aansluiten gerbing verwarmd vest

Van Gore-tex jassen tot kinky leren laarsjes...
Plaats reactie
Ladybird80
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 09-05-2016, 23:05
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 650

aansluiten gerbing verwarmd vest

Bericht door Ladybird80 »

hallo leden,

van de week heb ik mijn strommy op kunnen halen en ik moet zeggen het rijd super, iets langere benen had wel handig geweest hahaha.
Nu heb ik een vraag : wie gebruikt er een gerbing verwarmd vest en hoe hebben jullie die aangesloten? Ik bedoel de draadjes op de accu das duidelijk maar ik ben op zoek naar een plekje voor het kastje waar je het vest mee bediend.
bij mijn fazer had ik een mooi plekje op de kuip zodat hij niet zo veel opviel maar de strommer heeft best weinig plek om zo iets onopvallend te plaatsen.....
Dus wie heeft een idee?
Stromjäger
EX- V-Strom berijder
Berichten: 167
Lid geworden op: za 16-05-2015, 17:04
Mijn motor is een: Honda Africa Twin adventure tri colore
Woonplaats: Rijssen

Re: aansluiten gerbing verwarmd vest

Bericht door Stromjäger »

Ik heb de bekabeling als volgt weggewerkt: stroomkabel standaard aan de accu en de stroomplug piept aan de voorzijde onder het zadel vandaan. De dubbele temp.regelaar in de tanktas geplaatst in de ruimte voor de telefoon. Door het plastic glaasje kan ik de stand zien en bedienen. De kabels geleid naar het onderste vakje van de tanktas dat met een rits wordt afgesloten. Aansluiten: rits openen en stroomkabel aansluiten op de plug en gewenste vverwarmingskabels aan de jas.
De regelaar is beschermd tegen water, makkelijk aan te sluiten, biedt voldoende bewegingsvrijheid, geen gehannes met waar hangt de temp.regelaar nu en makkelijk en zichtbaar te bedienen.
De oplossing is dus: koop een geschikte tanktas.

Zie ook mijn foto's daarover bij het item De grote Gerbing jas en handschoenen test op page 1
You can't buy happiness, but you can buy an Africa Twin and that is pretty close :D
Keep calm and twist the throttle :-)}

Grtz. Stromjäger
Plaats reactie