Motor Partner gezocht

Routes (GPS of papier) in de avontuurlijke buitenlanden...
Gesloten
Tatanka

Motor Partner gezocht

Bericht door Tatanka »

Ik ben serieus aan het overwegen om in september dit jaar weer een rondrit Europa (NL,BE, FR, IT, ZW, DE) te gaan maken. Ongeveer 4100 km.

Ik ben op zoek naar een mede motorvriend(in), die van stevig doorrijden houdt, (wel verantwoordelijk) en een dag of twee, een gedeelte off the road wegen wil rijden. Ik heb in principe een complete route uitgezet op Garmin, en wil 11 dagen ervoor uit trekken. Overnachtingen in Hotels op basis van een één persoons kamer en half pension, en elke dag verplaatsen we ons naar een andere locatie, dus altijd rijden met volle bepakking.

Kernwoorden zijn, in goede staat verkerende motor, voorzien van Garmin GPS (om en om voorop rijden),moet niet maar wel handig, gemiddeld tussen de 300 a 400 km rijden per dag, vroeg opstaan en op tijd naar bed, i.v.m. concentratie en uithoudings vermogen. Tijd nemen voor mooie panorama en natuur foto's te maken . Ik heb zelf nog een helm camera, dus we kunnen daar ook nog van alles op vast zetten. En vooral genieten van de vrijheid en het motorrijden.

Laat me weten of je hiervoor tijd en in zin hebt, en of het je aanspreekt, en wie weet worden we goede motor maatjes. Dus in principe betaal je de benzine, eten/ drank/ overnachtingen en tussen doortjes zelf. Ik kan je garanderen dat het een SUPER trip wordt.
05-11-08-Topaz.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Tatanka

Re: Motor Partner gezocht

Bericht door Tatanka »

Ik ben voorzien, bericht kan afgesloten worden.
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4206
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: Motor Partner gezocht

Bericht door Frank »

En wie is de gelukkige? Kennen we hem/haar? ;)
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
Tatanka

Re: Motor Partner gezocht

Bericht door Tatanka »

Neen is een kameraad.
Gesloten