V-strom forum traag

...voor het gebruik van dit forum!
Plaats reactie
TT-Strom
Forum-moderator - DL650 berijder
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 650A L2 zwart

V-strom forum traag

Bericht door TT-Strom » di 27 okt 2009, 21:11

Allen,

Helaas is ons forum op dit moment bij tijden (vaker wel dan niet) erg traag.
Dit is bij het forum team bekend en hier is actie op ondernomen.

Zo heeft Frank een 2e forum geinstalleerd bij dezelfde provider, waarbij exact hetzelfde probleem optreed. Het lijkt dus niet aan ons forum te liggen, maar aan de servers van de provider. Deze hebben problemen op een aantal servers, waardoor deze erg traag reageren.
Frank heeft het probleem hier nogmaals neergelegd met het verzoek om dit zo snel mogelijk op te lossen.

Graag dus nog even jullie geduld en excuus voor het ongemak!

Groet,

Het forum team

TT-Strom
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 650A L2 zwart

Re: V-strom forum traag

Bericht door TT-Strom » wo 04 nov 2009, 16:27

Beste Vrienden en Vriendinnen,

Zoals de meesten we al gemerkt zullen hebben, lijkt/is het forum weer goed snel! (grrr, waar is dat blanke hout nu als je het nodig hebt, ah daar: nok nok nok)

Volgens de provider zou het probleem opgelost moeten zijn.

Greets!

Het forum team
Wie altijd met beide benen op de grond staat, komt nooit een stap verder.

Hessie
DL650 berijder
Mijn motor is een: Suzuki V Strom DL 650 L7

Bericht door Hessie » wo 22 jan 2014, 21:57

Hebben nog meer mensen hier nu last van??
Sinds een paar dagen...... Op de i pad via safari en ook Google Chrome is het form heeeel erg langzaam en blijft bv hangen halverwege een pagina. Alle andere websites doen het wel normaal, alleen het v strom forum niet, jammer genoeg....

Iemand een idee/oplossing??

Iron Horse
Mijn motor is een: Mash Five Hundred 2016

Bericht door Iron Horse » wo 29 jan 2014, 22:02

Ik heb gemerkt dat wanneer je (in Chrome of andere browser, geen tablet) als het te lang duurt het kruisje aanklikt de pagina in 80% van de keren verder gaat. Soms moet je die handeling dus herhalen. Het irriteert mij ook mateloos maar ik weet ook niet waar de oorzaak ligt. Het is de laatste handeling/uitvoering script die vaak op de een of andere manier lijkt te worden geblokkeerd of vertraagd. Maar probeer het eens en wie weet levert het wat versnelling op, bij mij wel al moet je er wel iets extra's voor doen.
:-)} Groeten, Rob. :bye:

Quoten/citeren, antwoorden of reactie plaatsen? Kijk hier eens voor tips.
Vaak is het pimpen van je motor spullen kopen die je niet nodig hebt met geld dat je niet hebt om mensen te imponeren die je niet kent..... ;-)

Wullebolle
DL1000 berijder
Mijn motor is een: DL1000, 2008.

Bericht door Wullebolle » do 30 jan 2014, 07:24

Ik surf dagelijks van minstens drie verschillende locaties met drie verschillende computers, allen via chrome, naar oa vstromforum.
En het is (nog?) niet te traag. Geen klachten !!!!

Surfproblemen? Gooi eerst es alle opgeslagen browsergegevens weg, ook cookies ed ... vooral deze !

Daring Red Frank
Admin - DL1000 berijder
Admin - DL1000 berijder
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 1000 L8 (Glass Sparkling Black)(201)
Contacteer:

Bericht door Daring Red Frank » vr 31 jan 2014, 12:19

Ik heb ook geen problemen en ik kan geen problemen verhelpen die ik zelf heb. Op Windows, Mac, Ipad, Chrome, Safari, Tapatalk, maar geen problemen. De laatste tip van Wulle kan zeker geen kwaad.

Ik heb de database geoptimaliseerd en meestal gaat het dan ook weer wat beter...
Groetjes,
Frank
___
Suzuki DL 1000 V-Strom L8 (2017) | Glass Sparkling Black | ER6N spiegels | Givi Airflow | Garmin Zumo 590 | Garmin Virb Elite | Schuberth C3 Pro + SRCS | Bridgestone Battlax A40 |

Iron Horse
Mijn motor is een: Mash Five Hundred 2016

Bericht door Iron Horse » zo 02 mar 2014, 00:48

Op dit moment gaat alles weer als een speer, helemaal geen probleem meer met een trage reactie van het forum. Maar ik begin er nu ook de provider van te verdenken, in mijn geval Ziggo.

De afgelopen week heb ik bijna 3 dagen een werkelijk onmogelijke verbinding gehad. Om de 10 minuten naar beneden moeten lopen om het modem te resetten omdat de DNS server niet reageerde. Na het resetten van het modem werkte alles weer een tijdje. Maar ik heb er ook nog een (wifi)router achter zitten en met het resetten van de router veranderde er niks, dus dan denk je dat het daar niks mee te maken heeft. (Dat bleek uiteindelijk ook waar te zijn.) Vervolgens heb ik bijna alle mogelijkheden in het netwerk gecontroleerd en/of aangepast, zowel software (dns server) als hardware (bekabeling), maar niks hielp. En bij Ziggo wisten ze (nog) van niks. Althans dat was hun verhaal. Uiteindelijk tijdens een uitval eens een netbookje rechtstreeks op het modem aangesloten en ook via de wifi van het modem (en die van de router inclusief draadverbinding uitgeschakeld) een verbinding met mijn gewone pc gemaakt. En ja hoor alles werkt ineens wel goed Dus je denkt dan dat het de router wel zal zijn. Niet dus. Meerdere keren met Ziggo aan de telefoon gehangen en op dag 3 bleken er ineens heel veel klachten over dit probleem te zijn. Verwachting was dat het vrijdag om 18 uur verholpen zou zijn. En ja hoor alles weer standaard gemaakt zoals ik het had en het werkt nu dus weer normaal. Dat je er een paar uur mee bezig bent geweest valt niemand op, maar het waren 3 dagen met veel ergernis.

Met andere woorden, het ligt dus niet altijd, als het dat al zou doen, aan het forum of de provider van het forum, maar er zijn heel wat alternatieve oorzaken die niet allemaal zo duidelijk zijn.
:-)} Groeten, Rob. :bye:

Quoten/citeren, antwoorden of reactie plaatsen? Kijk hier eens voor tips.
Vaak is het pimpen van je motor spullen kopen die je niet nodig hebt met geld dat je niet hebt om mensen te imponeren die je niet kent..... ;-)

Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1000A L4 :-))))))

Bericht door Stroompje » zo 02 mar 2014, 08:39

Inderdaad de providers hebben de laatste week in deze regionen ook veel storingen gehad.... hier thuis en ook vele winkels waar niet gepind kon worden!
Nu ook niets meer van traagheid te merken op het forum :duim:
AfbeeldingGreetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}

Plaats reactie