Mooi pak van Lookwell

Van Gore-tex jassen tot kinky leren laarsjes...
Plaats reactie
Korsan

Mooi pak van Lookwell

Bericht door Korsan »

Mooi he!
Afbeelding Afbeelding

Prijs valt ook mee. Stond laatst in de motoplus.
Blackstrom

Bericht door Blackstrom »

Not my cup of tea, al die reflecterende kleurtjes van vandaag de dag.

smaken verschillen! :wink: !
Korsan

Bericht door Korsan »

Mijn Difi jas lekte bij rechterarm. Motoport kan alleen iets doen als ik de bon heb. Die heb ik natuurlijk niet meer. Laatst gewassen met reinigingsspul in de wasmachine. 2 flesjes gebruikt en extra in gedaan in de hoop dat het rijkelijk in membraam zou zitten en lek dichten. Niet dus. Was wel helemaal superschoon en net als nieuw. Ik dacht ergens in het najaar deze combi te kopen. Ik weet niet of het echt geschikt is voor de winter, maar volgens de beschrijving all season kleding. Volledig goretex pak is mij nog te duur, dan zit je al gauw aan de 1000 euro voor compleet outfit. Zoektocht houdt nooit op want ik rij dagelijks bij weer en wind.

De kleurtjes zijn ook niet echt mijn ding, maar helpen wel qua zichtbaarheid. Op de weg lijkt het tegenwoordig alsof ik nog een van de weinigen ben die zonder fluorhesje rijd. Lijkt wel een fashiontrend.
Suuz

Bericht door Suuz »

Korsan, Motorplaza in Groningen heeft op dit moment een deel van de collectie BMW kleding (met Goretex) voor de helft van het geld...
adetombe

Bericht door adetombe »

Korsan schreef:Mijn Difi jas lekte bij rechterarm. Motoport kan alleen iets doen als ik de bon heb. Die heb ik natuurlijk niet meer. Laatst gewassen met reinigingsspul in de wasmachine. 2 flesjes gebruikt en extra in gedaan in de hoop dat het rijkelijk in membraam zou zitten en lek dichten. Niet dus. Was wel helemaal superschoon en net als nieuw. Ik dacht ergens in het najaar deze combi te kopen. Ik weet niet of het echt geschikt is voor de winter, maar volgens de beschrijving all season kleding. Volledig goretex pak is mij nog te duur, dan zit je al gauw aan de 1000 euro voor compleet outfit. Zoektocht houdt nooit op want ik rij dagelijks bij weer en wind.

De kleurtjes zijn ook niet echt mijn ding, maar helpen wel qua zichtbaarheid. Op de weg lijkt het tegenwoordig alsof ik nog een van de weinigen ben die zonder fluorhesje rijd. Lijkt wel een fashiontrend.
Korsan,

Ik heb nog wat kleding (volledig goretex) te koop omdat ik de strom weg doe. Ik weet je maat niet :?: , maar kijk eens op http://link.marktplaats.nl/153522436 8)
Pch1013

Bericht door Pch1013 »

Suuz schreef:BMW kleding (met Goretex) voor de helft van het geld...
Voor zo'n 800 USD heb je al een Aerostich Roadcrafter-pak uit Cordura en Gore-Tex, ze worden op maat gemaakt maar het is wél de moeite (en het wachttijd) waard. Het mijne is al 12 jaar oud maar hij beschermt nog steeds prima tegen hitte (50C), kou (0C, met laagjes erbij natuurlijk!), regen enz. En er zitten geen BMW-logos op. :D

http://www.aerostich.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik ben geen medewerker van Aerostich hoor, just a very satisfied customer. :)
Korsan

Bericht door Korsan »

Mooie site en mooi spul allemaal. Jammer van de afstand :D
Demous

Bericht door Demous »

Korsan schreef:Mooie site en mooi spul allemaal. Jammer van de afstand :D

Tjah,ff erheen strommen kun je vergeten,al was het maar om dat plasje water tussen hun en ons.Maar er zijn tegenwoordig ook boten en vliegtuigen enzo. :o) O:-)
Pch1013

Bericht door Pch1013 »

Demous schreef:Tjah,ff erheen strommen kun je vergeten,al was het maar om dat plasje water tussen hun en ons.Maar er zijn tegenwoordig ook boten en vliegtuigen enzo. :o) O:-)
Inderdaad, maar als je naar Duluth ook rijdt (of vliegt) kan je de spullen niet rechtstreeks kopen, er is alleen maar een "showroom" waar je ze kunt aanpassen en dan bestellen.

Maar in elk geval heb ik 2 weken vrij in mei... en een V-Strom... en de afstand erheen is maar 3400 km... ff denken... :P
Gebruikersavatar
Peterzeeland
KLV1000 berijder
Berichten: 848
Lid geworden op: za 12-08-2006, 10:32
Mijn motor is een: KawasaKickX KLV 1000
Woonplaats: Vlissingen-ZL

Bericht door Peterzeeland »

mazzeltje, bij motoport deden ze met pasen o.a. Clover eruit, merk doen ze niet meer.
jas gekocht met 50% korting, en is met 3 lagen systeem in combinatie met allerlei airvents.
1 laag is de buitenschil, cordura, 1 laag is een waterdichte jas, en 1 laag is de isolatiejas.
hoop dat ik tijdens de vakantietrip nu alles in 1 heb, voor kou & regen (niet meer gauw regenoverall over leren pak onder viaduct.....) en voor 30+ graden.
ben zeer benieuwd.

kostte ' maar' 280 euro. maar dan wel de kwaliteit van een dure jas. blijf toch ollander he?
CX500-SR500-XT500-R75/7-V65SP-R100RS-GuzziSP2-FJ1200-ex-KLV-Strom!... Triumph Sprint 900... BMR R100
Plaats reactie