regenkleding

Van Gore-tex jassen tot kinky leren laarsjes...
Plaats reactie
Graafie68

regenkleding

Bericht door Graafie68 »

ik ga volgende week een weekje de hort op samen met 2 vrienden, eerst een paar dagen de eifel in en daarna mischien nog een paar dagen frankrijk.
maar zoals het er nu uitziet, gaan we het niet droog houden.
en daar baal ik van. en dus op zoek naar een regenpak of overal.
maar zoals een echte hollander waardig, liefst een goede voor weinig geld.
ben 1,90 lang en maatje 3XL dus moet een knap grote maat hebben voor over mijn kleren.

of als iemand connectie's heeft met het weermannetje, dat mag ook. hoeft geen 30 graden te worden, maar droog en graadje of 20 voldoet.

maar serieus, heeft iemand een goede tip qua merk of type van zo'n regenkleding.
Capri

Re: regenkleding

Bericht door Capri »

Ik heb helaas geen connecties met het weermannetje (m/v) maar wel een advies voor een goed regenpak.
De Proof Splash 2 is een redelijke regenoverall voor een nette prijs!
Ze zijn er in Zwart en Rood, ik heb voor de laatste gekozen i.v.m. de betere zichtbaarheid in de regen.
Geen zweetpak, en blijft prima zitten zonder klapperen.

Ik heb het pak gekocht bij Louis in Aachen (kom je langs als je onderweg bent naar de Eifel ,als je het de eerste 200 km droog weet te houden)

Het pak kost daar 23,- Euro http://www.louis.de/index.php?topic=art ... _gr=208855
Het is ook te koop bij MotoZoom en kost daar 31,- Euro (Bestelnummer: 70525606)
Gebruikersavatar
Patrick8888
Berichten: 200
Lid geworden op: za 04-07-2009, 19:31
Mijn motor is een: Zwarte DL 650 van 2004
Woonplaats: Sint Annaland

Re: regenkleding

Bericht door Patrick8888 »

Verleden jaar heb ik een regenoveral gekocht bij motorport van het merk Difi. Met motorkleding aan (zomerpak) is het makkelijk instappen en er zit een verstelmogelijkheid op de armen. De broekspijpen gaan dicht dmv klittenband. Er zitten voldoende reflectie strepen op. Koste toen, inclusief korting, 60 euro.

Pak is ook makkelijk mee te nemen, is klein op te vouwen in een zakje. Heb het pak verleden zomer ook regelmatig gebruikt, ook tijdens een toertocht door de eifel. Zit lekker en wappert nauwelijks.
All the things we seem to understand are like footprints in moving sand.
There's no teacher who can teach us anything new, he can only teach the things we already knew.
Gebruikersavatar
PDvD
DL1000 berijder
Berichten: 1476
Lid geworden op: wo 25-11-2009, 14:35
Mijn motor is een: Suzuki DL 1000 V-Strom
Woonplaats: Oosterhout (NB)
Contacteer:

Re: regenkleding

Bericht door PDvD »

Gisteren (na een heel weekend heerlijk droog gereden te hebben in de Ardennenen Luxemburg), begon het dan eindelijk bij Nederweert te regenen. Mijn eerste stukje regen op mijn Strom. Ik had mijn overall van Gericke bij. Ding is uit 1 stuk, en dat is echt wel aan te raden zodat er ook geen wind onder kan slaan. Rev'it heeft ook soortgelijke overalls die weer ietsje beter zijn.
http://www.motorvision.nl
I love the smell of burning rubber in the morning
Plaats reactie