Richa Moscow verwarmde handschoenen

Van Gore-tex jassen tot kinky leren laarsjes...
Plaats reactie
Why

Richa Moscow verwarmde handschoenen

Bericht door Why »

Is er toevallig al iemand die deze heeft dan wel heeft geprobeerd?

http://www.motorkledingoutlet.nl/richa- ... -1669.html

Ik kan ze via mijn locale dealer halen (voor minder) maar ik vroeg me af of ze wel zouden voldoen.
Ik vind het nadeel van handvat verwarming dat het alleen de binnenkant verwarmd terwijl juist mijn vingertoppen aan de buitenkant koud worden.
En met de horror verhalen die je hoort over draden uit je jas aan een motor, dacht ik misschien is dit wat.

Iemand met ervaring of kennis van zaken? ik hoor het graag
Laatst gewijzigd door Gast op zo 11-12-2011, 17:06, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Framomile
DL1000 berijder
Berichten: 926
Lid geworden op: zo 01-02-2009, 17:05
Mijn motor is een: Dl 1000 zwart dec 2017
Woonplaats: Purmerend

Re: Richa Moscow verwarmde handschoenen

Bericht door Framomile »

Hoezo horror verhalen, ben zeer tevreden over mijn Gebrings, rijd er al jaren mee en vind de draden in mijn jas totaal niet storend.
Elektrische handschoenen zijn voor mij een van de beste investeringen ooit, precies om de reden die je zelf omschrijft.

Over de handschoen die jij nu bespreekt weet ik helaas niets maar dat van die draden is echt geen horror.

Gr Franc :bye:
Why

Re: Richa Moscow verwarmde handschoenen

Bericht door Why »

Ik hoorde van diverse personen dat het hebben van handschoenen met snoer geen aanrader zou zijn (twijfel aan hun verhaal maar goed). IVM vergeten uit te pluggen, en geklooi met aan en uittrekken.

De Gebrings met accu's zouden geen lange levensduur hebben (volgens een lokale rijschoolhouder) en als ik het goed heb begrepen zouden deze dat wel hebben. Maar aangezien die dingen allemaal niet echt goedkoop zijn, vroeg ik me af of er ervaring was met deze.
Jkkiwi

Re: Richa Moscow verwarmde handschoenen

Bericht door Jkkiwi »

ik rij zelf al 4 jaar met Gebrings met kabel. en ze werken perfect.
doen het ook prima bij min 20 .
Why

Re: Richa Moscow verwarmde handschoenen

Bericht door Why »

Ik twijfel niet aan het werken van verwarmde handschoenen, die gaan er ook zeker komen.
Alleen wilde ik weten of er mensen waren die specifiek handschoenen met accu's hebben en dan vooral die van Richa. Maar ik geloof niet dat dat het geval is.
Gebruikersavatar
Wullebolle
DL1000 berijder
Berichten: 1379
Lid geworden op: za 02-05-2009, 18:33
Mijn motor is een: DL1000, 2008.
Woonplaats: Belgische kust

Re: Richa Moscow verwarmde handschoenen

Bericht door Wullebolle »

jkkiwi schreef:ik rij zelf al 4 jaar met Gebrings met kabel. en ze werken perfect.
doen het ook prima bij min 20 .
Vraagje,
Werken die ook nog goed als ze stortregengewijs doorweekt zijn?
Kbedoel daarmee nie of ge zzzzAApppAAAA gekietelt wordt van natte volts, maar wel of ze nat nog warmte genoeg genereren om bruikbaar te zijn?
Spooky Action At A Distance !
Jkkiwi

Re: Richa Moscow verwarmde handschoenen

Bericht door Jkkiwi »

zelfs dan werken ze nog perfect. Ook als ze vol met sneeuw zitten doen ze het nog.

superuitvinding :-)}
Gebruikersavatar
Framomile
DL1000 berijder
Berichten: 926
Lid geworden op: zo 01-02-2009, 17:05
Mijn motor is een: Dl 1000 zwart dec 2017
Woonplaats: Purmerend

Re: Richa Moscow verwarmde handschoenen

Bericht door Framomile »

jkkiwi schreef:zelfs dan werken ze nog perfect. Ook als ze vol met sneeuw zitten doen ze het nog.

superuitvinding :-)}

1000% mee eens 8)


Gr Franc :bye:
Pébé
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 244
Lid geworden op: wo 26-08-2009, 19:00
Mijn motor is een: V-Strom 650
Woonplaats: Waalwijk

Re: Richa Moscow verwarmde handschoenen

Bericht door Pébé »

Vorige winter voor het eerst met verwarmde handschoenen gereden: Gerbings met een accu in de manchet.
Ze bevallen mij prima, de accu op vol vermogen houdt het +/- 2 uur uit; voor het woon-werkverkeer ruim voldoende.
Het opladen duurt vrij lang, wel een uur of 5-6.
Al met al ben ik er erg tevreden over.
De Richa's ken ik niet maar zullen wel vergelijkbaar zijn.
Succes,
Peter
Why

Re: Richa Moscow verwarmde handschoenen

Bericht door Why »

Pébé schreef:Vorige winter voor het eerst met verwarmde handschoenen gereden: Gerbings met een accu in de manchet.
Ze bevallen mij prima, de accu op vol vermogen houdt het +/- 2 uur uit; voor het woon-werkverkeer ruim voldoende.
Het opladen duurt vrij lang, wel een uur of 5-6.
Al met al ben ik er erg tevreden over.
De Richa's ken ik niet maar zullen wel vergelijkbaar zijn.
Succes,
Peter
Kijk dat is mooi om te horen. Ik had van iemand gehoord die niet tevreden was over de tijd die hij de Gerbings kon gebruiken, de Richas schijnen een hogere capaciteit accu te hebben. Maar 2 uur op vol vermogen is voor mijn woon werk verkeer genoeg.

Daar gaat de kerst bonus(tenminste als ik ook maar meteen een vest en zolen haal). Eerst maar even de spiegels monteren en daarna tijd voor een "warm" project
Plaats reactie