Wijzigen eigen bericht.

...voor het gebruik van dit forum!
Plaats reactie

Het wijzigen van mijn eigen berichten...

Peiling eindigde op di 02 dec 2008, 10:38

Ik vind dat ik mijn eigen berichten te allen tijde moet kunnen wijzigen...
29
57%
3 uur wijzigtijd is goed, om grappenmakers geen kans te geven om al hun berichten te vernielen...
14
27%
De wijzigtijd na plaatsing mag wel iets langer...
4
8%
De wijzigtijd na plaatsing mag wel wat korter...
2
4%
Van mij hoeven eigen berichten na plaatsing helemaal niet gewijzigd te worden...
1
2%
Ik heb hier geen mening over...
1
2%

Totaal aantal stemmen: 51

Hunter6
EX- V-Strom berijder

Wijzigen eigen bericht.

Bericht door Hunter6 » za 22 nov 2008, 09:49

Hou kan ik een door mijzelf geplaatst bericht naderhand wijzigen?
In het vorige forum was daar een speciale knop voor, maar in dit forum kan ik hem niet vinden.
Ik ben ook als mezelf ingelogd dus daar ligt het niet aan.

Grtzzzz

[edit]
Nu het bericht geplaatst word kan ik dit bericht wel wijzigen!!
Het lijkt er dus op dat berichten die in het vorige forum geplaatst zijn nu niet meer te wijzigen zijn.
Kan dit veranderd worden????

Daring Red Frank
Admin - DL1000 berijder
Admin - DL1000 berijder
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 1000 L8 (Glass Sparkling Black)(201)
Contacteer:

Re: Wijzigen eigen bericht.

Bericht door Daring Red Frank » za 22 nov 2008, 10:39

Hoi Martin,

Het staat nu zo ingesteld dat je tot 3 uur na plaatsing van je bericht het nog kunt wijzigen. In het verleden heb ik in een ander forum eens grappenmakers gehad, die toen ze wilden stoppen met het forum al hun berichten gingen deleten.

Maar ik heb hier al meerdere opmerkingen over gehad. Bijvoorbeeld over dat eerste berichten aangepast moeten kunnen worden, maar volgens mij kun je wijzigingen het beste in een nieuwe reactie plaatsen, omdat je meer kans hebt dat het gelezen wordt. Ik persoonlijk ga bijvoorbeeld eerst naar de nieuwe berichten en kijk eigenlijk nooit meer terug naar de eerste pagina.

Ik zal eens informeren wat het forumteam hiervan vindt... democratisch als ik ben... :mrgreen:

(zie ook bovenstaande poll)

Groetjes,
Frank
Groetjes,
Frank
___
Suzuki DL 1000 V-Strom L8 (2017) | Glass Sparkling Black | ER6N spiegels | Givi Airflow | Garmin Zumo 590 | Garmin Virb Elite | Schuberth C3 Pro + SRCS | Bridgestone Battlax A40 |

Kermit
DL650 berijder
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650
Contacteer:

Bericht door Kermit » za 22 nov 2008, 17:03

als ik een topic start over bijvoorbeeld een treffen in Burgum, dan geef ik altijd aan dat belangrijke mededelingen via wijzigingen in het eerste bericht te lezen zijn.
als het topic namelijk 10tallen pagina's beslaat dan is het erg moeilijk om hieruit de belangrijke informatie te halen

ik vond het dus wel handig dat ik ten allen tijde mijn eerste bericht kan wijzigen
:mrgreen:

en soms kom tot voortschrijdend inzicht, zodat je een te snel geplaatste opmerking ongedaan kan maken.
dan houd je wat rust in de tent. en dat kan nu ook niet meer na een nachtje slapen. :mrgreen:

(dat is natuurlijk voor de andere forumleden bedoeld) :o)
Laatst gewijzigd door Kermit op za 22 nov 2008, 19:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Panta rhei

Hunter6
EX- V-Strom berijder

Bericht door Hunter6 » za 22 nov 2008, 18:19

Ik ben het geheel met Kemit eens. Ik ben ook van mening dat je je eigen bericht altijd moet kunnen wijzigen. Dat er dan af en toe grappenmakers zijn die daar misbruik van maken is dan jammer.
Ik denk dat dit middel (op dit forum) vele malen erger is dan de kwaal.
Laatst gewijzigd door Hunter6 op za 22 nov 2008, 18:38, 1 keer totaal gewijzigd.

FireTaz
DL1000 berijder
Mijn motor is een: V-strom DL 1000

Bericht door FireTaz » za 22 nov 2008, 18:38

hoe erg is het als mensen hun berichten gaan deleten?
heb geen ervaring met dit soort zaken en kan dus moeilijk een keuze maken. in principe moet je je eigen berichten kunnen wijzigen maar als je met deleten een forum in de soep kunt laten lopen vind ik dat het deleten van een eigen bericht niet mogelijk moet zijn. algemeen belang gaat voor eigen belang toch?
ik heb nog geen keuze kunnen maken, is er ergens een stemadvies? :D
loud pipes save lives! zilvergrijze 1000

Hunter6
EX- V-Strom berijder

Bericht door Hunter6 » za 22 nov 2008, 18:43

Vaak is het al zo dat je je bericht alleen kunt verwijderen zolang deze het laatst geplaats is. Zodra er iemand anders ook reageert kun je je bericht niet meer verwijderen. Maar wijzigen moet altijd kunnen vind ik.
Daarbij kan ik me voorstellen dat je eens uit de school klapt en een bericht plaatst waar je achteraf spijt krijgt. Dit kun je nu dus niet meer ongedaan maken.
Je eigen berichten vallen wellicht zelfs onder het auteursrecht. :!:
Gauw wijzigen dus, het kan nu nog :wink:

Iron Horse
Forum-moderator - DL650 berijder
Mijn motor is een: Mash Five Hundred 2016

Bericht door Iron Horse » za 22 nov 2008, 19:01

Ik ben ook van mening dat het eigen bericht te allen tijde moet kunnen worden gewijzigd. Er kan een persoonlijke reden zijn een bericht aan te passen en dan vind ik het niet nodig daarvoor de hulp van een moderator te moeten gaan inroepen, maar meestal is het bij mij dat ik even een kleine correctie doe omdat ik er achter kom dat ik een foutje gemaakt heb. Ik heb tijdens het bestaan van dit forum, en dit is inmiddels de derde uitvoering, slechts één keertje meegemaakt dat er iemand een deel van z'n berichten aanpaste of uitwiste omdat hij het forum (gepikeerd) verliet. Als je dat dus over een periode van 4 1/2 jaar bekjkt vind ik dat te verwaarlozen. Het mag duidelijk zijn welke keuze ik gemaakt heb. 8)
:-)} Groeten, Rob. :bye:

Quoten/citeren, antwoorden of reactie plaatsen? Kijk hier eens voor tips.
Vaak is het pimpen van je motor spullen kopen die je niet nodig hebt met geld dat je niet hebt om mensen te imponeren die je niet kent..... ;-)

Daring Red Frank
Admin - DL1000 berijder
Admin - DL1000 berijder
Contacteer:

Bericht door Daring Red Frank » zo 23 nov 2008, 01:28

Om je berichten op fouten te controleren kun je eerst op voorbeeld klikken en daarna op bevestig. Daarna kun je dus nog 3 uur je bericht wijzigen.

Ik ben niet voor het wijzigen van eerdere berichten, simpelweg omdat ik die niet meer lees!!
Als ik een onderwerp/topic volg, kijk ik niet meer naar de berichten die ik al gelezen heb, maar alleen naar de berichten die ik nog NIET heb gelezen.
Dus om iets actueel te houden is het beste om gewoon een nieuwe reactie te geven met een citaat (quote) van een eerder bericht of het welbekende knip en plak werk...

Groetjes,
Frank
Groetjes,
Frank
___
Suzuki DL 1000 V-Strom L8 (2017) | Glass Sparkling Black | ER6N spiegels | Givi Airflow | Garmin Zumo 590 | Garmin Virb Elite | Schuberth C3 Pro + SRCS | Bridgestone Battlax A40 |

Hunter6
EX- V-Strom berijder

Bericht door Hunter6 » zo 23 nov 2008, 11:49

Met alle respect maar ik begrijp één ding niet. Waarom wordt er een ander beleid gevoerd over het wijzigen van je eigen berichten. Er is, zover het mij opgevalen is, op dit forum geen enkele gegronde reden voor.
En als jij dan geen eerdere berichten meer leest, waarom ben je er dan op tegen dat de auteur deze eventueel weer wijzigt als deze daar een reden voor heeft.

Natuurlijk is het vaak zo dat je beter een nieuwe reactie kunt geven, maar er zijn plentie redenen om de auteur de kans te geven om zijn eerder geplaatst bericht te knunen wijzigen. o.a.
- Er wordt een toertocht georganiseerd en het eerste bericht wordt aktueel gehouden
- In een opwelling plaats je een krititsch bericht waar je later op terug komt.
- Je plaats een advertentie en het eerste bericht met info wil je wijzigen.
- Je plaats een advertentie en het artikel wordt verkocht, je kunt aan de titel niet "VERKOCHT' toevoegen.

Dit zijn zo een paar redenen die ik op dit forum al ervaren heb.
De reden die jij aanvoert voor het handhaven van het huidige beleid heb ik hier nog niet gezien.

Het moge duidelijk, ik waardeer het zeer dat mensen geheel belangeloos tijd en energie steken in bijvoorbeeld een forum Afbeelding
, maar ik vind ook dat meningen van anderen gerespecteerd mogen worden, zeker als er goede argumenten zijn.

Hunter6
EX- V-Strom berijder

Bericht door Hunter6 » zo 23 nov 2008, 12:02

Verder wil ik even melden dat de poll niet door mij (topic starter) geplaatst is. De vraagstelling is in mijn ogen dermate gekleurd dat er een scheef beeld onstaat van het onderwerp.
In de mogelijke antwoorden wordt het "vernielen" van berichten wel meegenomen maar de argumenten van de andere meningen worden niet opgenoemd.
Dit riekt naar stemmingmakerij!
Ik weet niet wie dit toegevoegd heeft aan dit topic maar netjes is het in ieder geval niet. :evil:

MacB
EX- V-Strom berijder
Mijn motor is een: Ex-DL 1000 nu Super Tenere

Bericht door MacB » zo 23 nov 2008, 12:47

Hunter6 schreef:Dit riekt naar stemmingmakerij!
hola, nu gaan we de politieke toer op :schater: :wink:
Voor mij maakt het niet uit, maar als er verschillende stemmen opgaan voor het steeds kunnen wijzigen, waarom dan ook niet?
Misbruik daar moet je het hier niet voor laten denk ik. :wink:

Daring Red Frank
Admin - DL1000 berijder
Admin - DL1000 berijder
Contacteer:

Bericht door Daring Red Frank » ma 24 nov 2008, 11:14

Hunter6 schreef:Verder wil ik even melden dat de poll niet door mij (topic starter) geplaatst is. De vraagstelling is in mijn ogen dermate gekleurd dat er een scheef beeld onstaat van het onderwerp.
Even voor de duidelijkheid dan.. die poll heb ik geplaatst.. Ik dacht dat ik dat in het tweede bericht wel duidelijk gemaakt had. maar ik vind het wel een representatieve stelling en geeft gewoon de mogelijkheden aan die we kunnen aannemen. En stemmingmakerij zit ik helemaal niet op te wachten... integendeel.
Nu pleit de poll (momenteel) niet voor de huidige situatie, dus had 'm ook weer kunnen verwijderen :mrgreen:, maar daarom nog maar even een tegenbericht.

Dan nu je argumenten:
Hunter6 schreef:
  1. Er wordt een toertocht georganiseerd en het eerste bericht wordt aktueel gehouden
  2. In een opwelling plaats je een krititsch bericht waar je later op terug komt.
  3. Je plaats een advertentie en het eerste bericht met info wil je wijzigen.
  4. Je plaats een advertentie en het artikel wordt verkocht, je kunt aan de titel niet "VERKOCHT' toevoegen.
  1. Ik vind (nogmaals) actueel houden van het eerste bericht niet noodzakelijk en zeker niet handig. Het is niet gebruikelijk om op een forum nog te moeten terugkijken naar berichten die je al gelezen hebt. Je volgt een topic en de actuele berichten zijn de laatste. Dus çiteer en/of copy/past, kopiëren/plakken is de boodschap dan.
  2. Als je ergens op terugkomt, plaats je ook een nieuw bericht met je andere mening. Iedereen kan ergens op terugkomen, maar niet als de discussie al gevorderd is en degene dan alsnog z'n berichten gaat veranderen. Dit argument van jou pleit juist om het niet te doen. 3 uur lijkt me dan lang genoeg om op je kritische bericht terug te komen.
  3. Als punt 1.. actuele informatie in het laatste bericht.
  4. Als de moderators zien dat iets afgehandeld/verkocht is, kunnen zij een topic sluiten of [Verkocht] in de topic zetten. Daar zijn moderators voor.

Met vriendelijke groet,
Frank
Groetjes,
Frank
___

Iron Horse

Bericht door Iron Horse » ma 24 nov 2008, 13:23

Ik kan me voorstellen dat het niet meer kunnen aanpassen van toepassing is op een forum van bijvoorbeeld hoofdzakelijk jongeren waar het om snelle discussies gaat en er alleen nog naar de laatste berichten gekeken wordt. Daar vind je vaak ook een shoutbox waar nog korter door de bocht even een mededeling kan worden geplaatst. Daar is de actualiteit bijna sneller dan de berichtgeving zelf.

Het V-Strom forum is veel meer een forum bezocht door volwassenen en ook meer een stuk database dat wordt gebruikt als een soort naslagwerk. Daar kan het heel goed van pas komen om ook later nog een actualisering te doen in een bericht zonder dat daar nu meteen in een laatste bericht melding van gemaakt moet worden.

Het werkte in het verleden altijd goed dus waarom veranderen?

Vaak is het pimpen van je motor spullen kopen die je niet nodig hebt met geld dat je niet hebt om mensen te imponeren die je niet kent..... ;-)

Spip70
DL650 én DL1000 berijder
Mijn motor is een: Suzuki V-strom 1000 L4
Contacteer:

Bericht door Spip70 » ma 24 nov 2008, 18:40

Ik vind het voorbeeld van de toertocht, aangehaald door Kermit en Hunter6, een goed voorbeeld waaruit blijkt dat je je bericht ten alle tijden moet kunnen veranderen. Als in de openingspost alle relevante gegevens staan (zoals verzamelplaats, tijdstippen etc.) hoef ik niet de hele topic door om die gegevens te verzamelen, met de kans dat ik de verkeerde gegevens te pakken heb. Kijk maar als voorbeeld naar onze tocht op de Veluwe, daarvan is o.a. de datum vaak van veranderd. Als je iedere dag meeleest, dan kun je het nog volgen, lees je maar af en toe mee, dan wordt het moeilijker.
Een ander voorbeeld zou kunnen zijn in het technische gedeelte waarin iemand een uitgebreide uitleg geeft over het vervangen van een onderdeel. Zoals door Iron Horse aangedragen dient dit topic dan als database. Ik kan mij goed voorstellen dat iemand, misschien door discussies ontstaan op het forum, inziet dat het toch iets makkelijker kan en wil dat graag verwerken in zijn uitgebreide uitleg.

@ Frank, jij bent waarschijnlijk net als ik iemand die iedere dag (of bijna) meeleest en wel weet wat zich in de meeste (voor jou relevante) topics zich afspeelt. Maar als je nu nieuw bent, dan begin je vanaf het eerste bericht te lezen en als die nou de relevante (en meest up to date) informatie bevat, dan helpt dat heel veel. Ik snap je gedachten en waarom je het zo wilt instellen zoals je voorgesteld hebt maar zoals al door Iron Horse gezegd, is dat voor ons forum naar mijn inzien niet nodig (al geef ik toe oorspronkelijk anders gestemd te hebben in de poll, mag ik dat nu nog wijzigen :?: :lol: ).

Motorgroet :bye:
Johan F.
D-Storm 1000 + Zumo 660 + Osco + Givi Airflow + Trax kofferset + Hyperpro Streetbox

"Audi, vide, tace, si tu vis vivere in pace"

Hunter6
EX- V-Strom berijder

Bericht door Hunter6 » ma 24 nov 2008, 20:15

Oké, Ik denk dat we op een punt gekomen zijn dat het een welles nietes verhaal gaat worden :lol:
Ik stel voor dat we de poll een maandje aankijken en deze vervolgens respecteren. :wink:
Ik ga in ieder geval weer aan het voorjaar denken :-)} :-)} :-)}

Grtzzzzz

Remko
DL650 berijder
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 k7/A

Bericht door Remko » ma 24 nov 2008, 21:44

Hunter6 schreef: Ik ga in ieder geval weer aan het voorjaar denken :-)} :-)} :-)}

Grtzzzzz

Wat is er volgens voorjaar voor bijzonders???

8)
Heerlijke pekelfiets zo'n DL650/A/K7

lang leve de Tectyl!!!!

Daring Red Frank
Admin - DL1000 berijder
Admin - DL1000 berijder
Contacteer:

Bericht door Daring Red Frank » di 25 nov 2008, 13:10

Hunter6 schreef:Oké, Ik denk dat we op een punt gekomen zijn dat het een welles nietes verhaal gaat worden :lol:
Ik stel voor dat we de poll een maandje aankijken en deze vervolgens respecteren. :wink:
Kunnen we doen,

Maar ik heb nog twee argumenten voor het NIET veranderen van het eerste bericht! Namelijk:
Het wijzigen van de inhoud van een bericht resulteert niet in een melding naar andere forumleden dat er een wijziging heeft plaats gevonden...

(Je kunt op een onderwerp een abonnement nemen (linksonderaan de pagina). Je krijgt dan een e-mail als er weer iets toegevoegd is. Een aktueel bericht dus... Je krijgt geen melding als het eerste bericht wordt aangepast.)

Kijk eens naar het volgende voorbeeld:
Er wordt een bericht geplaatst:
  1. Een toertocht die op 1-1-2010 plaatsvindt en om 10:00 uur begint in Utrecht.
    Automatisch volgt er naar andere forumleden een melding [knipperend icoon Afbeelding] dat er een nieuw bericht is.
  2. De forumleden lezen het bericht maar enkelen van hen kunnen op die datum niet en reageren hierop.
    [anderen hebben het bericht wel gelezen, konden niet, en hebben niet gereageerd]
  3. Vervolgens wordt het 1e bericht gewijzigd dat de toertocht wordt gehouden op 10-1-2010.
  4. De software laat forumleden niet zien dat er een nieuw bericht is, ook niet dat een bestaand bericht is gewijzigd.
  5. De forumleden die niet hadden gereageerd worden dus nu ook niet geattendeerd dat er een wijziging in de vertrekdatum heeft plaatsgevonden, en missen dus alsnog het evenement ondanks het feit dat ze op 10-1-2010 WEL graag hadden meegedaan.
Resumerend:
De forumsoftware heeft een aantal mogelijkheden om reeds gelezen berichten te blijven volgen:
1. Knipperende iconen in het topic overzicht,
2. De link 'Toon nieuwe berichten',
3. Een abonnement op een reeds gelezen topic.
In geen van bovenstaande situaties wordt aan de forumleden gemeld dat een bericht dat zij reeds hebben gelezen een wijziging heeft ondergaan...

--> Voordelen van deze maatregel voor de regelmatig terugkerende forumleden: Je hoeft alleen de nieuw geplaatste berichten te lezen, en niet telkens de gehele voorgeschiedenis. (Want je wilt toch ook weten welke reactie er voor heeft gezorgd dat het eerste bericht zonodig [weer] gewijzigd moest worden?)

-->Voordelen voor nieuwe forumleden: Door een topic van boven naar beneden door te lezen kunnen zij het gehele verhaal volgen, en snappen zij ook de totstandkoming van het laatste bericht.

Nog een klein voorbeeldje:
  • Forumlid A plaatst een bericht: Hij wil een rode V-Strom met H7 lampen.
  • Door allerlei reacties [en navragen bij de dealer] komt hij tot inkeer.
  • Forumlid X schrijft: Koop toch Xenon, is net zo duur maar wel veel beter.
  • Forumlid Y schrijft: Neem toch een zwarte motor daar blijft de lak beter van.
  • Forumlid A verandert nu het 1e bericht in een zwarte V-Strom met xenon lampen...
    ->>>>> maar de reacties blijven staan!!...

wat denken jullie? Is deze topic nog een beetje logisch van opbouw, en voor nieuwkomers te volgen?
Ik vind van niet....

Dus ik vind dat het laatste bericht gewoon het aktueelst moet zijn!!

Groetjes,
Frank

Iron Horse

Bericht door Iron Horse » di 25 nov 2008, 14:40

Laten we eerlijk wezen, beide voorstellen hebben voor- en nadelen. Iedere partij preekt hier voor eigen parochie en verdedigt zijn eigen standpunt. Zoals al eerder geschreven; waarom veranderen als het in het verleden goed bleek te werken? Wat niet wil zeggen dat ik niet open sta voor (gemotiveerde) veranderingen. Mits ze een verbetering zijn wel te verstaan. Maar dat is dan weer een persoonlijke ervaring, wat de één een verbetering vindt, vindt de andere een achteruitgang. En zo is het cirkeltje weer rond. Als er nu in het verleden echt problemen mee waren zou ik zeggen; ja, maar dat is niet het geval dus gewoon de mogelijkheid openhouden. (Sprak hij voor eigen parochie ........ :mrgreen: )

Jappiededeur

Bericht door Jappiededeur » di 25 nov 2008, 16:59

goh, waar we met z'n alle wel niet over druk kunnnen maken. dan maar ook even mijn mening als we toch bezig zijn:
3 uur is prima! als je bv. in je eerste bericht paar dagen later gaat wijzigen, zijn de reacties daaronder misschien niet meer kloppend op het gewijzigde bericht, aangezien je juist reageert op het bericht wat er eerste instantie heeft gestaan . elk antwoord is een reactie op een daarvoor gegeven reactie O:-) als je daar in gaat wijzigen, lijkt het me voor iemand die voor het eerst in dat topic gaat kijken... niet erg overzichtelijk.

En wat betreft VERKOCHT, dit kun je toch gewoon als nieuw plaatsen, zal in de meeste gevallen de laatste reactie zijn (iedereen leest de laatste reactie als meest up2date) aangezien er dan een slotje opkomt. simpel en overzichtelijk.

snap het probleem sowieso niet, gewoon nieuw bericht aanklikken en voeg toe wat je aan je bericht wilt toevoegen...komt mooi onder elkaar! iedereen snapt het! hoppa :bye:
ben het dus eens met Frank.

Hunter6
EX- V-Strom berijder

Bericht door Hunter6 » di 25 nov 2008, 19:46

Nou nog één keer dan.

De argumenten die je nu op noemt pleiten voornamenlijk voor het plaatsen van een nieuwe reactie. Ze geven niet aan waarom het de auteur van een bericht onmogelijk gemaakt moet worden om enkel zijn eigen berichten te kunnen wijzigen.

Maar ik denk dat de hele discussie geen enkele nut heeft.
Jou reactie's komen bij mij over alsof je absoluut niet van plan bent om op je beslissing terug te komen. Mede omdat er geopperd word om er een democratische beslissing van te maken waar iedereen zich bij neer legt, waarop jij reageert "Kunnen we doen,,,, MAAR"

Het enige argument van jou is naar mijn mening dat het onmogelijk gemaakt moet worden dat mensen hun eigen berichten kunnen wissen.
Ook al zou dat gebeuren dan nog hebben ze daar het volste recht toe, het blijven tenslotte wel hun berichten.
Als zij in de toekomst (om wat voor redenen san ook) niet meer in verband gebracht willen worden met hun eigen berichten, dan is dat hun goed recht.
We leven altijd nog in een democratisch land. :lol:

Oh ja t.a.v. Remko:

De brommer geniet van z'n winterslaapje, maar in het voorjaar mag ik hem (van mezelf) weer uitlaten :-)} :-)} :-)}

Jappiededeur

Bericht door Jappiededeur » di 25 nov 2008, 20:21

Hunter6 schreef:Nou nog één keer dan.

De argumenten die je nu op noemt pleiten voornamenlijk voor het plaatsen van een nieuwe reactie. Ze geven niet aan waarom het de auteur van een bericht onmogelijk gemaakt moet worden om enkel zijn eigen berichten te kunnen wijzigen.

Maar ik denk dat de hele discussie geen enkele nut heeft.
Jou reactie's komen bij mij over alsof je absoluut niet van plan bent om op je beslissing terug te komen. Mede omdat er geopperd word om er een democratische beslissing van te maken waar iedereen zich bij neer legt, waarop jij reageert "Kunnen we doen,,,, MAAR"

Het enige argument van jou is naar mijn mening dat het onmogelijk gemaakt moet worden dat mensen hun eigen berichten kunnen wissen.
Ook al zou dat gebeuren dan nog hebben ze daar het volste recht toe, het blijven tenslotte wel hun berichten.
Als zij in de toekomst (om wat voor redenen san ook) niet meer in verband gebracht willen worden met hun eigen berichten, dan is dat hun goed recht.
We leven altijd nog in een democratisch land. :lol:

als je een bericht plaats

Oh ja t.a.v. Remko:

De brommer geniet van z'n winterslaapje, maar in het voorjaar mag ik hem (van mezelf) weer uitlaten :-)} :-)} :-)}

je hebt toch 3 uur de tijd om dat te veranderen? dus onmogelijk is niet het juiste woord.

hij geeft zijn argumenten aan waar hij voor staat, net zoals jij dat nu ook doet. dat hij dan toevallig een forum beheert, wilt niet zeggen dat hij zijn argumenten niet op deze manier kan zeggen, overigens is er een poll gestart wat de enige juiste manier is om zoals jij zegt democratisch een beeld te geven wat men nu precies wilt.
Je zou juist de poll moeten toejuichen als je in een democratie gelooft! verder snap ik je standpunten wel..vernielen is ook een raar woord! :schater: ...maak je niet zo druk joh :o)
maar wat Iron Horse zegt alles heeft zn voor- en nadeel.

Remko
DL650 berijder
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 k7/A

Bericht door Remko » di 25 nov 2008, 20:41

Hunter6 schreef:
Oh ja t.a.v. Remko:

Tja, als ik dat dan weer zo lees, dan denk ik dat berichten helemaal niet gewijzigd moeten mogen worden gedaan gedingest!!!!

Arme brommert voor maanden opsluiten in een donker hok en dan plenty tijd overhouden om ieder bericht tot in den treure te herkauwen!!

:D :D :D :D :D :D

ondertussen vraag ik me overigens wel af waar dit verhaal nog over gaat.
Ik kan mijn berichten nog steeds gewoon herverwijzigen en doe dat ook bijna dagelijks..........

NOT!!! O:-)
Heerlijke pekelfiets zo'n DL650/A/K7

lang leve de Tectyl!!!!

Hunter6
EX- V-Strom berijder

Bericht door Hunter6 » di 25 nov 2008, 21:15

Jappiededeur schreef: ...maak je niet zo druk joh :o)
Och druk maken is wat anders. Ik constateer iets vreemd en meld dat, vervolgens ontstaat er een discussie, en daar is niks mis mee.
En wie er gelijk krijgt,,,, ik denk dat we allemaal wel een beetje gelijk hebben. En daarbij, ik heb wel eens fora bezocht waar een discussie heel anders ging (schelden, dreigen, grote bek etc etc).
Nee, als het zo blijft als het hier gaat (ook met eventueel slotje op wijzigen) hoor je mij niet serieus klagen :bye:

Daring Red Frank
Admin - DL1000 berijder
Admin - DL1000 berijder
Contacteer:

Bericht door Daring Red Frank » di 25 nov 2008, 21:47

Hunter6 schreef: Nee, als het zo blijft als het hier gaat (ook met eventueel slotje op wijzigen) hoor je mij niet serieus klagen :bye:
Daar zijn wij Tukkers te nuchter voor... maar pas maar op.. ik kan binnen 10 minuten (op de Strom) in Oldenzaal zijn! :mrgreen: :mrgreen:

Groetjes,
Frank

Diversion

Bericht door Diversion » wo 26 nov 2008, 14:38

Wat een merkwaardige gedachtenwisseling.
Hierbij mijn bijdrage: ik vind dat iedereen die iets plaatst op dit forum achter zijn woorden moet staan. Achteraf je bericht wijzigen of zelfs verwijderen vind ik ten principale heel verkeerd. Dan had je gewoon je mond moeten houden.

Iets anders is dat sommige topics heel veel reacties kunnen uitlokken over een langere periode (b.v. bij de meetings). Het kan dan handig zijn om het allereerste bericht te wijzigen. Het lijkt me niet zo'n probleem om dat dan m.b.v. een moderator te doen. Ik heb overigens de indruk dat de berichten op dit forum heel serieus en voorkomend opgesteld zijn. Dat gaat op andere forums heel anders. Heeft misschien iets met de kleine omvang van de doelgroep en/of de wat hogere gemiddelde leeftijd te maken?

TT-Strom
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 650A L2 zwart

Bericht door TT-Strom » wo 26 nov 2008, 18:58

IK ben helemaal niet oud!!!

Voel me 18,5!.... O:-) :schater: :schater:
Wie altijd met beide benen op de grond staat, komt nooit een stap verder.

Hunter6
EX- V-Strom berijder

Bericht door Hunter6 » wo 26 nov 2008, 21:55

Frank schreef:
Hunter6 schreef: Nee, als het zo blijft als het hier gaat (ook met eventueel slotje op wijzigen) hoor je mij niet serieus klagen :bye:
Daar zijn wij Tukkers te nuchter voor... maar pas maar op.. ik kan binnen 10 minuten (op de Strom) in Oldenzaal zijn! :mrgreen: :mrgreen:

Groetjes,
Frank
Koffie staat klaar :wink:

Diversion

Bericht door Diversion » vr 28 nov 2008, 15:14

Ik ben nu helaas een gevalletje van een verdwenen topic tegengekomen :cry:
Het ging over een frame protector (ik weet niet zeker of dat de juiste term was) voor het stukje frame waar je laars tegenaan komt. Het bevatte een link naar ebay, waar iemand dergelijke dingen te koop aanbiedt. Ik was het nog aan het overwegen, maar gisteren was het hele topic verdwenen, het heeft er volgens mij maar een paar dagen op gestaan. :evil:
Volgens mij moeten we dit niet willen.

Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1000A L4 :-))))))

Bericht door Stroompje » vr 28 nov 2008, 16:12

Diversion schreef:Ik ben nu helaas een gevalletje van een verdwenen topic tegengekomen :cry:
Het ging over een frame protector (ik weet niet zeker of dat de juiste term was) voor het stukje frame waar je laars tegenaan komt. Het bevatte een link naar ebay, waar iemand dergelijke dingen te koop aanbiedt. Ik was het nog aan het overwegen, maar gisteren was het hele topic verdwenen, het heeft er volgens mij maar een paar dagen op gestaan. :evil:
Volgens mij moeten we dit niet willen.
Klopt helemaal....... dit is het gevolg van een klein moderator foutje...... :oops: :oops:
Alle begin is moeilijk....... en blijkbaar ook als je het al een paar jaar doet.
Er is de topic starter gevraagd (PB) of hij het nogmaals wil posten.........

:mrgreen: :mrgreen:
AfbeeldingGreetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}

Diversion

Bericht door Diversion » vr 28 nov 2008, 19:38

Stroompje schreef: Klopt helemaal....... dit is het gevolg van een klein moderator foutje...... :oops: :oops:
Alle begin is moeilijk....... en blijkbaar ook als je het al een paar jaar doet.

Joh Heleen, ik dacht dat jij nooit fouten maakte. En een beginner ben je volgens mij ook niet. :bye: :bye:
Ik ga me wel met Google behelpen, want de "sticker" zag er wel fraai uit. Bij mij heeft het zwarte profieltje al witte slijtageplekken, kennelijk schuur ik er met mijn hak tegenaan.

Iron Horse

Bericht door Iron Horse » ma 08 dec 2008, 18:25

Als ik de uitslag van de Poll zo bekijk dan zou ik zeggen: "Het volk heeft gesproken, breng de democratie dus maar ten uitvoer......." :mrgreen:

Furiousz
EX- V-Strom berijder
Mijn motor is een: BMW R1200GS

Bericht door Furiousz » ma 08 dec 2008, 19:17

Diversion schreef:
Stroompje schreef: Klopt helemaal....... dit is het gevolg van een klein moderator foutje...... :oops: :oops:

Joh Heleen, ik dacht dat jij nooit fouten maakte. En een beginner ben je volgens mij ook niet. :bye: :bye:
Ik ga me wel met Google behelpen, want de "sticker" zag er wel fraai uit. Bij mij heeft het zwarte profieltje al witte slijtageplekken, kennelijk schuur ik er met mijn hak tegenaan.
It was me :oops: !

En als je nog interesse hebt in die protectoren zou ik nog ff wachten :wink: ,ben namelijk bezig met een dealtje :D

Houd het marktplaats gedeelte in de gaten :!:

Demous
DL1000 berijder
Mijn motor is een: Suzuki DL1000GT + Yamaha FZ750 fighter

Bericht door Demous » ma 08 dec 2008, 19:29

Demous pakt een stoel en gaat keurig zitten wachten O:-) O:-)

:o)
Rode 1000 GT K6 "Red Mammoth" met een hoop gadgets ,Yamaha FZ fighter "the Ronin"(in progress)
QUI DESIDERAT PACEM. PRAEPARET BELLUM

Diversion

Bericht door Diversion » ma 08 dec 2008, 20:52

Iron Horse schreef:Als ik de uitslag van de Poll zo bekijk dan zou ik zeggen: "Het volk heeft gesproken, breng de democratie dus maar ten uitvoer......." :mrgreen:
Er zijn maar liefst 39 hele stemmen uitgebracht, dat is haast nog slechter dan de waterschapsverkiezingen :(
Hier heeft maar een heel klein volkje gesproken.
Furiousz schreef:It was me :oops: !

En als je nog interesse hebt in die protectoren zou ik nog ff wachten :wink: ,ben namelijk bezig met een dealtje :D

Houd het marktplaats gedeelte in de gaten :!:
Heel goed plan! Mij viel de prijs wat tegen, want het bleken Engelse ponden te zijn i.p.v. dollars plus aardig wat verzendkosten. Maar als je een dealtje weet te sluiten, zet je mij maar op de lijst. Ik heb overigens het liefst de zwarte variant (als daar keuze in is).

Iron Horse

Bericht door Iron Horse » di 09 dec 2008, 08:15

Diversion schreef:
Iron Horse schreef:Als ik de uitslag van de Poll zo bekijk dan zou ik zeggen: "Het volk heeft gesproken, breng de democratie dus maar ten uitvoer......." :mrgreen:
Er zijn maar liefst 39 hele stemmen uitgebracht, dat is haast nog slechter dan de waterschapsverkiezingen :(
Hier heeft maar een heel klein volkje gesproken.
Als je bedenkt dat er ook maar een klein groepje van misschien maximaal 100 leden regelmatig echt actief is dan blijkt 39 ineens een behoorlijk aandeel te zijn ....... :o)

Plaats reactie