Motorpak uit 1 stuk

Van Gore-tex jassen tot kinky leren laarsjes...
Plaats reactie
Vlooij

Motorpak uit 1 stuk

Bericht door Vlooij »

Hallo allemaal,

Wat ik mij afvroeg (kan ik nergens vinden) of er motorpakken bestaan (textiel en niet leer) uit 1 stuk een soort overall. Dus wat je bij wijze van spreken zo over een net pak (of andere kleding) kan aantrekken en met een lange rits dichtritst en dan veilig is. Nu zit je zo te pielen met eerst je broek aantrekken, dan een jas. Zou zo mooi zijn dat binnen een minuut dat pak zo aantrekt en binnen een minuut het weer uit hebt en meteen klaar bent.... Beetje een wazige uitleg maar denk wel dat het duidelijk is... :D
Volgens mij een beetje als een regenpak maar dan dikker en met bescherming...

Enig idee of dit er is en zo jaar waar kan je dat dan kopen?

Gr. Robin
Pommetje

Re: Motorpak uit 1 stuk

Bericht door Pommetje »

http://www.aerostich.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Helaas alleen via internet uit amerika maar dan heb je meteen het beste op dat gebied.
Ik heb in de winter een winteroverall, de Difi Husky 2. Goedkoop, heel warm en waterdicht en heel snel aan en uit te trekken.
Dgr

Re: Motorpak uit 1 stuk

Bericht door Dgr »

Revit Infinity

http://www.revit.eu/
Spijker

Re: Motorpak uit 1 stuk

Bericht door Spijker »

Kijk eens op http://www.motoport.nl" onclick="window.open(this.href);return false; bij kleding bij het merk DIFI.
Bij de Combi's staat zo'n overall die jij bedoelt. 8)
Vlooij

Re: Motorpak uit 1 stuk

Bericht door Vlooij »

Bedankt voor de reacties. De Rev'it Infinity vind ik heel gaaf, maar de prijs is ook heel gaaf, bij Termaat kan ik hem krijgen voor € 799,00, dus een behoorlijke korting.... Dat DIFI moet ik nog even bekijken, zit om mijn werk en die site is afgeschermd.... zit zeker een motorrijder bij onze IT afdeling :D ...
Blueberry

Re: Motorpak uit 1 stuk

Bericht door Blueberry »

Vlooij

Re: Motorpak uit 1 stuk

Bericht door Vlooij »

Voor de mensen die dit ook zoeken, heb er inmiddels één gevonden die niet zo duur is als een Rev'it, maar volgens mij wel van goede kwaliteit (hoop ik dan maar) en heeeeel veel goedkoper!!! Bij Motozoom, de Cycle Spirit® City Overall. Bestelnummer: 228702, dan vind je hem zo.
Frans Doetinchem

Re: Motorpak uit 1 stuk

Bericht door Frans Doetinchem »

Vlooij schreef:Bedankt voor de reacties. De Rev'it Infinity vind ik heel gaaf, maar de prijs is ook heel gaaf, bij Termaat kan ik hem krijgen voor € 799,00, dus een behoorlijke korting.... Dat DIFI moet ik nog even bekijken, zit om mijn werk en die site is afgeschermd.... zit zeker een motorrijder bij onze IT afdeling :D ...

Let op wat je schrijft en waarnaar je kijkt.
De baas kijkt mee. Je weet nooit of dat gevolgen heeft.
groetjes
Frans Doetinchem.
Motorijder

Re: Motorpak uit 1 stuk

Bericht door Motorijder »

hoi, ik rij ook met een Diffi 2 en ik kan je verzekeren dat ding is goed warm en mijn maatpak blijft netjes.
nadeel: het is heel snel te warm en het is een echte wind vanger. als je enkele dagen met dat pak hebt gereden en dan een ritje doet met je lederenvest dan lijkt het of je een andere moto berijd "zo een verschil" maar voor de prijs is het zeker een aanrader.
Spocky

Re: Motorpak uit 1 stuk

Bericht door Spocky »

Gebruikersavatar
Framomile
DL1000 berijder
Berichten: 926
Lid geworden op: zo 01-02-2009, 17:05
Mijn motor is een: Dl 1000 zwart dec 2017
Woonplaats: Purmerend

Re: Motorpak uit 1 stuk

Bericht door Framomile »

Hoi medestromers,

Wil dit bericht weer even aktueel maken omdat ik zelf op zoek ben naar een winteroverall.

Heb nu diverse reakties gelezen maar deze zijn mogelijk wat verouderd. Heeft iemand ervaring met zulke pakken. Weten jullie nog andere merken leveranciers.Ben op zoek naar een echt top produkt.

Heb zelf het idee dat een overall onder de 200 euro nooit een echt top produkt kan zijn (kan me natuurlijk vergissen) maar zie ook nergens overalls van de top kleding merken als b.v. Dane, Stadler, Rukka e.d. te koop.

Ben wel al aan het mailen met de company van de Aerostitch maar omdat het zover weg is heeft dat niet mijn voorkeur.
Ze hebben wel een hele coole fluor gele uitvoering 8) :!:

Alle tips/ervaringen zijn welkom.

@vlooij, kun je inmiddels vertellen of je pak bevalt.
@ Dgr, linkje Rev-it infinity bestaat niet meer denk ik.

Hartelijke groet,

Franc
Capri

Re: Motorpak uit 1 stuk

Bericht door Capri »

Ik heb zelf al drie jaar de Difi Husky, dit vind ik zelf echt een topper!
Het nadeel is dat je er niet mee moet gaan lopen, het lijkt dan namelijk wel of je een sauna bezoekt in je winterjas.
Het ding is 100% waterdicht, 100% winddicht en 100% NIET ademend! (maar dat wil je ook niet in de winter)
Gewoon over je normale kleding aantrekken en je bent klaar, tevens goede bescherming op de juiste plekken.
Gebruikersavatar
Jasperk
DL650 berijder
Berichten: 45
Lid geworden op: vr 09-07-2010, 11:34
Mijn motor is een: Suzuki DL-650 V-strom Adventure 2009
Woonplaats: Bemmel

Re: Motorpak uit 1 stuk

Bericht door Jasperk »

Mijn jas en broek van IXS met winterdelen er in kan ik aan elkaar ritsen, bevalt ook zeker goed !
't was een grijze DL 650 V-Strom Adventure uit 2009 , nu een zwarteYamaha XT 1200 Super Tenere
Plaats reactie