Uitbreiding dashboard

...
Plaats reactie
Heltio

Uitbreiding dashboard

Bericht door Heltio »

Na wat Googlen kwam ik onderstaand knutselobjectje tegen:
Afbeelding

En hier in een andere uitvoering:
Afbeelding

Is er iemand op het forum die iets vergelijkbaars heeft (gemaakt?)

Het lijkt me namelijk een mooie plek om bijv. de schakelaar voor de mistlampen te monteren of om een Gipro er in te verwerken.

De knutselaar is een of andere Rick en zijn creaties staan op klik
Mantis

Re: Uitbreiding dashboard

Bericht door Mantis »

Sorry, kan je niet helpen. maar bedankt voor deze link! Die kerel verkoopt wel erg interessante artikels, misschien iets voor een groepsaankoop?? :duim:

Die voetsteunverlager lijkt mij bvb zeker wat: http://www.vstrom.info/Smf/index.php?PH ... 195.0.html
Diekstra

Re: Uitbreiding dashboard

Bericht door Diekstra »

Ik heb recent zijn GPS mount besteld, lijkt erg op de Migsel, maar dan mooier en goedkoper :D
Communicatie verloopt super en verzending naar Nederland is $ 19,-
Hij heeft ook een website (http://www.adventuretech.biz) maar veel informatie over de producten staat op het forum (http://www.vstrom.info)
Gebruikersavatar
Tulipan
DL650 berijder
Berichten: 2949
Lid geworden op: wo 18-11-2009, 17:25
Mijn motor is een: DL 650 K9 Grijs "La Burra"
Woonplaats: Tenerife

Re: Uitbreiding dashboard

Bericht door Tulipan »

En voor wie handig is, hier een site met maten :D

http://cmumford.com/auxpanel/
Hasta luego
Tulipan ( Niks mogen vond ik als kind al illegaal )
Alle Toeters en Bellen
" Your studies can guide you, but experience is what teaches you "
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7543
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Re: Uitbreiding dashboard

Bericht door Iron Horse »

Mantis schreef:Die voetsteunverlager lijkt mij bvb zeker wat:...
Die voetsteunverlagers heb ik erop zitten en dat scheelt net dat kleine beetje. Goede kwaliteit en snel en correct geleverd. Die 12 volt aansluiting heb ik wel eens als after market artikel met 1 aansluiting en ledjes gezien, kan die alleen niet zo snel terug vinden. Deze is wel een stuk mooier.

EDIT:
Toch nog wel iets vergelijkbaars gevonden. Dit is niet zonder aanpassing op de motor toepasbaar, maar met wat afdekdopjes moet er iets mee te maken zijn.

Afbeelding

Amazon
Mantis schreef:Die kerel verkoopt wel erg interessante artikels, misschien iets voor een groepsaankoop??
Website AdventureTech, LLC. schreef:International Club Orders
Suppose 50 riders in a Danish V-strom riders club want footpeg lowering kits, or 100 riders in Greece want fork braces. The individual international shipping costs alone would be a lot of money. Select "Contact Us" on the tab bar, send us a message, and we will work with you to reduce costs.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Leville

Re: Uitbreiding dashboard

Bericht door Leville »

Tevreden gebruiker van de Richland fork brace.

Zou wel graag zo'n shelf willen. Met 12V power outlet, plaats voor mijn GiPro en een temperatuurmeter.
Heltio

Re: Uitbreiding dashboard

Bericht door Heltio »

Ok, misschien is er inderdaad genoeg animo voor een groepsaankoop. Ik zal hem eens een mailtje sturen en vragen wat de mogelijkheden zijn.
Gebruikersavatar
Ebrostrom
DL650 berijder
Berichten: 2853
Lid geworden op: do 10-03-2011, 15:40
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL650A
Woonplaats: Maasbree

Re: Uitbreiding dashboard

Bericht door Ebrostrom »

Hier ook een ontzettend tevreden gebruiker van de 'richland forkbrace' en de 'richland footpeg & control lowering kit'.

Zoals Iron Horse al aangeeft is t net dat kleine beetje dat je wellicht nodig hebt. Op zich ook eenvoudig te monteren.

De forkbrace is zo'n beetje m'n beste aankoop (op de strom dan :wink: ). Heerlijk hoeveel verschil dat geeft in het stuurgedrag, bochten, drempels (in bochten) enz.

Zeker aan te bevelen. Zorg wel voor gecombineerde aankoop (korting op verzending).
Ik had verder mazzel met de douane.

Spiegel verbreders van Rick kun je beter laten liggen. Ik heb ze er weer gelijk af gegooid.
Groeten Erik
DL650A K9 | Zilvergrijs | Topkoffer | Valbeugels | Carterbeschermer | GIpro | ER6N | Handkappen | HVV | Witte knippers | Fork brace | Hyperpro | Footpeg & Control lowering kit | Kloontje & airflow | TTR 450 | A40 | Xenon
Mantis

Re: Uitbreiding dashboard

Bericht door Mantis »

Tof om te horen dat er al positieve reacties zijn met de voetsteunverlagers. Ik wou eigenlijk een ander zadel proberen (DL1000), maar ik ben eigenlijk redelijk klein (1.78 cm), het is vooral mijn kniehoek die ik wat ruimer wil.
Ik heb het hele topic daar eens doorgelezen, maar blijkbaar is de montage niet altijd zó simpel? Ik ben niet zo'n handige Harry :oops: - ben al blij dat ik mijn valbeugels en de middenbok erop gekregen heb.
Gebruikersavatar
PDvD
DL1000 berijder
Berichten: 1476
Lid geworden op: wo 25-11-2009, 14:35
Mijn motor is een: Suzuki DL 1000 V-Strom
Woonplaats: Oosterhout (NB)
Contacteer:

Re: Uitbreiding dashboard

Bericht door PDvD »

Voeten verlagen zie ik niet zo zitten, zit nu bij menig bocht al met mijn voeten op de grond. Desondanks lijkt het me wel beter rijden.
http://www.motorvision.nl
I love the smell of burning rubber in the morning
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7543
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Re: Uitbreiding dashboard

Bericht door Iron Horse »

Mantis schreef:Ik heb het hele topic daar eens doorgelezen, maar blijkbaar is de montage niet altijd zó simpel? Ik ben niet zo'n handige Harry :oops: - ben al blij dat ik mijn valbeugels en de middenbok erop gekregen heb.
Valt best mee. Enige dat er echt fout kan gaan is wanneer je bij de versnellingspook het schakelasje verkeerd monteert zoals ik deed. Dan heb je ineens een bak die verkeerd om schakelt, maar dat merk je snel genoeg. De beschrijving is goed en alle onderdelen zitten erbij.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Heltio

Re: Uitbreiding dashboard

Bericht door Heltio »

Ik heb contact gehad met Rick. De kwantumkorting is niet waanzinnig hoog: 10% bij afname van 20 producten. De grootste besparing zit in de verzendkosten. Door alle producten in 1 zending te stoppen zullen de verzendkosten per stuk fors lager worden.

Ik denk echter dat je met zo'n groot pakket eerder het risico loopt om bij de douane te worden aangeslagen voor omzetbelasting (21%) en douanerechten. (vanaf 150 euro) Hierdoor is het voordeel al weer weg. Is er iemand van jullie die ervaring heeft met het invoeren vanuit een niet EU land?
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7543
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Re: Uitbreiding dashboard

Bericht door Iron Horse »

Je geeft het zelf al aan. Door het niet EU land ga je snel BTW en invoerrechten betalen bij verzamelorders omdat die snel boven de vrije invoerbedragen komen. Het loont dus eigenlijk niet. Op de website van de douane staat het allemaal uitgelegd. Er staat meer geschreven dan alleen deze pagina. Maar deze geeft direct de bedragen aan bij bestelling in een niet EU land door particulieren bij bedrijven. En daar valt dit ook onder.

Tot nu toe heb ik alleen kleinere spullen besteld of geluk gehad, dus nog nooit iets bij hoeven te betalen uit de USA, Hongkong, Singapore of China.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Joskestiller
DL1000 berijder
Berichten: 475
Lid geworden op: di 09-09-2008, 11:05
Mijn motor is een: Triumph Explorer - voorheen Suzuki V-strom DL1000
Woonplaats: België - Hasselt

Re: Uitbreiding dashboard

Bericht door Joskestiller »

Heb ondertussen de voetsteunverlagers bij Rick besteld. Ik ben eens benieuwd naar het resultaat. Een dik jaar geleden heb ik er reeds gehad maar dat systeem bracht niet alleen de voetsteuntjes enkele cm's naar beneden, maar ook nog naar buiten.
Hierdoor konden de rem- en schakelhendel niet meer naar behoren bediend worden en de grondspeling werd plots een heel stuk minder zodat op bijna elke rotonde de stepjes aan de grond gingen.
Hopelijk geeft deze verlaging een beter resultaat, zoniet vind je ze hier snel in de aanbieding! :?
Honi soit qui mal y pense!!
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7543
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Re: Uitbreiding dashboard

Bericht door Iron Horse »

Tja, ze staan de dikte van het materiaal, zover ik uit m'n hoofd weet, een mm of 4~5 naar buiten en precies 2,54 cm lager. Dus als je echt een steppiesslijter bent dan wordt dit nu nog erger. Lager blijft nu eenmaal lager. Of je moet overwegen gelijktijdig een verhogingssetje dog bones te monteren om die verlaging te compenseren. Nadeel is dan wel dat je niks met je voorvork kunt doen en de balans mogelijk verstoord wordt. De versnellingspook en rempedaal kunnen bij deze set wel perfect worden gemonteerd.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Mantis

Re: Uitbreiding dashboard

Bericht door Mantis »

Ik ben benieuwd naar je ervaringen. Wat heb je nu betaald incl. verzending? Geen pech gehad met douane?

Weet niet goed of het nuttiger is om ineens voor een hoger, comfortabeler zadel te gaan, of om de voetsteunen te verlagen. Rij nu met het standaard dl650 zadel.
Joskestiller schreef:Heb ondertussen de voetsteunverlagers bij Rick besteld. Ik ben eens benieuwd naar het resultaat. Een dik jaar geleden heb ik er reeds gehad maar dat systeem bracht niet alleen de voetsteuntjes enkele cm's naar beneden, maar ook nog naar buiten.
Hierdoor konden de rem- en schakelhendel niet meer naar behoren bediend worden en de grondspeling werd plots een heel stuk minder zodat op bijna elke rotonde de stepjes aan de grond gingen.
Hopelijk geeft deze verlaging een beter resultaat, zoniet vind je ze hier snel in de aanbieding! :?
Joskestiller
DL1000 berijder
Berichten: 475
Lid geworden op: di 09-09-2008, 11:05
Mijn motor is een: Triumph Explorer - voorheen Suzuki V-strom DL1000
Woonplaats: België - Hasselt

Re: Uitbreiding dashboard

Bericht door Joskestiller »

De kost is beperkt gebleven tot § 63,00 (of € 47,35) en de problemen met de douane voorkom ik door iemand ze laten mee te brengen in zijn bagage. Ik moet wel nog even wachten vooraleer ik ze heb. Vermits de Strom op winterstalling staat is dat geen probleem.
Honi soit qui mal y pense!!
Wouter83

Re: Uitbreiding dashboard

Bericht door Wouter83 »

Ik heb half december ook een bestelling gedaan bij Rick. De voetsteunverlagers en forkbrace. Beide zijn netjes aangekomen in NL, zonder extra douanekosten!

Ik heb nog niet kunnen sleutelen maar ben benieuwd!
Joskestiller
DL1000 berijder
Berichten: 475
Lid geworden op: di 09-09-2008, 11:05
Mijn motor is een: Triumph Explorer - voorheen Suzuki V-strom DL1000
Woonplaats: België - Hasselt

Re: Uitbreiding dashboard

Bericht door Joskestiller »

Dag Wouter, ik ben benieuwd naar je bevindingen.

Ondertussen zijn mijn voetsteunverlagers bij mij familie in de States geleverd. Nu nog een paar weekjes wachten tot ze hier zijn.
Honi soit qui mal y pense!!
Wouter83

Re: Uitbreiding dashboard

Bericht door Wouter83 »

Gisteren lekker aan het sleutelen geweest. Voetsteunverlagers zijn goed te monteren, zitten er binnen het uur op. Meeste tijd nodig gehad om rempedaal en versnellingspook weer juist te monteren. Desalnietemin is het goed te doen en merk ik wel degelijk dat ik met mijn benen net wat meer ruimte heb en in een iets prettigere hoek zit (ben 2m05 lang).
TT-Strom
EX- V-Strom berijder
Berichten: 1247
Lid geworden op: vr 07-12-2007, 20:32
Mijn motor is een: BMW R1200GS Adventure
Woonplaats: Assen

Re: Uitbreiding dashboard

Bericht door TT-Strom »

Had ze in 1,5 week binnen en vandaag gemonteerd. Makkie :-)
Wie altijd met beide benen op de grond staat, komt nooit een stap verder.
Joskestiller
DL1000 berijder
Berichten: 475
Lid geworden op: di 09-09-2008, 11:05
Mijn motor is een: Triumph Explorer - voorheen Suzuki V-strom DL1000
Woonplaats: België - Hasselt

Re: Uitbreiding dashboard

Bericht door Joskestiller »

Gisteren werd het pakketje met voetsteunverlagers netjes aan de deur afgeleverd. Kostprijs: € 47,00 en een pintje voor de bezorger.

Hopelijk volgend weekend tijd om te knutselen!
Honi soit qui mal y pense!!
Gebruikersavatar
John007
DL650 berijder
Berichten: 930
Lid geworden op: wo 30-09-2009, 21:56
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL GT 650 A K7
Woonplaats: Friesland

Re: Uitbreiding dashboard

Bericht door John007 »

Heeft er iemand toevallig nog een setje voetsteunverlagers liggen?
Of een tekening van de twee platen?
En hoe dik zijn de platen?
DL 650 A Grand touring K7, blauw, Givi valbeugels, kloontje, Stebel Nautilus, MRA varioscreen, Garmin Zumo 660, Gipro SO 4, handvatverw., Wilbers progressieve voorveren, Hyperpro achterveer, Bags Connection Engage XL en Extenda Fenda.
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7543
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Re: Uitbreiding dashboard

Bericht door Iron Horse »

Die dikte wil ik morgen wel even opmeten, maar voor 4 tientjes heb je een complete set inclusief bevestigingsmaterialen en verzendkosten bij de Griek. Klik. Ik ga ze er niet afhalen om er een tekening van te maken :wink: Van de Griek zijn ze volgens de website 30 mm verlagend, bij Rick zijn ze 25,4 mm lager.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Gebruikersavatar
John007
DL650 berijder
Berichten: 930
Lid geworden op: wo 30-09-2009, 21:56
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL GT 650 A K7
Woonplaats: Friesland

Re: Uitbreiding dashboard

Bericht door John007 »

Ik had even gekeken op http://www.adventuretech.biz/footpeg-an ... g-kit.html" onclick="window.open(this.href);return false;
En daar komt een setje op ongeveer € 77,- incl. opsturen.
Het verzenden maakt het duur, vandaar mijn vraag hoe en wat qua maten.
Maar voor 4 tientjes wil ik geen gedonder hebben.
Ik neem aan dat de set van de Griek compleet is.
Weet jij wat de verzendkosten zijn?
DL 650 A Grand touring K7, blauw, Givi valbeugels, kloontje, Stebel Nautilus, MRA varioscreen, Garmin Zumo 660, Gipro SO 4, handvatverw., Wilbers progressieve voorveren, Hyperpro achterveer, Bags Connection Engage XL en Extenda Fenda.
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7543
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Re: Uitbreiding dashboard

Bericht door Iron Horse »

Ik heb die van Rick (de Griek was er toen nog niet), maar er zijn er al meerden hier die hem van de Griek hebben gemonteerd. En ook de after sales service is goed als er iets mocht ontbreken.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Gebruikersavatar
John007
DL650 berijder
Berichten: 930
Lid geworden op: wo 30-09-2009, 21:56
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL GT 650 A K7
Woonplaats: Friesland

Re: Uitbreiding dashboard

Bericht door John007 »

Dus incl. de verzendkosten, dan scheelt nogal met de andere aanbieder!
DL 650 A Grand touring K7, blauw, Givi valbeugels, kloontje, Stebel Nautilus, MRA varioscreen, Garmin Zumo 660, Gipro SO 4, handvatverw., Wilbers progressieve voorveren, Hyperpro achterveer, Bags Connection Engage XL en Extenda Fenda.
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7543
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Re: Uitbreiding dashboard

Bericht door Iron Horse »

Om precies te zijn € 40,50 inclusief de verzendkosten van € 8,50.

Ik heb voor het geval je toch nog zelf aan de slag wilt de dikte nog even opgemeten en die is 6,5 mm. Werkelijk gemeten iets dikker, maar dat is dan inclusief de poedercoating.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Gebruikersavatar
John007
DL650 berijder
Berichten: 930
Lid geworden op: wo 30-09-2009, 21:56
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL GT 650 A K7
Woonplaats: Friesland

Re: Uitbreiding dashboard

Bericht door John007 »

Ik zal eens even kijken wat te doen.
Bedankt voor de moeite Rob :duim:
DL 650 A Grand touring K7, blauw, Givi valbeugels, kloontje, Stebel Nautilus, MRA varioscreen, Garmin Zumo 660, Gipro SO 4, handvatverw., Wilbers progressieve voorveren, Hyperpro achterveer, Bags Connection Engage XL en Extenda Fenda.
Gebruikersavatar
Klaas06
Berichten: 5
Lid geworden op: zo 03-08-2014, 11:45
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 650
Woonplaats: Hardenberg

Re: Uitbreiding dashboard

Bericht door Klaas06 »

Klok


Sent from my Nexus 7 using Tapatalk
Gebruikersavatar
Bacchus
DL1000 berijder
Berichten: 826
Lid geworden op: ma 24-09-2007, 18:29
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 1000
Woonplaats: Weert

Re: Uitbreiding dashboard

Bericht door Bacchus »

De algeprezen Griek niet vergeten he http://www.cosmo-accessories.com/online ... strom.html
Heeft vergelijkbare producten stukken goedkoper.

Ik heb begrepen dat Rick beter materiaal gebruikt. Zelf ben ik aan het kijken naar een Forkbrace, maar neig toch richting de Griek. Kostentechnisch vele malen leuker en geen gezeik met douane :D
Bagster zadel,Daijiro,Handkappen,Strebel Nautilus,Handvatverw.,KTM spiegels,Alu kettingbesch,Led stadsl.,Bluevision,Topkoffer,Zijkoffers,TTOne-Rider 5 navcore,12 voltNav-beugel,Airflow-ruit, framebeschermers,Valbeugels,Middenbok,Tanktas,Cruisehelp,Iridium
Gebruikersavatar
Eikie
EX- V-Strom berijder
Berichten: 7810
Lid geworden op: zo 25-11-2012, 23:12
Mijn motor is een: Honda CRF1000A dè Africa Twin
Woonplaats: Oud Beijerland

Re: Uitbreiding dashboard

Bericht door Eikie »

Klaas06 schreef:Klok


Sent from my Nexus 7 using Tapatalk
Tijd wordt ook vermeld op je evt navigatie toch ?
Groeten, René
It was only when I bought a motorbike that I found out that adrenaline is brown.
V-Strom 2011 DL650A GS Honda CRF1000A dè Africa Twin
Gebruikersavatar
Ballie
DL650 berijder
Berichten: 546
Lid geworden op: za 01-03-2014, 09:56
Woonplaats: Roosendaal - West Brabant
Contacteer:

Re: Uitbreiding dashboard

Bericht door Ballie »

Staat toch al standaard boven de km-stand? Alleen jammer dat 't geen 24 uurs aanduiding is...
You can't buy happiness, but you can buy a V-Strom...
Gebruikersavatar
Bozobin †
DL650 berijder
Berichten: 2175
Lid geworden op: do 27-01-2011, 15:13
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 L0
Woonplaats: Delft
Contacteer:

Re: Uitbreiding dashboard

Bericht door Bozobin † »

Ik weet het verschil wel tussen 3 uur 's nachts en 3 uur 's middags :-)
--
Suzuki DL650 V-Strom 2011 (Strompel)

Honda Accord 1.8 Vtec 2002
Burstner Club 1986

(Licht)beschadigde delen DL650 V-Strom L0 te koop
http://www.facebook.com/kees.vanleeuwen ... 407&type=3
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7543
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Re: Uitbreiding dashboard

Bericht door Iron Horse »

De klok heeft nog steeds wel een AM (dag) of PM (avond) instelling, dus niet helemaal 24 uur maar goed te onderscheiden.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Gebruikersavatar
Eikie
EX- V-Strom berijder
Berichten: 7810
Lid geworden op: zo 25-11-2012, 23:12
Mijn motor is een: Honda CRF1000A dè Africa Twin
Woonplaats: Oud Beijerland

Re: Uitbreiding dashboard

Bericht door Eikie »

Eikie schreef:
Klaas06 schreef:Klok


Sent from my Nexus 7 using Tapatalk
Tijd wordt ook vermeld op je evt navigatie toch ?
Op de L2> moet je kiezen voor tijd of buitentemperatuur.
Dus bij mij staat de tijd op de Zumo.
Groeten, René
It was only when I bought a motorbike that I found out that adrenaline is brown.
V-Strom 2011 DL650A GS Honda CRF1000A dè Africa Twin
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4206
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: Uitbreiding dashboard

Bericht door Frank »

Op de >L2 van de 650 dan...
Op de >K9 van de 1000 is de tijd èn temperatuur tegelijk te zien. De klok weliswaar in AM/PM. .. da's wel jammer. ..

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
Plaats reactie