inlogprobleem
-
- DL650 berijder
- Mijn motor is een: Suzuki DL 650A L2
inlogprobleem
Ik moet de laatste week regelmatig opnieuw inloggen op het forum en dat terwijl het vinkje aangevinkt staat om mij te onthouden.
Op andere fora heb ik hier geen last van.
Op andere fora heb ik hier geen last van.
Only a Biker knows why a dog sticks his head out of a car window.
- Daring Red Frank
- Admin - DL1000 berijder
- Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 1000 L8 (Glass Sparkling Black)(2017)
- Contacteer:
Re: inlogprobleem
Hmmm, heb het even een tijdje aangezien en geen andere klachten gezien hierover. Tevens heb ik het op 2 Windows computers, 1 Apple Macbook Pro en Apple iPad getest en ik blijf gewoon ingelogd... dus weet niet wat jouw probleem is... helaas..
Misschien eens de forumcookies verwijderen en opnieuw doen? (Staat onderaan de pagina: verwijder alle forumcookies)
Misschien eens de forumcookies verwijderen en opnieuw doen? (Staat onderaan de pagina: verwijder alle forumcookies)
Groetjes,
Frank
___
Suzuki DL 1000 V-Strom L8 (2017) | Glass Sparkling Black | ER6N spiegels | Givi Airflow | Garmin Zumo 590 | Garmin Virb Elite | Schuberth C3 Pro + SRCS | Bridgestone Battlax A40 |
Frank
___
Suzuki DL 1000 V-Strom L8 (2017) | Glass Sparkling Black | ER6N spiegels | Givi Airflow | Garmin Zumo 590 | Garmin Virb Elite | Schuberth C3 Pro + SRCS | Bridgestone Battlax A40 |
- M.A.D
- DL1000 berijder
- Mijn motor is een: Audi A3 limousine 2014
toevallig moest ik me zojuist ook opnieuw inloggen ,ondanks het juiste vinkje van automatisch inloggen.
ik heb ook geen cookies of internetgeschiedenis verwijderd.
ik heb ook geen cookies of internetgeschiedenis verwijderd.
Gr.
M arco ,
A ngelique &
D ave.
M arco ,
A ngelique &
D ave.
- Daring Red Frank
- Contacteer:
Ok, maar als ik zelf het probleem op 4 computers niet constateer, hoe kan ik het dan verhelpen?
Groetjes,
Frank
___
Frank
___
- Fmstals
- DL650 berijder
- Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650A K8
Op mijn pc's werkt het automatisch inloggen probleemloos ...
Groeten Frank
Groeten Frank
Groeten Frank
Wil net op het forum kijken en zie dat ik uitgelogd ben. Dit met mijn ipod en heb het vaker, op mijn laptop nog nooit gehad.
- MacB
- EX- V-Strom berijder
- Mijn motor is een: Ex-DL 1000 nu Super Tenere
Ter info:
Als je je cookies verwijderd bij internetopties heb je dit ook voor!
Dus let even op dat dit niet samenhangt, anders laten we Frank voor niets werken/zoeken

Als je je cookies verwijderd bij internetopties heb je dit ook voor!
Dus let even op dat dit niet samenhangt, anders laten we Frank voor niets werken/zoeken

- Daring Red Frank
- Contacteer:
Tja, ben nog niks verder, want zelfs op mijn Blackberry blijf ik gewoon ingelogd...
Nu op naar de nieuwjaarsmeeting in de Meern... Tot straks!
Nu op naar de nieuwjaarsmeeting in de Meern... Tot straks!

Groetjes,
Frank
___
Frank
___
-
- DL650 berijder
- Mijn motor is een: Suzuki DL 650A L2
Sinds ik dit topic gestart ben heb ik geen probleem meer gehad en neen ik heb geen cookies verwijderd gehad.Het is blijkbaar een raar fenomeen maar wou eens horen of er meerdere leden hier last van hadden.
Only a Biker knows why a dog sticks his head out of a car window.
- M.A.D
- DL1000 berijder
- Mijn motor is een: Audi A3 limousine 2014
Geen probleem voor mij , maar wel ff ter info .
Zojuist moest ik me toch weer handmatig inloggen , de laatste tijd ging het gewoon automatisch.
Zojuist moest ik me toch weer handmatig inloggen , de laatste tijd ging het gewoon automatisch.
Gr.
M arco ,
A ngelique &
D ave.
M arco ,
A ngelique &
D ave.
- Wullebolle
- DL1000 berijder
- Mijn motor is een: DL1000, 2008.
ook geen probleem hier (Chrome) ... uiteraard na een rondje opkuisen koekies en andere vuiligheid ff opnieuw inloggen + 'onthouden'
Spooky Action At A Distance !
Hoi, ik ondervind problemen als ik met mijn GSM inlog. Dan krijg ik eerst wel de bevstiging dat ik ingelogd ben, maar direct daarna, bij het automatisch herladen van de pagina , blijk ik dan weer niet ingelogd. Hebben anderen dit misschien ook voor?