landen" !!!
Als je rechts onder mijn avater op het wereld bolletje klikt.........kan je ff vooruit met foto's kijken en lezen!
De foto's van afgelopen dagen, zijn nog aan het downloaden........en komen met de tijd ook wel ergens.
Het zijn er maar 949... :schater:
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Plaats reactie