Achteruitkijkspiegel(helm).

...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7543
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Achteruitkijkspiegel(helm).

Bericht door Iron Horse »

Afbeelding
(Plaatje is klikbare link)
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
P2U

Bericht door P2U »

ik had me een hele poos geleden (begin vorig jaar) ingeschreven om zo'n ding te testen maar op regelmatige tijden werd ik ervan op de hoogte gehouden dat er leveringsproblemen waren. Daarna een hele tijd niets meer van gehoord, maar enkele maanden geleden toch weer een seintje gehad van de Belgische invoerder. Op mijn vraag of het nog steeds mogelijk was om een testrit te maken, reageerde de contactpersoon eerder terughoudend. Zonder een testrit koop ik echter niets omdat de prijs van zo'n helm die van mijn huidige Schuberth overtreft. En ik wil eerst weten of het systeem deugt voor ik m'n portemonnee opentrek.
Sindsdien heb ik niets meer gehoord van deze firma en dat vind ik allesbehalve ernstig. Met mij doen ze dus geen zaken meer.
Trouwens, behalve een aandampprobleem in de winter, ben ik best tevreden van mijn Schuberth
Toontje

Bericht door Toontje »

Ik heb vorig jaar al eens met dat ding gereden en het is alleen interessant voor Ducatisten, die nix in hun gewone spiegels kunnen zien. En voor bromfietsers, want die willen geen spiegels op die krengen . . .
huGo

Bericht door huGo »

Toontje schreef:Ik heb vorig jaar al eens met dat ding gereden en het is alleen interessant voor Ducatisten, die nix in hun gewone spiegels kunnen zien. En voor bromfietsers, want die willen geen spiegels op die krengen . . .
Inderdaad vooral interessant voor rijders die minder in hun spiegels kunnen zien dan de V-Strommer. Hoorde een maandje geleden van 'n medewerkster van Safe in Zoetermeer dat er al 1 (één) van was verkocht in zeg maar een half jaar tijd.
helsen

Bericht door helsen »

heb de helm ook een keer geprobeerd en vind er eigenlijk weinig aan, klein blikveld en voor de rest lastig om naar boven te turen in dat kleine spiegeltje...
Plaats reactie