help, ik weet het niet meer...

...
Plaats reactie
ZeugStrom

help, ik weet het niet meer...

Bericht door ZeugStrom »

Hallo allemaal,

Een tijdje geleden heb ik een GIPROTRE voor mijn V-Strom 650 uit 2007 gekocht bij Martijns webshop in Rotterdam.
Volgens mij heb ik hier heel de site afgezocht naar artikelen over dit stukje techniek.
Echter, heeft iemand geen foto's genomen van pluggen, stekkers en zo? Hoe en waar ik de stekker moet stoppen?
Help...................

Ben
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7552
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Re: help, ik weet het niet meer...

Bericht door Iron Horse »

Het is al weer even geleden, maar er zit gewoon een gebruiksaanwijzing bij. En het is (bijna) plug and play. Afgezien van eventueel handmatig instellen van de versnellingen en de extra mogelijkheden, want bij mij gaf hij de eerste 2 niet correct aan. De stekker waar je de Gipro vanaf takt zit links onder het zadel ter hoogte van de accu tussen het frame en het smalle kuipdeel. Die rode draad zit op de bruine van het achterlicht aangesloten en dan moet er nog eentje op de min (van de accu of een mindraad ergens in de motor).

Het staat trouwens toch op het forum met foto's:

http://v-strom.nl/forum/viewtopic.php?f ... 938#p81176

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Gebruikersavatar
Tulipan
DL650 berijder
Berichten: 2961
Lid geworden op: wo 18-11-2009, 17:25
Mijn motor is een: DL 650 K9 Grijs "La Burra"
Woonplaats: Tenerife

Re: help, ik weet het niet meer...

Bericht door Tulipan »

Zie ik daar corrosie :oops:
Hasta luego
Tulipan ( Niks mogen vond ik als kind al illegaal )
Alle Toeters en Bellen
" Your studies can guide you, but experience is what teaches you "
ZeugStrom

Re: help, ik weet het niet meer...

Bericht door ZeugStrom »

Rob bedankt,

Ik dacht dat ik het forum helemaal had uitgeplozen maar.... bovendien met jou verhaal erbij wordt het toch net iets makkelijker lijkt mij.
Ik zal alles in kleur uitprinten zodat ik het mee naar de garage kan nemen.
ik ben echt niet á technisch maar als je zoiets voor de eerste keer gaat doen dan is het toch even goed kijken. bovendien bewijst dit forum zo ook zijn nut.

gr Ben
Flipsen

Re: help, ik weet het niet meer...

Bericht door Flipsen »

Tulipan schreef:Zie ik daar corrosie :oops:

Dat zie je goed. Vandaar onlangs mijn subframe laten powder coaten. Dat zwarte zit erop voor het oog, niet voor bescherming. Bekend probleem bij de DL's
Plaats reactie