Forumteam uitbreiding!

huishoudelijke mededelingen e.d.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4211
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Forumteam uitbreiding!

Bericht door Frank »

Hallo forumleden, V-Stromers,

Er heeft een verandering in het forumteam plaatsgevonden.

Na het verlaten van Be-Outside (Ben) uit het forumteam en DL650 (Peter) aangegeven heeft dat hij minder tijd heeft voor het forum wegens privébezigheden hebben wij gemeend het forumteam te moeten uitbreiden. Dit is Rhino Vstrom (Peter) geworden. Hij is een gewaardeerd lid van het forum, doet al een paar jaartjes mee en heeft qua V-Strom verstand van zaken... (kom maar op met de sarcastische opmerkingen, Joske! :mrgreen: ).

Bovendien heeft hij ook al diverse contacten met Nimag en andere forumleden en komt ie op bijna elke meeting. (Wie kent hem niet van de roest verhalen, migsels en kloontjes :D )

Wij van het forumteam zijn blij met deze uitbreiding en hopen dat het een prettige samenwerking zal worden, maar daar ben ik van overtuigd!
Welkom Peter!
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
Gebruikersavatar
RedStrom
DL650 berijder
Berichten: 4862
Lid geworden op: di 22-06-2010, 23:19
Mijn motor is een: DL650 en Tenere 700

Re: Forumteam uitbreiding!

Bericht door RedStrom »

Ik zie dit topic nu pas.
Niemand die Peter welkom heeft geheten. Waarom zou dat nou zijn?
Laat ik dan de eerste zijn: Peter welkom als mod.
Dat we allemaal maar van je kennis en wijze woorden mogen genieten.

Wel raar om dit 3 jaar na dato te typen terwijl je hem nu in het echt kent en beter weet :o)
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5094
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Re: Forumteam uitbreiding!

Bericht door Stroompje »

Tijden veranderen......... Toen was een mededeling een mededeling.....waarop we niet konden reageren. :schater:
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Plaats reactie