als ik een lang verhaal typ,

...voor het gebruik van dit forum!
Plaats reactie
Erik Hofstee

als ik een lang verhaal typ,

Bericht door Erik Hofstee » vr 12 mar 2010, 20:32

Hallo,

als ik een langer verhaal op het forum wil zetten dan verspringt het scherm waar je schrijft steeds.
Ik zie dan niet meer wat ik aan het schrijven ben.
Wat kan ik hieraan doen?

groeten
Erik

Tampert
DL1000 berijder
Berichten: 39
Lid geworden op: wo 18 feb 2009, 21:06
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL1000T K7

Re: als ik een lang verhaal typ,

Bericht door Tampert » vr 12 mar 2010, 22:10

Gewoon je verhaal in word tikken, kopieren en plakken. Klaar.
Heeft gelijk een voordeel dat de spelling wordt gecontroleerd.
Carpe diem quam minimum credula postero !

Erik Hofstee

Re: als ik een lang verhaal typ,

Bericht door Erik Hofstee » za 13 mar 2010, 15:24

das een goede tip. dank u wel, helemaal nog niet aan gedacht :frusty:

Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 6799
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1000A L4
Locatie: Lunteren.

Re: als ik een lang verhaal typ,

Bericht door Stroompje » za 13 mar 2010, 15:34

:arrow: maar wel vervelend dat het zo moet........ :? ......misschien toch iets niet in orde met je PC :!:
AfbeeldingGreetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}

Gebruikersavatar
RvGS
EX- V-Strom berijder
Berichten: 1042
Lid geworden op: do 25 aug 2005, 09:06
Mijn motor is een: Previously CB500-CX500T-FJ1200-TDM850-DL1000GT'04-F800GS | Actual een FGSA
Locatie: N51 56.455 E6 04.925

Re: als ik een lang verhaal typ,

Bericht door RvGS » za 13 mar 2010, 15:54

Erik Hofstee schreef:Hallo, als ik een langer verhaal op het forum wil zetten dan verspringt het scherm waar je schrijft steeds.
Ik zie dan niet meer wat ik aan het schrijven ben. Wat kan ik hieraan doen?
Nope, ligt niet aan Erik's PC . . . ik heb dit euvel ook, en is echt onhandig.

Om het in Word te doen is wel praktischer, ook i.v.m. uitvallen van forum of het niet meer reageren van je 'reactie' of 'nieuwebericht' die je aan het schrijven was . . . is me ook al vaker overkomen, ben je bijna klaar en dan reageert het forum niet correct, kun je weer opnieuw beginnen :evil:

Gebruik Win7 met Internet Explorer 8 versie 8.0.7600.16385
Groet, Robert | Der rote Fuerstuhl |

Gebruikersavatar
Daring Red Frank
Admin - DL1000 berijder
Admin - DL1000 berijder
Berichten: 5319
Lid geworden op: di 01 jul 2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 1000 L8 (Glass Sparkling Black)(201)
Locatie: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: als ik een lang verhaal typ,

Bericht door Daring Red Frank » za 13 mar 2010, 16:30

Het is een bug in IE8. Met IE7, firefox, chrome of iets anders heb je er geen last van.

Dus probeer eens iets anders of heb even geduld. Er is een redelijke simpele oplossing, die zal ik toepassen als ik weer terug uit Aruba ben! :)
Groetjes,
Frank
___
Suzuki DL 1000 V-Strom L8 (2017) | Glass Sparkling Black | ER6N spiegels | Givi Airflow | Garmin Zumo 590 | Garmin Virb Elite | Schuberth C3 Pro + SRCS | Bridgestone Battlax A40 |

Gebruikersavatar
TenCats
EX- V-Strom berijder
Berichten: 130
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 22:20
Mijn motor is een: graniet grijze BMW R1200GS maar ook een rode BMW F800S!

Re: als ik een lang verhaal typ,

Bericht door TenCats » za 13 mar 2010, 20:19

Je kunt het ook kort en bondig houden natuurlijk :mrgreen:

O:-) Erik

Gebruikersavatar
RvGS
EX- V-Strom berijder
Berichten: 1042
Lid geworden op: do 25 aug 2005, 09:06
Mijn motor is een: Previously CB500-CX500T-FJ1200-TDM850-DL1000GT'04-F800GS | Actual een FGSA
Locatie: N51 56.455 E6 04.925

Re: als ik een lang verhaal typ,

Bericht door RvGS » zo 14 mar 2010, 18:34

Frank schreef:Het is een bug in IE8. Met IE7, firefox, chrome of iets anders heb je er geen last van.
Dus probeer eens iets anders of heb even geduld. Er is een redelijke simpele oplossing, die zal ik toepassen als ik weer terug uit Aruba ben! :)
Bedank voor de tip Frank!

Geniet nog maar even van de Sun en al het andere 'lekkers' :twisted: . . hier is het weer weer bar en boos :schater: :bye:
Groet, Robert | Der rote Fuerstuhl |

Gebruikersavatar
Daring Red Frank
Admin - DL1000 berijder
Admin - DL1000 berijder
Berichten: 5319
Lid geworden op: di 01 jul 2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 1000 L8 (Glass Sparkling Black)(201)
Locatie: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: als ik een lang verhaal typ,

Bericht door Daring Red Frank » za 20 mar 2010, 19:09

Dit probleem zou nu verholpen moet zijn.... :lol:
Groetjes,
Frank
___
Suzuki DL 1000 V-Strom L8 (2017) | Glass Sparkling Black | ER6N spiegels | Givi Airflow | Garmin Zumo 590 | Garmin Virb Elite | Schuberth C3 Pro + SRCS | Bridgestone Battlax A40 |

Gebruikersavatar
Ma Bella
DL650 berijder
Berichten: 639
Lid geworden op: za 26 mar 2011, 21:50
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL650

Re: als ik een lang verhaal typ,

Bericht door Ma Bella » vr 29 apr 2011, 14:33

Als dit probleem zich voordoet op de laptop, komt dat door de muis van je hand die over het touchpad glijdt en daardoor de cursor op een andere plaats zet...
On a bike no one ever asks are we there yet...

FastLoe
Berichten: 1406
Lid geworden op: za 14 sep 2013, 17:00
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 1000

Re: als ik een lang verhaal typ,

Bericht door FastLoe » za 30 apr 2011, 00:56

Nee, ik heb het ook, gehad?
Ook op andere forums (of fora) wat is het juiste meervoud van forum in het kwadraat precies?

Aan de andere kant, het zijn ook weer dingen waar je mee moet kunnen leren leven en "just like the old days" als er geen problemen zouden bestaan, kan je ook geen vooruitgang boeken.
Maar inderdaad, het blijft lastig, net als je wilt uit gaan leggen hoe het 4 bar link systeem van de achtervering van een Vstrom werkt en waar de progresiviteit nou precies bij dit soort systemen door veroorzaakt wordt, zit je onder je scherm te typen.

Zo wordt het ook weer hartstikke moeilijk om uit te leggen waarom, ook je voorvork progresief veert, terwijl er lineare veren inzitten of duidelijk te maken waarom progresieve vering toch wel een heel groot nadeel t.o.v. lineare vering hebben.

Hierdoor kan er ook heel moeilijk een duidelijke voorstelling gegeven worden van het gripprofiel van je bandjes en nee, dat heeft niks te maken met het profiel van je bandjes en/of waarom er met een bredere band echt niet meer rubber op het wegdek terechtkomt want zoals de natuurkundigen onder ons al weten heeft de breedte van een band niks maar dan ook helemaal niks te maken met het de interactie tussen band en asfalt.
Tja, daar komt het gripprofiel dan
weer om de hoek kijken.
Bijna net zo lastig uit te leggen als dat je koelere banden krijgt met een lagere bandenspanning en warmere met een hogere bandenspanning terwijl de algemene opinie toch echt omgekeerd evenredig is met de natuurwetten en tegengesteld aan de argumenten van de banden handel en trouwens.....

Het probleem is echt opgelost, waarvoor dank :bye:

Plaats reactie