Routes in Frankrijk

Routes (GPS of papier) in de avontuurlijke buitenlanden...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Highking
Berichten: 156
Lid geworden op: ma 14-03-2016, 20:38
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 1000 (2002)
Woonplaats: Heemskerk
Contacteer:

Routes in Frankrijk

Bericht door Highking »

Volgende week vertrekken wij voor ruim een week naar Frankrijk, camping Valée de Lignac in de Brenne. We nemen de motoren mee dus we gaan daar zeker wat rondjes rijden.

Ikzelf heb een TT5 dus daar een plaatsje uitzoeken een een kronkelroute ernaartoe rijden gaat vast lukken. Het lijkt ons echter wel leuk om een route te rijden waarvan wat zekerder is dat het echt leuk rijden is (die garantie heb je niet met de kronkelroute-functie). Ik kan alleen niets vinden. :?:

Voorheen kon je volgens mij goed zoeken op de site van ANWB Promotor maar ik kan daar geen zoekfunctie meer ontdekken. Om nu de hele site af te struinen in de hoop een route tegen te komen...

Iemand tips? Wellicht kan iemand mij op weg helpen met het zoeken naar routes, liefst geschikt voor mijn 'oude' TT5? :-)}
KFFR - Metal!
Gebruikersavatar
Dwars
Berichten: 428
Lid geworden op: ma 16-01-2017, 17:34
Mijn motor is een: Triumph 900 GT pro, BMW R1250RT en een Moto Guzzi V85TT
Woonplaats: Mestreech
Contacteer:

Re: Routes in Frankrijk

Bericht door Dwars »

Kijk eens op www.gerritspeek.nl/routes
Genoeg routes om jaren vooruit te kunnen.
Just like surfing the web has nothing to do with the ocean, you will never feel the thrill of twisting the throttle from behind a desk..
Gebruikersavatar
Highking
Berichten: 156
Lid geworden op: ma 14-03-2016, 20:38
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 1000 (2002)
Woonplaats: Heemskerk
Contacteer:

Re: Routes in Frankrijk

Bericht door Highking »

Helaas zijn dit allemaal .gdb-routes die de Tomtom niet slikt, maar toch bedankt voor het delen. :)

Uiteindelijk hebben we in eerste instantie gewoon de kronkelroutefunctie van de Tomtom gebruikt. Al snel bleek echter dat in het gebied waar we zaten (de Brenne) vrijwel alle wegen kronkelden dus zijn we door borden te lezen van plaats naar plaats gereden. Was prima te doen. De TT enkel nog gebruikt om weer vlot terug te komen toen het weer slecht werd.
KFFR - Metal!
Gebruikersavatar
Dwars
Berichten: 428
Lid geworden op: ma 16-01-2017, 17:34
Mijn motor is een: Triumph 900 GT pro, BMW R1250RT en een Moto Guzzi V85TT
Woonplaats: Mestreech
Contacteer:

Re: Routes in Frankrijk

Bericht door Dwars »

Fijn dat het uiteindelijk toch goed gekomen is
Just like surfing the web has nothing to do with the ocean, you will never feel the thrill of twisting the throttle from behind a desk..
Plaats reactie