Tank en wegenkaarten

...
Plaats reactie
ABo
DL650 berijder
Berichten: 272
Lid geworden op: zo 13-03-2005, 21:12
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 04
Woonplaats: Poortugaal

Tank en wegenkaarten

Bericht door ABo »

Weet iemand wat een goede manier van om een wegenkaart op je tank vast te maken zonder gelijk je complete tanktas te moeten installeren?
Ik heb vorige week bij Motoport een soort van tasje aangeschaft met zuignappen waar alleen je kaart in past, maar daar ben ik niet tevreden over. :cry:
Het waaide nogal en dat ding kwam steeds los. :evil:
Ze hebben ze ook met magneten, maar er zit toch aardig wat kunststof rondom, dus dat plakt niet zo best.

Heeft iemand ervaring of een merk dat wel fatsoenlijk past en niet wegwaaid bij 6 Bofor :?:
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7543
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Kijk eens bij http://www.louis.de" onclick="window.open(this.href);return false; en zoek op artikelnummer 10025173 daar heb je een kaartentas met riemenbevestiging die ook het tanken gemakkelijk toegankelijk houdt door klittenbandbevetsiging. De verzendkosten zijn nog hoger dan de aanschaf, maar misschien dat je nog meer wensen hebt en dat je dat dan kunt combineren. De tas kost 4,95 en de verzendkosten zijn 6,95.

Afbeelding

LOUIS Riemen-Kartentasche BASIC. Weich gepolsterte Kartentasche mit den Maßen 31 x 22 cm. Mit langen Verstellriemen für Lenkkopf-, bzw. Rahmenbefestigung hinter dem Tank. Die Tasche lässt sich durch eine Klettleiste auf der Unterseite hochklappen und ermöglicht so ein problemloses Betanken. Farbe: schwarz. Material: 70% Polyester, PVC.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Strommie

Bericht door Strommie »

Bij http://www.motormarkt-utrecht.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; liggen precies dezelfde kaartroute-houders als op het fototje van I.H., voor 1 euro te koop!"

Er stond van de week een doos vol, en ik heb er ook één gekocht.
Je krijgt er nog een gratis mini-route-kaart bij óók :wink:
Vynka

Bericht door Vynka »

Check de bagster tank hoes met een click-on voor een kaart...

Je kan er dan ook nog een tank tas op klikken :wink:
ABo
DL650 berijder
Berichten: 272
Lid geworden op: zo 13-03-2005, 21:12
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 04
Woonplaats: Poortugaal

Bericht door ABo »

Het heeft even geduurd maar ik ben vanmiddag even langs geweest in Utrecht.
Past en waait niet weg.
Strommie, bedankt voor de tip. :!:
Ik had de laatste, mocht hem nog gratis meenemen ook. :)
Toch mooi een hele € uitgespaard!!! :wink:
Over de benzine praten we maar niet, 't was een leuk ritje terug.
Strommie

Bericht door Strommie »

ABo:...... MAZZELAAR :wink: ...... dus nú heb IK zelfs nog 1 euro tevéél betaald ...... ha, ha, ha ......
Plaats reactie