Veel gestelde vragen

...voor het gebruik van dit forum!
Plaats reactie
Tuke
Erelid V-Stromforum
Mijn motor is een: Versys 650 ABS '07 / Tenere '94

Veel gestelde vragen

Bericht door Tuke » do 28 apr 2005, 20:59

Wellicht een open deur....

Als je vragen hebt over het gebruik van dit forum: kijk eerst even n de lijst van veel gestelde vragen. Te vinden via het onderstaande knopje.

Afbeelding FAQ

V2fun
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL ****

Bericht door V2fun » wo 02 mei 2007, 21:25

Als ik ingelogd ben en ik klik op berichten sinds laatste bezoek krijg ik niet de laatste berichten maar alleen berichten tot 24mrt 07 :?
Wat zou dit kunnen zijn :?: zal dit aan mijn pc liggen :?:

RvGS
EX- V-Strom berijder
Mijn motor is een: Previously CB500-CX500T-FJ1200-TDM850-DL1000GT'04-F800GS | Actual een FGSA

Bericht door RvGS » wo 02 mei 2007, 21:52

nope, ik heb hier ook last van, is al eerder gemeld... ook moet ik me steeds opnieuw inloggen ondanks dat automatisch inloggen bij ieder bezoek tik box aan staat..

met als gevolg dat alle berichten al als gelezen zijn aangemerkt.. :oops: raar maar waar.
Groet, Robert | Der rote Fuerstuhl |

Tuke
Erelid V-Stromforum
Mijn motor is een: Versys 650 ABS '07 / Tenere '94

Bericht door Tuke » wo 02 mei 2007, 22:05

Daar (elke keer moeten inloggen, en soms 2 keer inloggen) heb ik ook last van :oops: Nog geen idee hoe ik dat moet oplossen. :cry:

Wel weet ik een noodoplossing:
inloggen via de menukeuze privéberichten.

Weliswaar moet ik dan inloggen (ondanks het vinkje de voorgaande keer), maar het voorkomt dat ik 2x achter elkaar moet inloggen en dat ik dan de nieuwe topics/reacties lijstje mis.

Stephan

Iron Horse
Forum-moderator - DL650 berijder
Mijn motor is een: Mash Five Hundred 2016

Bericht door Iron Horse » wo 02 mei 2007, 23:05

Een heleboel problemen worden in andere software dan die van phpBB2 ondervangen. Een heel goed (eveneens gratis) alternatief is bijvoorbeeld te vinden op http://www.simplemachines.org/" onclick="window.open(this.href);return false; . (nee, geen aandelen.... :wink: ) Dit is een gebruiksvriendelijke software waarbij het mogelijk is de bestaande data van het huidige forum (zogoed als) geheel over te zetten. Er zitten standaard al wat aardige zaken in die je bij de huidige software als MODs moet installeren. Ik noem bijvoorbeeld het weren van aanmeldspammers.

Het is slechts een tip. Het kost natuurlijk wel even de nodige inspanning om het werkend over te zetten, maar dan krijg je toch wel wat moois ervoor terug. Het is echter geen garantie voor problemen die eventueel worden veroorzaakt door de interpretatie van Windows of Explorer.
:-)} Groeten, Rob. :bye:

Quoten/citeren, antwoorden of reactie plaatsen? Kijk hier eens voor tips.
Vaak is het pimpen van je motor spullen kopen die je niet nodig hebt met geld dat je niet hebt om mensen te imponeren die je niet kent..... ;-)

huGo

Niet alles staat in de FAQ

Bericht door huGo » zo 13 mei 2007, 09:40

Beste beheerder(s) allereerst dank voor het nuttige en plezierige forum. En inderdaad staan veel handige weetjes in de FAQ. Maar niet, althans ik heb het niet kunnen vinden, hoe ik me kan afmelden als gebruiker.
Ik heb er vast overheen gelezen maar die informatie kon ik verder op het forum ook nergens vinden :(

Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1000A L4

Bericht door Stroompje » zo 13 mei 2007, 10:27

Hallo Hugo,

een Pb-tje/Mail-tje naar de admin, onze Tuke, is voldoende.
Bij deze heb ik dat voor jou geregeld.

V-Stromige groetjes,
Stroompje/Heleen.
Mod.
AfbeeldingGreetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}

huGo

Bericht door huGo » zo 13 mei 2007, 10:44

Stroompje schreef:Hallo Hugo,

een Pb-tje/Mail-tje naar de admin, onze Tuke, is voldoende.
Bij deze heb ik dat voor jou geregeld.

V-Stromige groetjes,
Stroompje/Heleen.
Mod.
Hartelijk dank en veel succes verder 8)

Plaats reactie