Booster cruisecontrol 2

...
Plaats reactie
Iron Horse
Forum-moderator - DL650 berijder
Mijn motor is een: Mash Five Hundred 2016

Booster cruisecontrol 2

Bericht door Iron Horse » wo 28 mar 2012, 21:45

Er is al vaker over het onderwerp cruisecontrol op de motor gesproken. En nu is er weer een nieuwe uitvoering bij. Ik kwam hem in een motorblad tegen onder de naam Booster Cruisecontrol 2. Zie o.a. hier. Na wat meer zoeken kwam ik hem onder de naam Go Cruise Throttle Control veel vaker tegen en ook diverse reviews op Youtube. Het blijft discutabel en ik gebruik zonder probleem nog steeds the Throttle Rocker. Die is eenvoudiger, goedkoper en ik denk minder diefstalgevoelig.

Er zijn een aantal verschillende video's van, van verschillende kwaliteit, maar ook van lengte. Vooral de lengte maakt het bij sommige erg langdradig, dus maar een gemiddelde uitgekozen.

Klik hier om dit filmpje op YouTube te kijken

Ik zie dat ik dus toch nog de wat langdradige versie heb geplaatst. Een kortere is deze, wel iets mindere kwaliteit.

Klik hier om dit filmpje op YouTube te kijken
Laatst gewijzigd door Iron Horse op wo 28 mar 2012, 21:59, 1 keer totaal gewijzigd.
:-)} Groeten, Rob. :bye:

Quoten/citeren, antwoorden of reactie plaatsen? Kijk hier eens voor tips.
Vaak is het pimpen van je motor spullen kopen die je niet nodig hebt met geld dat je niet hebt om mensen te imponeren die je niet kent..... ;-)

Dyrck
DL650 berijder
Mijn motor is een: DL650 Rattus Nigra

Re: Booster cruisecontrol 2

Bericht door Dyrck » wo 28 mar 2012, 21:53

Ben benieuwd of dit ook werkt met onze handkappen.

Gebruik zelf ook al jaren de Thotle rocker en die bevalt me uitstekend, maar dit is toch net ff makkelijker lijkt me.
Groeten;
Dyrck

Gib mir Benzin
Es fließt durch meine Venen, Es schläft in meinen Tränen
Es läuft mir aus den Ohren, Herz und Nieren sind Motoren

Plaats reactie