lelijke knipperlichten!!

...
Plaats reactie
Blueberry

lelijke knipperlichten!!

Bericht door Blueberry »

wie heeft er een leuke /mooie oplossing gevonden voor de uitstekende(te lange)knipperlichten die standaard op de suzie's wordt geleverd ?

:roll: zet je foto eventueel op het forum
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7550
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Ieder zo zijn wensen, maar ik heb ze niet als een zodanig obstakel ervaren dat ik dat nu als een van mijn eerste ideeen heb om daar een alternatief voor te zoeken.

Maar als je de verleiding niet kunt weerstaan, dan kun je natuulijk ook eens een blik werpen op http://www.louis.de" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.heingericke.de" onclick="window.open(this.href);return false;
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Blueberry

Bericht door Blueberry »

bedankt voor de tip, maar hier had ik al gekeken, ben ook al bij verschillende dealers en postordergiganten wezen kijken.
maar ik heb alleen wat plakdingen gevonden, deze zien er wel leuk uit, maar ben erg bang dat dit een eindeloze plakgeschiedenis wordt met loslaten en vastplakken.

mocht iemand een goede tip hebben, hoor ik dit graag. :idea:

de ruimte onder de knipperlichten van de 2004 is +-3x4 cm :( :D
Blueberry

Bericht door Blueberry »

strommers,

Ik haal deze topic maar weer eens aan, ik kan mij namelijk niet voorstellen dat de fantasie van strom rijders niet verder gaat dan een wit knipperlicht-glaasje met een geel lampje? (zie elders)

De prachtige kuip is heel strak en die verdient gewoon strakke knippers! :lol:

Als er iemand is die dit al heeft gedaan, graag foto's ! :D

Zelf ben ik pas 5 maanden aan het zoeken en heb nog niets apparts gevonden, op de Zoom/HG site al geweest ! :roll:

Bleuberry
Erik Hofstee

Bericht door Erik Hofstee »

hallo

ik denk dat ik wat gezien heb wat je misschine wel kan gebruiken. ik was vandaag bij motoport zelhem. ik zag daarvan het merk Booster verschillende knipperlichtjes. ook van die strak op de kuip liggen, deze bevestig je gewoon op de plek van de oude, is volgens mij geen plaksysteem maar gewoon schroeven, sorry ik heb er niet lang naar staan kijken.
Blueberry

Bericht door Blueberry »

Ter afsluiting van dit onderwerp:

Ik heb ze gevonden en ga ze binnenkort monteren, mits ik de orginele stekkers kan kopen om ze in de suzuki knipperlicht-aansluiting te klemmen.

Als iemand een tip heeft om aan deze stekkertjes te komen (of een suzuki artikelnummer) graag.

OH ja het zijn deze geworden:

http://www.rizoma.it/" onclick="window.open(this.href);return false; de indicatorlights

Ben wel bankroet gegaan aan 2 (alleen kuip) achter doe ik andere.

Nodig: 2 losse lights.
1 set adaptors.
1 set condensatoren.

Nu maar hopen dat niemand anders zo gek is om zoveel geld uit te geven aan 2 knippertjes, dan heb ik in ieder geval wat apparts.


Robert
Blueberry

Bericht door Blueberry »

aanvulling na plaatsing :

De Rizoma knippers zijn prachtig, te zien geweest bij het Euromast-treffen.
Alleen achter had ik tijdelijk 2 stuks 3 watt armatuurtjes, werkte wel doch zijn uit elkaar gevallen.
Dus achter komen er nu ook rizoma-knippertjes, effekt is erg moi denk ik.

Bij aanschaf hou rekening de adapter-vulling past slecht of niet en ook niet echt nodig.
De restrictor(weerstand) heb je zeker nodig / hou er ook rekening mee dat ze bloeheet kunnen worden!

Als je aan vraag hebt, inmiddels ben ik bijna expert/struur me maar een PB.

Robert
Plaats reactie