Valencia

Routes (GPS of papier) in de avontuurlijke buitenlanden...
Plaats reactie
Jeen
Berichten: 140
Lid geworden op: vr 27-05-2011, 20:30
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650A 2009
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Valencia

Bericht door Jeen »

ha mensen,
Het stuur gaat opnieuw richting Spanje eind volgende week! De regio rond Valencia en tussen Valencia en Madrid verkennen. Tentje achterop.
We nemen de motors mee achter de auto. De auto laten we achter op de eerste camping en halen 'm daar 14 dagen later weer op.
We zijn heel benieuwd naar tips over de regio, want voordat je het weet rijdt je ergens voorbij. Heeft er iemand ervaring in deze streek, laat aub wat van je horen.
grote dank alvast
Gebruikersavatar
Phony123
Berichten: 386
Lid geworden op: zo 16-03-2014, 19:31
Mijn motor is een: vstrom 1000, model 2016
Woonplaats: Tilburg

Re: Valencia

Bericht door Phony123 »

Het is een prachtige omgeving, zoek de heuvels en bergen op. Maar vergeet de stad zelf ook niet te bezoeken. Je kunt bijna alles lopend doen in de binnenstad.
Gebruikersavatar
Wullebolle
DL1000 berijder
Berichten: 1379
Lid geworden op: za 02-05-2009, 18:33
Mijn motor is een: DL1000, 2008.
Woonplaats: Belgische kust

Re: Valencia

Bericht door Wullebolle »

De omgeving van Valencia ken ik niet maar de stad zelf des te beter.
To do in de stad: De overdekte markt, de binnenstad met de tapas bars, de dierentuin zoo in het noorden (nieuw en verdomd goed), het asuarium (in de wereld top vijf), en vooral de gebouwen van calatrava. De rivierbedding = park van de zoo naar het aquarium is een lekkere 10km parkachtige wandeling.
Ik heb er al veel gezien, maar mijns inziens is Valencia de beste spaanse stad voor een minitrip, véél beter dan barcelona. Alles op wandelafstand met soms ietwat tram/metro erbij (kaartjes = oyster principe in London).
Spooky Action At A Distance !
Plaats reactie