RVS onderkuipje?

...
Plaats reactie
Biker

RVS onderkuipje?

Bericht door Biker »

Ik heb het ergens gezien maar weet niet meer waar, een RVS onderkuipje voor mijn Strom 1000. Weet iemand waar ik die kan vinden :?:
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7543
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Wanneer je de "frietpan" bedoelt dan is die van WS-Motech en te monteren in combinatie met hun valbeugel. Voor de 1000 is er ook een hulpstuk voor montage zonder valbeugel. Deze uitvoering is echter aluminium en niet uit RVS.

SW Motech heeft kennelijk al zijn prijzen van de website verwijderd en lijkt niet meer rechtstreeks (binnen Duitsland) te verkopen, maar alleen nog via dealers.

Afbeelding
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Biker

Bericht door Biker »

Frietpan? Mijn frietpan heeft geen gaatjes....
Volgens mj heb ik nog eens een andere gezien. Ik snap eigenlijk niet waarom ze zoiets van alu maken en niet van rvs?? Ik vind het persoonlijk best aardig, zo'n plastic onderkuipje vindt ik ook niet het allermooiste.
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7543
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Frituurrek is idd misschien beter. In ieder geval heeft het een soortgelijke bijnaam. Maar dit is dus niet degene die je bedoelde? Ik heb geen andere gezien die in de vorm van de kunststofuitvoering uit RVS is gemaakt, maar misschien is die er wel. Aluminium is natuurlijk wel goedkoop en gemakkelijk verwerkbaar (op het lassen na dan). Dus misschien is dat hun reden geweest. Als je het geheel bekijkt kun je het zelf vrij eenvoudig namaken en het met popnagels in elkaar zetten. Is wel even wat pas en meetwerk, maar moet lukken. Stuk goedkoper, maar wel een stuk meer werk. Maar dat hoort ook bij de hobby.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Random Hero

Bericht door Random Hero »

Ik denk dat ie zoiets bedoelt:
Afbeelding

of deze(alhoewel ze op dit plaatje niet een v-strom laten zien maar hij staat wel in het rijtje van de DL1000)
Afbeelding

Die kan je bestellen bij Bike Design
Tuke

Bericht door Tuke »

Iron Horse schreef: Als je het geheel bekijkt kun je het zelf vrij eenvoudig namaken en het met popnagels in elkaar zetten. Is wel even wat pas en meetwerk, maar moet lukken. Stuk goedkoper, maar wel een stuk meer werk. Maar dat hoort ook bij de hobby.
:D Als er zo'n knutselfreak op dit forum is: als je toch een frituurrek gaat maken. Doe mij er ook maar een. Moet dan alleen wel aansluiten op een GIVI valbeugel 8)
Plaats reactie