Prima fabrieksservice van Macna

Van Gore-tex jassen tot kinky leren laarsjes...
Dos Nijntjes

Prima fabrieksservice van Macna

Bericht door Dos Nijntjes »

Begin december 2006 heb ik bij vd Heyden Motors in Den Bosch een nieuwe motorjas (Macna Explorer) gekocht. Twee weken geleden kwam ik er tijdens één van de vele buien deze zomer achter dat de jas niet meer geheel waterdicht was. Aan de binnenkant van mijn ellebogen zaten (na een uur in de regen te hebben gereden) natte kringen in mijn blouse.

Omdat deze jas is voorzien van een uitneembaar waterdicht membraam ben ik maar even bij vd Heyden langs gegaan om te vragen of dit membraam kon worden vervangen. Tja, als je jas lek is, dan sturen we 'm naar de fabriek om te kijken waarom hij lekt. Indien gewenst, kon ik nog een leenjas krijgen ook. Omdat ik nog een ouwe jas als reserve heb, was dit niet nodig.
Afgelopen donderdag kreeg ik de uitslag. Wat er precies met mijn jas aan de hand was konden ze me niet vertellen, maar omdat de jas niet gerepareerd kon worden kreeg ik een nieuwe jas van Macna :!: :!: :!:

Dus na ruim 1,5 jaar gebruik en (als ik de km's op de motor van de vrouw mee tel) ruim 70.000 km is de jas zonder eigen bijdrage vervangen door een nieuwe :lol: :lol: :lol:

Dat is nog eens een fabrikant die service hoog in het vaandel heeft staan. :!: :!:

grtz,
Ravian
Plaats reactie